عمومیکسب و کار جدید

نکات مهم در هنگام خرید سایبان چتری

تقریبا تمام مشاغل خدماتی از لباس کار استفاده میکنند و عده ای هم لباس کار تبلیغاتی را به منظور اهداف بازاریابی خود در نظر می گیرند. همین دلیل هم در نوشته های قبلی سایت در مورد انواع لباس های مناسب برای انواع مشاغل صحبت کردیم، در این نوشته قصد داریم در مورد لباس کار تبلیغاتی و لباس های مخصوص تعمیرکاران و خصوصیات لباس های آنها صحبت کنیم.

لباس کار مخصوص تعمیرکاران

همه ی افرادی که در تعمیرات خودرو فعالیت دارند. به این دلیل که به طور مدوام با اجرای ماشین سر و کار دارند، خیلی زود لباس هایشان خاکی، روغنی و… میشود، به همین دلیل هم باید با استفاده از لباس های مخصوص کار از کثیف شدن و آسیب رسیدن به لباس ها جلوگیری کنیم. علاوه بر حفاظت از کارکنان در برابر خطرات، می تواند سبب معرفی برند و کسب و کار شما گردد.

به این دلیل که ممکن است تعمیرکاران نیار داشته باشند که روی زمین دراز بکشند و کار کنند و یا ممکن است روی زمین زانو بزنند به همین دلیل هم باید از لباس های مخصوصی برای این منظور استفاده شود.

زمانی که فردی روی زمین فعالیت میکند، معمولا به این دلیل که لباس هایش در تماس با گرد و غبار قرار میگیرند، زود تر کثیف میشوند، و ما نمیتوانیم هر بار تنها با دست گرد و غبار یا چربی های ناشی از کار را از روی لباس ها پاک کنیم و همچنین برخی از لک ها برای همیشه روی پارچه میمانند و به هیچ وجه نمیتوان آنها را پاک کرد.

از دیگر مشکلاتی که ممکن است برای لباس های تعمیرکاران پیش بیاید این است که لباسهایشان با گیر کردن به تجهیزات خودرو و …. پاره شوند. و پاره کردن آنها را نمیتوانیم به هیچ وجه جبران کنیم.

شما برای تهیه انواع لباس کار و دریافت مشاوره در مورد انتخاب بهترین لباس کار تبلیغاتی می توانید از طریق  با شرکت پاکان صنعت در تماس باشید.

به همین دلیل هم نیاز است که حتما از لباس کار تبلیغاتی به این منظور استفاده کنیم. تا لباس های اصلیمان خراب نشوند. به همین دلیل هم لباس های تعمیرکاران باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد. تا با هر بار شست و شو و… دچار خرابی نشوند.لباس کار تبلیغاتی به لباسی گفته می شود که برای کارکنان یک مجموعه به منظور بازاریابی و هداف دیگر در نظر گرفته می شود.

به طور کلی بهتر است که لباس های تعمیرکاران خودرو را از جنس پلی استر یا پنبه بسازیم تا هم از تنش ها در امان باشند و هم اینکه این جنس لباس در طول روز بسیار راحت است.

همچنین از آنجایی که مکانیک ها همواره با ابزار های مختلف از جمله آچارها و… استفاده میکنند به همین دلیل هم لباس های آنها باید دارای جیب های مناسبی باشد که بتوانند وسایل پر کاربردی که در طور روز بسیار از آنها استفاده میکنند را در جیب های خود قرار دهند، به همین دلیل هم از مهمترین مواردی که لباس های کار باید داشته باشند جیب های کاربردی است.

برای امنیت بیشتر افرادی که از لباس ها استفاده میکنند بهتر است که همواره از لباس هایی استفاده شود که جلو دکمه دار یا زیپ دار نداشته باشند و بهتر است که از لباس هایی استفاده شود که جلوبسته هستند و لباس های سرهمی بهترین لباس هایی هستند که میتوانیم از آنها استفاده کنیم.

برای ایمنی بیشتر تعمیرکاران خودرو بهتر است از پوشیدن کفش های روباز خودداری شود و برای سلامتی بیشتر فرد بهتر است که از کفش هایی استفاه کنیم که سلامتی پاهای فرد را تضمین میکنند. میتوانید از کقش هایی استفاده کنید که در بخش جلوی پا از قطعات فولادی ساخته شده اند و پای فرد را محافظت میکنند.

نکات مهم برای استفاده و  تعمیرکاران

از استفاده از هرگونه قطعات اصافی ای که روی ابزارها و و لباس ها متصل میشوند خودداری کنید.

از تجمع کارگران در زیر جک ستونی خودداری کنید.

از انبار کردن وسایل غیر ضروری در چاله ی زیر خودداری کنید.

