هزینه کاشت ابرو در سال ۱۴۰۲ چقدر است ؟

هزینه کاشت ابرو در تهران چقدر است؟ عوامل موثر بر روی قیمت کاشت ابرو چیست؟ ارزان‌ترین کاشت ابرو در تهران کدام است؟ آیا کاشت ابرو اقساطی در تهران امکان پذیر است؟

ما در این مقاله قصد داریم تا در مورد هزینه‌ی کاشت ابرو در تهران در سال ۱۴۰۲ بیشتر توضیح بدهیم و به تمامی سوالات ذکر شده در مورد نیز پاسخ کامل بدهیم. با ما در ادامه مقاله همراه باشید:

هزینه کاشت ابرو در تهران سال ۱۴۰۲ چقدر است؟

قیمت کاشت ابرو در تهران چقدر است؟ هزینه کاشت ابرو در تهران بر اساس عوامل موثر بر روی قیمت جراحی تعیین می‌گردد که این قیمت می‌تواند برای افراد مختلف متفاوت باشد. قیمت کاشت ابرو در تهران را می‌توان به صورت حدودی از ۸ میلیون به بالا در نظر گرفت. توجه داشته باشید که این هزینه بر اساس تعداد تارهای موی کاشت شده متغیر است.

همان طور که گفتیم هزینه ذکر شده در بالا حدودی است و برای اطلاع از قیمت دقیق آن بایستی به صورت حضوری به پزشک متخصص مراجعه نمایید تا پس از انجام بررسی‌های لازم و انتخاب تکنیک مناسب برای کاشت ابرو هزینه نهایی به شما اطلاع داده شود.

عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو تهران چیست؟

فاکتورهای بسیاری هستند که بر قیمت کاشت ابرو در تهران تاثیرگذار می‌باشند. برخی از این عوامل به شرح زیر است:

دستمزد پزشک متخصص 

هر پزشکی بر اساس میزان تخصص و مهارتی که در این زمینه دارد می‌تواند هزینه متفاوتی را برای جراحی خود در نظر بگیرد. به عنوان مثال یک دکتر با تجربه به طور قطع می‌تواند نسبت به یک پزشک تازه کار نتیجه بهتری را برای بیمار خود فراهم نماید از این رو هزینه بالاتری را نیز از بیمار دریافت می‌کند و قیمت کاشت ابرو در تهران بیشتر می‌شود. مراجعه به اهمیت زیادی در گرفتن نتیجه مطلوب دارد.

هزینه کلینیک 

کلینیک‌های کاشت ابرو در تهران نیز بر اساس خدماتی که به بیماران خود ارائه می‌دهند و همچنین دستگاه‌ها و تجهیزاتی که برای انجام جراحی استفاده می‌کنند می‌توانند هزینه‌های متفاوتی را از افراد دریافت نمایند و روی هزینه ی کاشت ابرو موثر است.

میزان تراکم ابروها

هرچه تراکم ابروی بیشتری مورد درخواست بیمار باشد، به این معنا است که نیاز به برداشت گرافت‌های بیشتری وجود دارد. از این رو زمان و پیچیدگی جراحی نیز افزایش پیدا می‌کند که همین مسئله می‌تواند باعث افزایش هزینه عمل کاشت ابرو گردد.

فرم ابروها و برداشتن گرافت‌ها

فرم ابروها نیز می‌تواند یکی دیگر از عوامل موثر بر روی قیمت کاشت ابرو باشد. زمانی که بیمار تمایل به داشتن ابروهایی پهن داشته باشد، گرافت‌های بیشتری برای کاشت نیز می‌طلبد که همین مسئله به دلیل افزایش زمان و پیچیدگی جراحی باعث افزایش هزینه‌های کاشت ابرو هم می‌گردد. بهتر است با توجه به شرایط خود بهترین کاشت ابرو در تهران را انجام دهید. هزینه کاشت ابرو تهران به تعداد گرافت‌های مورد نیاز که بینی ۵۰ تا ۴۰۰ عدد متغیر است، بستگی دارد.

