بین الملل

پاسخ خود را به میانجیگران تحویل دادیم

حمله رژیم صهیونیستی به غزه | رژیم صهیونیستی اسرائیل | غزه

به گزارش اینترنشنال نیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیانیه مشترکی را در خصوص پاسخ گروه های مقاومت به طرح پیشنهادی آتش بس در نوار غزه و همچنین قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در این باره، صادر کردند.

بر اساس این بیانیه مشترک، هیات مشترک اعزامی از سوی جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین عصر امروز در دیدار با نخست وزیر قطر، پاسخ گروه های مقاومت به طرح پیشنهادی آتش بس در نوار غزه را به وی تحویل داده اند.

به گزارش آنلاین به نقل از شهاب نیوز، علاوه بر این پاسخ گروه های مقاومت فلسطین به طرح پیشنهادی آتش بس در نوار غزه برای میانجیگران مصری نیز ارسال شده است.

در این بیانیه آمده است: اولویت در این پاسخ با منافع ملت فلسطین و تاکید بر ضرورت توقف کامل تجاوز مداوم به نوار غزه بوده است.

جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین بیان کردند: هیات فلسطینی با تکیه بر احساس مسئولیت ملی، آمادگی خود برای برخورد مثبت جهت دستیابی به توافقی که جنگ علیه ملت ما را پایان بخشد، اعلام کرد.

کمی پیش تر نیز «سامی ابو زهری» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در گفت وگو با رویترز از پذیرش قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در خصوص برقراری آتش بس در نوار غزه سخن گفت.

ابوزهری اعلام کرد: حماس با قطعنامه شورای امنیت در خصوص آتش بس، عقب نشینی اسرائیل و مبادله اسرا موافقت کرده و آماده گفت وگو درباره جزئیات است.

این عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد: دولت آمریکا در بوته آزمون واقعی وفاکردن به تعهدات خود از طریق ملزم نمودن اشغالگران به آتش بس فوری در راستای اجرای قطعنامه شورای امنیت است.

310310

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.