حتما توجه داشته باشید که برای جلوگیری از سقوط خودرو در چاله ی سرویس باید در ابتدای دهانه ی چاله از آستانه استفاده شود.

حتما جک باید سالم باشد تا بتوانیم ارتفاع آن را مشخص کتیم.

حتما در کف چاله ی سرویس باید از دریچه فاضلات مناسب برخوردار باشد تا مایعات اضافی و روغن از آن منتفل شود.

برای چاپ تبلیغات روی لباس کار حتما به جنس پارچه لباس توجه کنید

برای چاپ تبلیغات مشخص نمایید که قرار است این لباس تا چه مدت مورد استفاده قرار بگیرد

هیچ وقت از ابزارهای شکسته استفاده نکیند و سعی کنید که همواره از ابزارهای سالم استفاده کنید، چون ممکن است که باعث صد  این مساله که عمر مفید چقدر است؟ بستگی مستقیم به نوع پارچه به کار رفته در آن سایبان پارچه ای دارد. طیف وسیعی از پارچه های مخصوص سازه های چادری عمر مفید بین 5 تا 50 ساله دارند و سازه های مدرن پارچه ای عمری بیش از 25 سال دارند. در حال حاضر نیز سایبان های پارچه ای وجود دارند که در حدود 40 سال پیش ساخته شده اند و هنوز پابرجا و مستحکم قابل استفاده هستند.

 عمر مفید سایبان پارچه ای از جنس پی وی سی

پارچه هایی که از جنس پی وی سی که رایج ترین نوع پارچه های به کار رفته در می باشند و کاملاً ضد آب و ضد آتش هستند، عمر مفیدی بالغ بر 25-20 سال دارند. بعد از گذشت حدود 20 سال پارچه های پی وی سی انعطاف خود را از دست داده و تبدیل به یک پوشش شکننده می شوند.

این نوع پارچه در اقلیم های خشک که باران سالیانه کمتری دارند، جهت حفظ زیبایی و نمای ظاهری خود نیاز به شست و شوی سالانه دارد و این شست و شوی سالیانه به افزایش عمر مفید سایبان پارچه ای از جنس پی وی سی کمک می کند.

 عمر مفید سایبان پارچه ای از جنس فایبرگلاس

عمر مفید سایبان پارچه ای ساخته شده از فایبر گلاس پوشیده شده با PTFE نیز در حدود 40-30 سال است که توانایی عبور صد درصد نور خورشید را از خود دارد و سایبان پارچه ایی با فضاهای بسیار روشن را در زیر خود ایجاد می کند.

در صورتی که در استان های جنوبی کشور با تابش بسیار شدید خورشید زندگی می کنید و یا در استان های شمالی کشور که رطوبت هوا بالااست و قصد ساخت یک با عمر مفید بیشتر از ۱۰ سال را دارید پیشنهاد می گردد که از پارچه های PTFE استفاده کنید.

در ضمن اگر در پروژه ای به دلیل بزرگی طرح امکان شست وشوی سالیانه سازه در دسترس نباشد این جنس از پارچه می تواند انتخاب مناسبی باشد.

عوامل تاثیر گذار در عمر مفید سایبان پارچه ای

بعد از موضوع بسیار مهم کیفیت پارچه به کار رفته در سازه های چادری عوامل متعدد دیگری بر طول عمر سایبان پارچه ای کششی دخیل می‌باشند که از جمله مهم ترین آن ها می توان موارد ذیل را نام برد:

  • کیفیت جوش سایبان پارچه ای
  • کیفیت مجری و دوزنده پارچه
  • کیفیت جوش اجزاء فولادی سازه در شرایط بحرانی
  • پوشش گالوانیزه اجزاء فولادی سازه
  • طراحی صحیح اولیه سازه فلزی پشتیبان سایبان پارچه ای کششی

جهت آب بندی دقیق و کامل یک سایبان پارچه ای پیشنهاد می شود که تا حد امکان شیب بندی اتصالات و جزئیات باید به گونه‌ای باشد که آب جمع شده روی سقف بر روی سطوح پایینی سر خورده و همین روند تا رسیدن کامل آب به داخل فاضلاب ادامه پیدا کند.

جهت هوابندی نیز مناسب ترین و ماندگارترین گزینه، استفاده از گسگت‌ها و پروفیل های آلومینیومی طراحی شده مخصوص لبه ها توصیه می شود.

به همین دلایل بسیار اهمیت دارد که در مرحله اول مشورت و سفارش با شرکت سازنده سایبان پارچه ای خود، کدام مجموعه را انتخاب می کنید. پس زمان لازم را برای پیدا کردن بهترین شرکت معماری سایبان پارچه ای صرف کنید و قیمت ها، کیفیت ها و نمونه های مختلف شرکت های انتخابی خود را با یکدیگر مقایسه کرده و سپس اقدام به سفارش سازه کنید.

