ورزشی

پایان‌نامه‌های دانشجویی در حوزه کارآفرینی و فناوری تجاری‌سازی می‌شوند

پایان‌نامه‌های دانشجویی در حوزه کارآفرینی و فناوری تجاری‌سازی می‌شوند

پایان‌نامه‌های دانشجویی در حوزه کارآفرینی و فناوری با امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با یک شرکت مشاوره‌ای تجاری‌سازی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با شرکت مهندسین مشاور پیشبران کیفیت سامانه در جلسه‌ای با حضور افشین غنی‌زاده رئیس این دانشگاه و رئوف کمیلی مدیرعامل این شرکت به امضای طرفین رسید.

افشین غنی‌زاده در این جلسه با تأکید بر اهمیت مفاد این تفاهم‌نامه با اشاره به فعالیت‌های مشترک فرهنگی و آموزشی طرفین اظهار کرد:: تلاش کنیم با توجه به موضوعات مهم و مورد توافق طرفین که مشخص شده در تحقق موضوعات مورد توافق اقدام کنیم.

وی افزود:‌ در راستای تحقق سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برای بهره‌مندی نظام‌مند از خرد جمعی، همکاری و ارتباط بین دانشگاه‌ها، ارگان‌ها، صنایع و شرکت‌های مختلف ازجمله شرکت مهندسان مشاور پیشبران کیفیت سامانه می‌تواند به ارتقای کمی و کیفی اهداف و برنامه‌های مشترک یاری رساند؛ بنابراین با امضای این تفاهم‌نامه همکاری در این مسیر گام برمی‌داریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی برای استمرار ارتباط سازمان‌یافته مابین طرفین به‌منظور برطرف کردن نیاز‌های متقابل را از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه برشمرد.

غنی‌زاده، موضوعات آموزشی شامل برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت مشترک سازمان مربوطه و دانشگاه در زمینه‌های مرتبط، همکاری در زمینه اجرای کارگاه‌های آموزشی موردنیاز حسب مورد و تبادل استاد برای ارائه موضوعات، همکاری در تدوین محتوا و اجرا دوره‌های مجازی، برگزاری نشست‌های علمی مشترک از قبیل سمینارها، طرح‌های تحقیقاتی و موارد دیگر، ارائه خدمات علمی و آزمایشگاهی موردنیاز، تهیه و تبادل عناوین تحقیقاتی مورد نیاز طرفین و در اولویت قراردادن دانشگاه در انجام پروژه‌های تحقیقاتی که دانشگاه در آن زمینه دارای تجارب و توان علمی کافی به استناد مقالات و تألیفات و نتایج کاربردی کافی را از مهم‌ترین موضوعات مدنظر طرفین که دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در قبال آن متعهد می‌شود، عنوان کرد.

وی اضافه کرد:‌ از دیگر موارد تعهد دانشگاه در این تفاهم‌نامه می‌توان معرفی پایان‌نامه‌های دانشجویی کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه کارآفرینی و فناوری برای کمک به تجاری‌سازی، فراهم کردن امکان استفاده از کتابخانه برای طرفین، همکاری متقابل و مؤثر و انتقال تجربیات در تأسیس و راه‌اندازی مراکز تحقیقات، پژوهشکده‌ها و پژوهشگاه‌های دانشگاهی ازنظر تأمین نیروی انسانی و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، انجام موضوعات تحقیقاتی مورد نیاز زودبازده توسط دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی نام برد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد:‌در قبال موارد تعهد این دانشگاه، شرکت مهندسین مشاور پیشبران کیفیت سامانه نیز متعهد می‌شود که در برگزاری رویداد‌های مشترک از قبیل بازدید از صنعت، بازدید و حضور در نمایشگاه اینوتکس، فستیوال نوآوری‌های، رورس پیج، استارتاپ دمو، استارتاپ ویکند و ایده شو همکاری کند، خدمات حقوقی شامل ارزش‌گذاری ایده و اختراع با توجه به کارشناس رسمی دادگستری بودن مدیرعامل در رشته اقتصاد و بازرگانی، مشاوره حقوقی قانون تجارت، ثبت شرکت، انواع تغییرات شرکت، افزایش سرمایه، ثبت برند و لگو، ثبت اختراع و طرح صنعتی، اخذ مجوز تأسیس، موافقت اصولی و … داشته باشد، خدمات مشاوره سرمایه‌گذاری از قبیل تهیه بیزینس پلن، طرح توجیهی، جذب سرمایه‌گذار، حضور در شبکه ملی فن بازار، خدمات توانمندسازی از قبیل برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک و صدور گواهینامه معتبر، تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز، هدایت و راهبری استفاده از سامانه ستاد و ارائه و فروش خدمت به ادارات دولتی و صدور توکن و گواهی امضای الکترونیکی و برگزاری تور‌های آموزشی مشترک نیز ارائه کند.

غنی‌زاده مطرح کرد:‌ موارد دیگر تعهد این شرکت شامل خدمات مشاوره مدیریت از قبیل عارضه‌یابی سریع و عمیق، پیاده‌سازی و هدایت سیستم‌های مدیریت کیفیت تا زمان اخذ گواهینامه، شناسایی و رفع نیاز‌های فناورانه صنعت با همکاری طرفین، استقرار نماینده مشاور در محل مقرر توسط دانشگاه، خدمات مشاوره شغلی از قبیل معرفی و کمک به جذب فارغ‌التحصیلان و دانشجویان دانشگاه در صنعت و بازار کار و مشاوره مهارت‌آموزی در صنعت می‌شود.

به گزارش آنا، این تفاهم‌نامه به مدت سه سال در هفت ماده چهار تبصره به امضای طرفین رسید.

تیم خبری ورزشی

با تمرکز بر روند تحول و تغییرات فناوری در ورزش، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مقالات جذاب و اطلاعاتی درباره‌ی نقش فناوری در بهبود عملکرد ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در ارتقای دانش ورزشی و بررسی نوآوری‌های فناورانه در ورزش قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای فناوری در ورزش پیوندید.