تکنیک مورد استفاده 

روش‌های مختلفی برای کاشت ابرو وجود دارد که هر کدام از آن‌ها بر اساس پیچیدگی و زمان‌بر بودن و همچنین نوع دستگاه برای برداشت گرافت‌ها می‌تواند هزینه خاص خود را داشته باشد.

هزینه‌های جانبی 

هزینه‌های دیگر مانند آزمایشات لازم و داروهای تجویز شده به منظور مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو روی هزینه نهایی موثر است. به همین دلیل در جلسه مشاوره قبل کاشت به طور دقیق هزینه کاشت ابرو در تهران برای شما تعیین می‌شود.

ارزان‌ترین کاشت ابرو در تهران

پاسخ به سوال کاشت ابرو چقدر هزینه دارد برای همه افراد یکسان نیست و برای افراد مختلف متفاوت می‌باشد. برخی از افراد به دلیل هزینه‌های کاشت ابرو به دنبال ارزان‌ترین آن‌ها برای انجام جراحی هستند. اما آیا می‌توان با ارزان‌ترین جراحی کاشت ابرو به نتیجه ایده آل از آن دست یافت؟ برای پاسخ به این سوال باید به دلایلی که باعث کاهش هزینه کاشت ابرو در تهران می‌شود اشاره کنیم:

به طور قطع انجام جراحی کاشت ابرو با چنین شرایطی چیزی به جزء نارضایتی بیمار از نتیجه کاشت ابرو نخواهد داشت. در ادامه برخی از عوارض کاشت ابرو ارزان در تهران را بیان نموده‌ایم:

متقاضیان برای اینکه بتوانند به بهترین نتیجه از کاشت ابرو خود دست یابند بایستی به دنبال بهترین مرکز کاشت ابرو همراه با هزینه مناسب آن باشند.

هزینه روش های مختلف کاشت ابرو در تهران

هزینه کاشت ابرو به روش FUT در تهران

معمولا کاشت ابرو به روش FUT در تهران به عنوان ارزان‌ترین روش برای کاشت ابروها شناخته می‌شود، به این دلیل که تمامی مراحل انجام جراحی (مرحله برداشت گرافت‌ها و کاشت آن‌ها) به صورت دستی و بدون نیاز به تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته صورت می‌گیرد.
در این نوع از جراحی یک برش نواری از ناحیه بانک مو که دارای گرافت‌های مناسب می‌باشد برداشته می‌شود و پس از بررسی‌های لازم، گرافت‌های مقاوم و مناسب در ناحیه گیرنده کاشته می‌شوند.

معمولا از روش FUT به دلیل هزینه پایین آن بیشتر برای کاشت مو استفاده می‌شود و به دلیل تهاجمی بودن آن برای جراحی کاشت ابرو استفاده نمی‌گردد.

اما در سایر روش‌های کاشت ابرو مانند FUE و SFUE به دلیل استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته دارای هزینه بالاتری نسبت به جراحی کاشت ابرو به روش FUT می‌باشد. در این نوع روش‌ها به دلیل دقت بالاتر احتمال وارد شدن آسیب به گرافت‌ها و همچنین عوارض بعد از جراحی بسیار کاهش پیدا می‌کند.

هزینه کاشت ابرو به روش FUE

بعد از روش FUT معرفی شد که هدف آن رفع ایرادات روش FUT می‌باشد. در این روش پزشک با دستگاه و ابزارهای مختلف به برداشتن گرافت‌ها و کاشت ابرو می‌پردازد. یکی از مزیت‌های مهم این روش عدم نیاز به جراحی و بخیه و باقی ماندن جای اسکار است که باعث شده روش FUE ابرو طرفداران زیادی داشته باشد. هزینه کاشت ابرو روش FUE به دلیل استفاده از ابزارها و تکنولوژی پیشرفته بیشتر است.

هزینه کاشت ابرو به روش SFUE

مراحل روش SFUE شبیه به مراحل روش FUE است با این تفاوت که در این روش از ابزارهای پیشرفته‌تری استفاده می‌شود. کاشت ابرو در این روش بسیار طبیعی است و هزینه کاشت ابروی روش SFUE به دلیل پیشرفته‌تر بودن آن بالاتر است.