استان‌‌های شمالی کشور به‌‌خصوص گیلان و مازندران از بیشترین بارش سالیانه برخوردار هستند. ساکنین این دو استان به خوبی از اثرات مخرب بارش‌‌های ادامه‌‌دار باران و برف با خبر بوده با استفاده از سقف‌‌های مناسب به‌‌دنبال محافظت از ساختمان و اموال خود خواهند بود. با وجود یک سقف مناسب لذت نوشیدن چای گرم در کنار دیگر اعضاء خانواده و دوستان چند برابر خواهد بود.

در پی تغییرات ظاهری، کارایی و الکترونیکی شدن ابزارآلات مختلف؛ سایبان‌‌ها نیز برقی شده و صاحبین کسب‌‌وکارهای محلی در استان‌‌های شمالی از کارایی بیشتر آن‌‌ها بهره خواهند برد. طی این مقاله به معرفی بیشتر اهمیت در گیلان خواهیم پرداخت. جهت آشنایی بیشتر با اهمیت وجود سایبان برقی در استان‌‌های شمالی تا انتها این مقاله همراه ما باشید.

سایبان برقی شاهد شمال

نصب سایبان در جهت حفظ اموال و افراد در برابر تابش نور خورشید و بارش‌‌های مختلف است. در ابتدا به محل‌‌های پراستفاده سایبان برقی اشاره خواهیم کرد. مهم‌‌ترین مکان‌‌های نصب سایبان برقی در گیلان عبارت است از:

  • پارکینگ خانه
  • تراس یا بالکن
  • ورودی مغازه و فروشگاه‌‌ها

به‌‌طور کلی اکثر ساختمان‌‌های مسکونی و تجاری در استان‌‌های شمالی نیازمند خواهند بود. میزان بارش ادامه‌‌دار باران و تاثیرات مخرب این بارش‌‌های ادامه‌‌دار صاحبین اماکن را مجبور به نصب سقف‌‌سازه‌‌های متنوع کرده است. تغییر معماری ساختمان‌‌ها و کاهش اندازه واحدهای مسکونی موجب شده جهت استفاده توامان از پارکینگ و حیاط، نصب سایبان برقی مناسب رواج پیدا کند. قابلیت جمع شدن سقف این مدل از سایبان سبب شده تا در روزهای بهاری امکان بهره بردن از هوای پاک شمال برای ساکنین منزل وجود داشته باشد.

نقش تبلیغاتی سایبان برقی در گیلان

استان‌‌های شمالی در بیشتر روزهای سال پذیرای گرشگران خارج از استان بوده و عمده مسافرین از محل دقیق فروشگاه، رستوران و دیگر مشاغل پرمصرف و مورد نیاز در شهرها بی‌‌اطلاع هستند. تبلیغات نقش مهمی در جذب مشتری داشته و چه تبلیغی ارزان‌‌ و دائمی‌‌تر از بنرهای تبلیغاتی بر روی پارچه سایبان‌‌ها خواهد بود؟ در صورت استفاده از سایبان برقی در گیلان و مازندران امکان درج لوگو و انواع نوشته بر روی سقف سایبان وجود دارد.

سایبان برقی در گیلان علاوه بر حفاظت از اشخاص و اموال در برابر باد، بارش و نور خورشید در جذب مخاطب و افزایش بازدهی فروش نیز موثر است. انتخاب رنگ چشم‌‌گیر، متناسب با طراحی داخلی و خارجی محیط فروشگاه موجب افزایش بازدهی فروش محصولات شما خواهد شد. بیشترین کاربرد استفاده از این طرح برای مشاغلی هم‌‌چون: فروشگاه مواد غذایی و رستوران‌‌ها به‌‌ویژه رستوران‌‌های نزدیک دریا و جنگل است.

جنس سقف و سازه سایبان

جنس پارچه رویه سایبان‌‌ها در محیط‌‌های با شرایط آب و هوایی مختلف متفاوت است. بهتر است در مناطق پر بارش مثل گیلان و مازندران از پارچه سایبان از جنس وینیل و اکریلیک استفاده شود. چنین پارچه‌‌های با خاصیت ضد آب خود توانایی دفع بارش را داشته و به ‌‌نسبت دیگر اجناس مقاومت بیشتری از خود نشان خواهند داد.

پارچه‌‌های جنس وینیل در روزهای پر بارش بسیار کمک‌‌کننده و موثر بوده؛ اما در روزهای آفتابی نیز گرما زیادی را به خود خواهد گرفت. سازه اصلی سایبان چتری در استان‌‌های با رطوبت بالا نیز مهم است. به‌‌کارگیری آلیاژهای با دوام بالا در برابر خورندگی اهمیت زیادی داشته و به همین دلیل از آلومینیوم در ساختار سازه اصلی استفاده خواهد شد.