هوآوی برای کمک به تشخیص عفونت‌های تنفسی دست به کار شد

طبق یک گزارش شفاف، هواوی پتنت جدیدی به ثبت رسانده است که به روشی برای تشخیص عفونت های تنفسی با اندازه گیری اکسیژن خون یا SpO2 اشاره دارد. این تکنیک می تواند وجود عفونت در سیستم تنفسی را با تشخیص سطح اکسیژن در خون تشخیص دهد. شرح مختصری از این پتنت، اجرای آن با روش تشخیص و تجهیزات مربوطه ارائه شده است.

هوآوی

عملیات های مختلفی در راه تست هواوی گنجانده شده است. این رویکرد شامل مراحل مختلفی مانند آزمایش اولین عملیات، پاسخ به اولین عملیات و ارسال آن به تجهیزات الکترونیکی است. داده های پارامترهای فیزیولوژیکی دستگاه الکترونیکی بر اساس اطلاعات اولیه به دست می آید. هنگامی که اطلاعات پارامتر فیزیولوژیکی برای برآوردن شرایط از پیش تعیین شده تعیین شد، اطلاعات صوتی را دریافت خواهید کرد. تعیین اولین اطلاعات فیزیولوژیکی بر اساس اطلاعات پارامترهای فیزیولوژیکی و اطلاعات صوتی اولین اطلاعات فیزیولوژیکی را نشان می دهد.

اشباع اکسیژن خون، فرکانس تنفس، دمای بدن، ضربان قلب و سایر پارامترهای فیزیولوژیکی، از جمله داده های نمونه که در تکنیک تهویه استفاده می شود. این روش به کاربران این امکان را می دهد که به سرعت خطر عفونت در سیستم تنفسی خود را تشخیص دهند و از سلامت نتایج آزمایش مطمئن شوند.

در حال حاضر ساعت های هوشمند مختلفی در بازار وجود دارد که از حسگرهای تشخیص سطح اکسیژن خون استفاده می کنند، اما نمی توان به داده های آنها اعتماد کرد. با این حال، تجهیزات پزشکی فعلی برای تشخیص دقیق این مورد در دسترس است.

باید دید فیلم ترکوت کے هوای با کیدیک تنکیک این شرکت که فیلاکی است آیا این دستگاه می تواند اطلاعات موثقی ارائه دهد یا با برچسب “از اطلاعات برای مصارف پزشکی استفاده نکنید” به فروش می رسد؟ البته مثل همیشه این احتمال وجود دارد که پتنت جدید هواوی مانند بسیاری از پتنت ها هرگز به تولید محصول نهایی ختم نشود.

خروج از نسخه موبایل