هزینه کاشت ابرو اقساطی در تهران

قیمت کاشت ابرو چقدر است؟ برخی از کلینیک‌ها و پزشکان برای راحتی بیماران خود شرایط قسطی پرداخت هزینه کاشت ابرو در تهران را فراهم کرده‌اند. کاشت ابرو قسطی به این صورت است که بیمار در ابتدا مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به کلینیک پرداخت می‌کند و مابقی آن را با توجه به شرایط کلینیک در چند قسط و ماهانه پرداخت می‌تماید.

همچنین باید در نظر داشته باشید که کلینیک ممکن است با توجه به شرایط و قواعد خود از بیمار به ازای هر قسط، چک و یا سفته به عنوان ضمانت دریافت کند.

آیا هزینه کاشت ابروی کامل در تهران با کاشت قسمتی از ابرو متفاوت است؟

هزینه کاشت ابرو تهران به عوامل مختلفی وابسته است که تعداد گرافت‌ها و محل کاشت از جمله این موارد می‌باشد. به همین دلیل هزینه کاشت ابروی کامل نسبت به کاشت قسمتی از آن بیشتر است.

تفاوت هزینه کاشت ابرو در تهران و شهرستان‌ها

طبیعی است که کلینیک‌های کاشت ابروی تهران مجهز و مدرن‌تر نسبت به کلینیک‌های شهرستان‌ها هستند. بنابراین هزینه کاشت ابروی طبیعی در تهران بیشتر از شهرستان است. همچنین هزینه‌های جانبی و رفت و آمد در شهرستان کمتر است و همه این موارد روی قیمت کاشت ابرو در تهران موثر می‌باشد.

ایا هزینه کاشت ابرو در تهران با بیمه امکان دارد؟

به طور کلی کاشت ابرو جز درمان‌های زیبایی به حساب می‌آید که بیمه برای این موارد هزینه‌ای تقبل نمی‌کند ولی اگر به دلایلی مانند حادثه، آتش‌سوزی و …. ابروهای خود را از دست داده باشید و کاشت ابرو جنبه درمانی داشته باشد بیمه ممکن است هزینه کاشت ابرو را تقبل کند. قبل از انجام کاشت ابرو باید همه این موارد را از بیمه خود سوال کنید.

عوارض کاشت ابرو در تهران

عوارض کاشت ابروی تهران خیلی محدود است و خیلی سریع بهبود می‌یابد ولی اگر کاشت ابروی ارزان تهران را انجام دهید و پزشک شما بی‌تجربه باشد قطعا عوارض جبران‌ناپذیر برای شما اتفاق می‌افتد. بنابراین مراجعه به بهترین دکتر کاشت ابروی تهران الزامی است.

کاشت ابرو ارزان قیمت در تهران

انجام کاشت ابرو ارزان قیمت در تهران باعث ایجاد عوارض بلندمدت شده که فرد را با مشکل مواجه می‌کند. بهتر است برای انجام کاشت ابروی تهران به بهترین مرکز مراجعه کنید تا نتیجه مطلوب داشته باشد. برخی از عوارض کاشت ابروی ارزان در تهران شامل: تورم و التهاب ناشی از جراحی به مدت طولانی، قرمزی و خارش پوست، ریزش ابرو و …. می‌باشد.

منابع: ،در این مقاله قصد داریم به طور کامل به قیمت و هزینه کاشت ابرو و موارد و نکات مربوط به آن بپردازیم. داشتن ابروهای پرپشت و خوش حالت با توجه به ترندهای اخیر آرایشی و زیبایی یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که اخیرا به آن توجه زیادی شده است.

در گذشته نیز راه‌های مختلفی برای پرتر نشان داده ابروها به کار می‌رفت که از مهم‌ترین آن‌ها تاتوی ابرو است. ولی این روش ها مشکلات و دردسرهای مخصوص به خود را داشتند که از مهم‌ترین این مشکلات میتوانیم به موقتی بودن و کمرنگ شده پس از یک مدت زمان مشخص اشاره کنیم. یک عمل زیبایی-درمانی به شمار میرود که در آن با پیوند زدن گرافت های مو از بانک موی شما به ابروی شما در جهت و تراکم مناسب، زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد.

