عمومیکسب و کار جدید

هرمدر بهترین فروشگاه سرویس خواب با بیشترین تنوع

هرمدر عرضه کننده انواع روتختی، لحاف و ملحفه

گروه صنعتی هرمدر، یک برند ایرانی تولید کننده کالای خواب است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده و توانسته در مدت زمان کوتاهی بواسطه طراحی منحصر به فرد محصولات که توسط جمعی از پرسنل خلاق و جوان این مجموعه انجام میشود، مورد استقبال خانواده ها و علاقمندان به سرویس خواب قرار بگیرید. جهت خرید روتختی به هرمدر برند ایرانی کالای خواب مراحعه فرمایید

این مجموعه با ارائه راهکار های نوین در صنعت کالای خواب ، همواره سعی در ارائه با کیفیت ترین محصولات همراه با جدیدترین متدهای بافندگی را داشته است. طراحی محصولات هرمدر قدم به قدم با استاندارد های جهانی این صنعت در حال پیشروی بوده و امید بر آن است که میزبان همیشگی خانه هر ایرانی باشد .

بالش الیاف لوندر | بالش انگلیش هوم | بالش بارداری

یکی از محصولات مجموعه هرمدر که توانسته جای خود را در بین خانواده های علاقمند به سرویس خواب ایرانی باز کند روتختی می باشد با انتخاب و می توانید تحولی نوین در دکوراسیون خانه خود ایجاد کنید.

طراحی منحصر به فرد، دوخت ویژه و کیفیت بی نظیر آن موجب تمایز این برند با دیگر فعالان این حوزه است. هرمدر تنها تولید کننده کالای خواب با پارچه کتان لینن گیاهی است. این باعث می شود در هنگام خواب تعریق ایجاد نشده و ار ایجاد حساسیت پوستی و آلرژی جلوگیری می کند

انواع محصولاتی که در هرمدر موجود و قابل سفارش هستند

این مجموعه همواره رضایت و آسایش خاطر مشتریان را اولویت خود قرار داده است، به همین دلیل محصولات و کالای خواب را به صورت کامل و در انواع طرح و نقش موجود کرده تا مشتریان با سلایق مختلف بتوانند با یک بار مراجعه به سایت و یا فروشگاه حضوری به مجموعه، تمام کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند و تا حد امکان در وقت خود صرفه جویی کنند. انواع محصولاتی که می توانید تهیه کنید شامل موارد زیر می شود:

سرویس روتختی

روتختی بخش مهمی از دکوراسیون اتاق خواب را تشکیل می دهد. اتاق خواب همیشه با مفهوم محل آرامش و آسایش گره خورده است، به همین دلیل باید از نظر ظاهر و نما طوری باشد که در بدو ورود، حس خوب را به صاحب آن منتقل کند.

سرویس روتختی که انتخاب می کنید باید در تناسب کامل رنگ و طرح با دیوار و سایر کالاهای دیگری که در اتاق خواب شما وجود دارند باشد تا بتواند حس نظم، پاکیزگی و آرامش را ایجاد کند.

با توجه به تنوعی که در سلیقه افراد وجود دارد، طرح های متفاوتی برای روتختی ایجاد شده است تا تناسب کامل با سبک های مختلف دکوراسیون داخلی ایجاد کند

لحاف

لحاف یکی دیگر از قطعاتی است که می توان به صورت جداگانه خریداری کرد. لحاف به دو صورت کاوری و دوخته شده در هرمدر موجود است. هردو مدل کاوری و دوخته شده در اندازه های یک نفره و دو نفره و طرح های ساده، هتلی و اسپرت قابل سفارش هستند. هر آنچه که شما بعنوان مشتری هنگام خرید لحاف نیاز دارد به صورت یک جا در هرمدر موجود و قابل دسترس است.

ملحفه

ملحفه یکی از اساسی ترین قطعات سرویس روتختی است. ملحفه پارچه ای است که نقش رویه و پوشش را برای تشک ایفا می کند. ملحفه در هرمدر به صورت کشدار دوخته می شود تا بتواند به خوبی با تشک فیکس شود. با توجه به سایز تخت، سایز این ملحفه نیز در ابعاد استاندارد یک نفره، دو نفره و یک و نیم نفره آماده شده است تا همه امکان استفاده داشته باشند.

روانداز

روانداز یا ملحفه دور دوزی یکی از اساسی ترین کالا خواب به خصوص در فصل بهار و تابستان است. وقتی که وارد فصول گرم سال می شویم استفاده از پتو یا لحاف چندان خوشایند نیست چرا که گرمای زیادی ایجاد می کنند. در این فصول استفاده از روانداز (ملحفه دور دوز) مرسوم است. روانداز ها در طرح ها و مدل های مختلفی به فروش می رسند.

بیشتر تولیدکنندگان سرویس خواب، روانداز را هم جزو تکه هایی که به مشتریان می فروشند قرار می دهند. شما می توانید با استفاده از روانداز هم یک ست جالب بین تخت خواب و ملحفه به وجود بیاورید.

رو بالشتی

روبالشتی پارچه و کاوری است که روی بالش را می پوشاند. این بخش از سرویس روتختی اهمیت زیادی برای تمام افراد دارد، زیرا در تمام مدت خواب در تماس مستقیم با پوست صورت است. افرادی که قصد خرید سرویس روتختی دارند، حساسیت و دقت زیادی برای خرید این محصول به خرج می دهند.

به طور عمده روبالشتی را از پارچه های ضد حساسیت و آنتی باکتریال تهیه می کنند تا در اثر تماس پوست صورت حس خوبی ایجاد کند و آرامش خواب را بهم نزند. بهتر است پارچه های پنبه ای یا حریر ابریشمی استفاده کنید که بیشترین سازگاری را با پوست صورت دارد.

هرمدر بهترین انتخاب برای تهیه کالای خواب است

شما می توانیدبرای خرید انواع سرویس و کالای خواب درخواست خود را از طریق فروشگاه آنلاین هرمدر به نشانی ()ثبت کنید تا با نازل ترین قیمت و کوتاه ترین زمان ممکن به آن دسترسی پیدا کنید.

محصولاتی که این مجموعه در اختیار شما قرار می دهد شامل ست کامل خواب (لحاف، روتختی، روبالشی و روکوسنی) می شود . شما می تواند این محصولات را به صورت پکیج کامل و یا تک تهیه کنید. در بازار پر رقابت کالای خواب، این مجموعه شرایط خاصی را برای خرید ایجاد کرده که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حذف واسطه ها و خرید مستقیم از تولید کننده
  • امکان سفارشی سازی محصولات با طرح و رنگ دلخواه
  • خرید در سایزهای استاندارد و غیر استاندارد
  • کیفیت بالای دوخت و پارچه
  • قیمت منصفانه
  • خرید حضوری در بازار تهران
  • تنوع بالا مدل ها

برای رفاه هرچه بیشتر هموطنان و داشتن خرید بهتر و آگاهانه، می توانید قبل از ثبت هر سفارش از مشاوره رایگان تخصصی برای تهیه روتختی بهره مند شوید. این نکته را در نظر داشته باشید که علیرغم افزایش قیمت حمل و نقل به تمام نقاط ایران، محصولات گروه صنعتی هرمدر به سراسر کشور به صورت رایگان ارسال می شوند

https://www.amazon.com/bedspreads-coverlets/b?ie=UTF8&node=3732161