استعلام قیمت و هزینه کاشت ابرو در کلینیک آنیل

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان آنیل به طور رایگان با کلینیک زیبایی آنیل تماس بگیرید و سوالات و ابهامات خود را در مورد هزینه کاشت ابرو مسائل مربوط به آن بپرسید. کلینیک آنیل جهت رفاه حال مشتریان امکان پرداخت و دریافت اقساطی هزینه کاشت ابرو را نیز برای آن دسته از عزیزانی که امکان پرداخت به صورت یک‌جا ندارند را فراهم کرده است. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با آنیل تماس بگیرید.

در دهه گذشته، کلینیک های بسیار متعددی در حوزه فعالیت های زیبایی تاسیس شده اند و کاشت ابرو، به دلیل رایج بودن، در همه آنها انجام می شود. لذا ممکن است در این بین، قیمت های کمتری را هم مشاهده کنید. مراکز تازه تاسیس معمولا با پایین آوردن قیمت سعی در جذب افراد می کنند.

مطلب پیشنهادی:

علاوه بر آن، کلینیک های بسیار محدودی نیز وجود دارند که با استفاده از جدیدترین روش های پیوند مو، البته هزینه  و قیمت کاشت ابرو بالاتر، این کار را به صورت تخصصی انجام می دهند. نکته ای باید به آن توجه کنید این است که، ابرو تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی و ظاهر افراد دارد. لذا کیفیت کار در اولویت قرار دارد.

هزینه کاشت ابرو طبیعی و دائمی در سال 1402 در تهران (کلینیک آنیل) 12.000.000 تومان می باشد.

محاسبه هزینه کاشت ابرو در تهران

باید توجه داشته باشید که کاشت ابرو امری بسیار تخصصی و حساس بوده و تکنیک های مربوط به آن نیازمند تجربه و تخصص فراوانی است، در نتیجه هزینه کاشت ابرو می تواند بسیار متفاوت باشد. لازم است در انتخاب پزشک خود دقت لازم را داشته باشید. هزینه کاشت ابرو با توجه به تخصصی و حساس بودن این روش چیزی در حدود 3 تا 5 میلیون تومان است.

البته این هزینه تقریبی بوده و شما میتوانید برای اطلاع دقیق از هزینه کاشت ابرو برای شخص شما با کلینیک آنیل تماس گرفته و با مشورت با یک پزشک متخصص بهترین و مناسب‌ترین روش برای کاشت ابرو به علاوه هزینه کاشت ابرو را جویا شوید.

مطلب پیشنهادی:

عوامل موثر در قیمت کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو به چند عامل تعیین کننده بستگی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

در حقیقت کاشت ابرو هم مانند کاشت مو دارای روش های مختلفی مثل:FUT ، FIT، SUT و Micro FIT است که روش های جدیدتر مانند Micro FIT به علت جدیدتر بودن تجهیزات و تکنیک ها طبیعتا هزینه کاشت ابرو بیشتری را دارند. نکته ای که لازم است به آن اشاره کنیم این است که نحوه کاشت ابرو و یا مو در روش های مختلف با هم تفاوتی ندارند و تنها تفاوت روش های مختلف، تفاوت در نحوه برداشت گرافت های مو است.

یکی از مهمترین عوامل موفقیت در عمل کاشت ابرو و همچنین قیمت و هزینه کاشت ابرو، مهارت پزشک شماست. چرا که درآوردن خواب ابرو به نحوی که دلخواه شما باشد، امری تخصصی و نیازمند تجربه می‌باشد و کار هرکسی نیست. بهتر است تنها به صرف قیمت پایین‌تر و هزینه کاشت ابرو کمتر یک مجموعه و بدون اطلاع از تخصص پزشک این عمل را انجام ندهید؛ چرا که تنها آورده‌ای که برای شما خواهد داشت از بین رفتن هزینه و زمان صرف شده شماست.

کلینیک تخصصی زیبایی آنیل با بهترین و باتجربه‌ترین پزشکان متخصص می‌تواند عمل کاشت ابرو را مطابق با سلیقه و نیاز شما به بهترین نحو انجام دهد.

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در هزینه کاشت ابرو تعداد گرافت های مورد نیاز برای پیوند، همچنین میزان طاسی ابروی شما است. مسلما اگر ابروی شما تنها نیاز به افزایش تراکم دارد، نسبت به ابرویی که در حادثه یا آتش سوزی از بین رفته است، هزینه کمتری را باید بابت کاشت ابرو بپردازید.

یکی از فواید کاشت ابرو این است که دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد و شما پس از انجام این عمل میتوانید به سادگی به زندگی روزمره خود بازگردید. تنها نکته ای که باید رعایت کنید این است که از استرس و اضطراب به دور باشید. همچنین این عمل در صورت رعایت توصیه های پزشک عوارض خاصی را به دنبال نخواهد داشت و از جمله عمل های کم‌خطر و کم‌ریسک محسوب می‌شود.

بعضی از روش های که در پیوند ابرو نیز از آن استفاده می شود، نیازی به تراشیدن کل سر ندارند. این مورد یک مزیت بزرگ برای مراجعه کنندگان می باشد. روش استفاده به این منظور، FUE است که البته برای همه افراد مناسب نمی باشد و باید به تشخیص پزشک انتخاب شود. به دلیل سخت و پیچیده بودن آن، معمولا در شرایطی استفاده می شود که تنها یک قسمت کوچکی دچار ریزش شده باشد.

بعضی از روش های گفته شده، مدت زمان کمتری را برای ریکاوری نیاز دارند. ممکن است عوارضی نظیر قرمزی و التهاب مشاهده شود که طبیعی است. این موارد پس از گذشت یک مدت کوتاهی از بین می روند.

بانک مو که در قسمت پشت سر قرار دارد، از این لحاظ اهمیت دارد که به گفته محققان در برابر طاسی و ریزش مقاوم هستند. در صورتی که وضعیت بانک موی فرد ضعیف باشد، نمی توان از آن در پیوند استفاده نمود. ولی غیر ممکن نیست!

مطلب پیشنهادی: را پیش از انجام عمل بخوانید.

سوالات متداول در قیمت و هزینه کاشت ابرو

عمل کاشت ابرو به چه روش هایی انجام می شود؟

روش های کاشت ابرو و مو تقریبا مشابه یکدیگر می باشند . عبارت است از: روش fit، sut، microfit.

آیا کاشت ابرو به صورت دائمی است؟

بله. کاشت و پیوند ابرو دائمی ترین روش برای پرپشت کردن ابروها می باشد که پس از یک دوره ریزش و رشد، کاملا طبیعی در می آیند.

هزینه کاشت ابرو تحت تاثیر چکاشت ابرو یک روش کاملا دائمی برای پر کردن و فرم دهی ابروهای کم پشت و یا از دست رفته می‌باشد که امروزه توانسته در بین خانم‌ها و حتی اقایان جایگاه ویژه‌ای برای خود به دست آورد. هزینه کاشت ابرو یکی از فاکتورهای مهم در زمان جراحی و انتخاب پزشک متخصص برای انجام این کار است که نیاز به داشتن اطلاعات کافی در این زمینه دارد.

ما در این مقاله قصد داریم تا در مورد قیمت کاشت ابرو، عوامل موثر بر آن و هزینه انواع روش‌های بیشتر توضیح بدهیم. با ما در ادامه مقاله همراه باشید:

هزینه کاشت ابرو در سال ۱۴۰۲ چقدر است؟

کاشت ابرو یک عمل جراحی ایمن و کم خطر است که به کمک آن می‌توان به فرم ایده آل ابروهای خود رسید. به دلیل طبیعی بودن ابروها بعد از جراحی و ماندگاری دائمی آن افراد بسیاری متقاضی انجام این جراحی هستند. اما در زمان اقدام به جراحی کاشت ابرو نکته مهمی که مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار می‌گیرد هزینه کاشت ابرو است که بر اساس آن می‌توانند پزشک مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

قیمت کاشت ابرو طبیعی برای افراد مختلف متفاوت است و این به دلیل عوامل مختلفی است که بر روی هزینه کاشت ابرو تاثیرگذار می‌باشند. به صورت کلی می‌توان هزینه کاشت ابرو در سال ۱۴۰۲ را در حدود ۸ میلیون به بالا در نظر گرفت.

عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو چیست؟

فاکتورهای بسیاری هستند که می‌توانند قیمت کاشت ابرو را تحت تاثیر خود قرار بدهند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

روش کاشت ابرو

یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت جراحی کاشت ابروی طبیعی، روش کاشت ابرو است که می‌تواند تاثیر بسیاری بر روی هزینه این عمل بگذارد. تکنیک‌های بسیاری برای عمل کاشت ابرو وجود دارد که هر کدام از آن‌ها با توجه به زمان‌بر بودن و میزان استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته می‌توانند قیمت‌های متفاوتی را در برگیرند.

مدل ابرو

مدل ابرو یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت کاشت ابرو است به این صورت که هر چه پهنی ابرو، میزان پرپشت بودن آن و یا قد ابرو بیشتر باشد هزینه بالاتری را در برمی‌گیرد. این به دلیل افزایش زمان جراحی و نیاز به تعداد تارهای مو بیشتر برای استخراج و کاشت فولیکول‌های مو می‌باشد.

محل جغرافیایی کلینیک

منطقه جغرافیایی کلینیک و یا مطب پزشک می‌تواند از فاکتورهای تاثیرگذار بر روی هزینه کاشت ابرو طبیعی باشد. همان طور که واضح است قیمت جراحی کاشت ابرو در شهرهای بزرگتر به دلیل برخورداری از تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته نسبت به شهرهای کوچکتر بیشتر است. همچنین این مسئله را می‌توان برای نواحی مختلف یک شهر نیز در نظر گرفت.

دستمزد و مهارت پزشک

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت کاشت ابرو میزان دستمزد پزشک است که با توجه به تخصص و مهارتی که در این زمینه دارد می‌تواند هزینه متفاوتی داشته باشد. به طور قطع یک پزشک با تجربه بالا و ماهر هزینه بالاتری نسبت به یک پزشک تازه کار و کم تجربه دریافت می‌کند.

تعداد گرافت‌های مورد نیاز

تعداد گرافت‌های مورد نیاز برای کاشت ابرو به مدل ابرو و میزان پهن بودن آن بستگی دارد. در واقع هرچه فرم ابروی مورد نظر پهن‌تر و بلندتر باشد باعث می‌شود تا تعداد گرافت‌های بیشتری برای کاشت احتیاج داشته باشد، در نتیجه قیمت جراحی کاشت ابرو نیز افزایش پیدا می‌کند.

هزینه انواع روش‌های کاشت ابرو طبیعی

روش‌های مختلفی برای کاشت ابرو وجود دارد که هر کدام از آن‌ها با توجه به میزان زمانی که برای جراحی احتیاج دارد و همچنین میزان دخالت انسان و یا دستگاه‌های پیشرفته می‌تواند هزینه‌های متفاوتی نیز داشته باشند. در ادامه به توضیح این روش‌ها و هزینه آن‌ها پرداخته شده است:

هزینه روش کاشت ابرو FUT

یکی از قدیمی‌ترین انواع روش‌های کاشت ابرو طبیعی، کاشت ابرو به روش FUT است که در آن برای برداشت گرافت‌ها یک برش نواری در ناحیه بانک مو که دارای موهای ظریف و شبیه به ابرو می‌باشد ایجاد می‌شود. سپس فولیکول‌های مناسب و مقاوم در برابر ریزش پس از بررسی‌های لازم انتخاب شده و در ناحیه مورد نظر از ابروها کاشته می‌شوند.

از آنجایی که روش کاشت ابرو FUT به عنوان یک روش تهاجمی شناخته می‌شود به همین دلیل معمولا پزشکان از آن برای جراحی کاشت ابرو استفاده نمی‌کنند.

هزینه روش کاشت FUE

در ابن روش از ابزارهای دقیق و با قطری کمتر از یک میلیمتر برای برداشت گرافت‌ها استفاده می‌شود به همین دلیل دیگر جای زخم و اسکار بر روی سر باقی نمی‌ماند اما نیاز به دقت بالاتری برای برداشت گرافت‌های مناسب مو دارد.  در این تکنیک به دلیل استفاده از ابزارهای پیشرفته برای کاشت ابرو قیمت آن نسبت به روش کاشت ابرو FUT بیشتر خواهد بود.

هزینه روش کاشت ابرو SFUE

این نوع جراحی تقریبا همانند روش کاشت ابرو FUE است با این تفاوت که از ابزارهای پیشرفته‌تری برای کاشت ابرو استفاده می‌شود. نتیاج به دست آمده از تکنیک کاشت مو SFUE کاملا طبیعی بوده و پس از جراحی نیز جای هیچگونه زخمی بر روی نواحی برداشت مو باقی نمی‌ماند.

هزینه روش کاشت SUT

کاشت ابرو به روش SUT به عنوان یکی از محبوب‌ترین تکنیک‌های جراحی کاشت ابرو شناخته می‌شود، به این دلیل که با استفاده از ابزارهای کاملا پیشرفته و به روز باعث ایجاد ابروهایی کاملا طبیعی و با دوران نقاهت بسیار کوتاه می‌گردد. این نوع از جراحی نیز بدون هیچ گونه خونریزی و باقی ماندن جای زخم و اسکار انجام می‌شود.

هزینه‌های قبل و بعد کاشت ابرو چقدر است؟

علاوه بر هزینه کاشت ابرو، هزینه‌های دیگری نیز با عنوان هزینه قبل و بعد از کاشت ابرو وجود دارد که برخی از این موارد به شرح زیر می‌باشند:

هزینه آزمایشات قبل از عمل

هزینه ویزیت‌های مشاوره

هزینه داروهای تجویز شده

آزمایشات تجویز شده توسط پزشک معمولا شامل آزمایش خون، آزمایش هپاتیت، قند خون، تیروئید و … می‌باشد که به جهت اطمینان از سلامتی بیمار و میزان آمادگی وی برای انجام عمل تجویز می‌شود. آزمایشات تجویز شده قبل از عمل باییستی انجام شده و نتیجه آن به پزشک تحویل داده شود.

آیا کاشت ابرو شامل بیمه می‌شود؟

از آنجایی که عمل کاشت ابرو به عنوان یک جراحی زیبایی شناخته می‌شود، در نتیجه هزینه کاشت ابرو تحت پوشش بیمه درمانی قرار نمی‌گیرد و فرد بایستی تمامی هزینه جراحی را پرداخت نماید. در برخی مواقع ممکن است به دلیل حوادثی همچون تصادف و یا آتش سوزی فرد ابروهای خود را از دست داده باشد، در این صورت ممکن است بیمه بخشی از هزینه‌های درمان کاشت ابرو را پرداخت کند.

علت ارزان بودن هزینه کاشت ابرو برخی کلینیک‌ها چیست؟

ممکن است تبلیغاتی با عنوان کاشت ابرو ارزان را در اینترنت و یا شبکه‌های اجتماعی مشاهده کرده باشید که این می‌تواند بسیار جذاب و فریبنده باشد. اما سوالی که در اینجا پیش می‌آید این است که چرا این کلینیک‌ها با قیمت‌های بسیار پایین جراحی کاشت ابرو را انجام می‌دهند و آیا می‌توان به این نوع جراحی‌ها اعتماد کرد؟

برای پاسخ به این سوال علت و دلایل ارزانی کاشت ابرو در برخی از کلینیک‌ها را بیان کرده‌ایم:

به طور قطع نتایج به دست آمده از چنین جراحی‌هایی علاوه بر نارضایتی بیمار می‌تواند عوارض جبران ناپذیر بسیاری نیز به همراه داشته باشد. از این رو برای به دست آوردن نتیجه مطلوب و ایده آل از عمل بایستی کاشت ابرو با قیمت مناسب را توسط بهترین جراح انجام بدهید

منبع: ،

ه مواردی می باشد؟

این عوامل عبارت است از: میزان تراکم خواسته شده، تعداد جلسات، وضعیت فعلی ابروها، روش کاشت ابرو انتخاب شده، میزان تجربه و تخصص پزشک

 

 

خروج از نسخه موبایل