اقتصادی

پروژه‌های مسکن آنلاین خوزستان تا پایان امسال تعیین‌تکلیف می‌شوند

اینترنشنال نیوز/خوزستان پروژه‌های مسکن آنلاین در استان خوزستان تا پایان سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شوند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در گفت و گو با اینترنشنال نیوز با اشاره به لزوم تعیین تکلیف پروژه های مسکن آنلاین در سال جاری اظهار کرد: طبق برنامه‌های وزرات راه و شهرسازی مکلف شده‌ایم هر آنچه که از مسکن آنلاین در سطح استان باقی مانده است تا پایان سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف شوند.

میثم آذرسا با اشاره به اجرای طرح مسکن آنلاین در استان بیان کرد: تعهد استان در طرح مسکن آنلاین، ساخت ۷۷ هزار و ۳۲۷ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر بود که ساخت این واحدها در دولت نهم آغاز شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بخش عمده این واحدها تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است اما بخشی از پروژه های مسکن آنلاین استان مشکل حقوقی دارند.

آذرسا با بیان اینکه تا رفع مسائل حقوقی فعالیت در برخی از پروژه‌ها امکان پذیر نیست، اظهار کرد: پروژه‌های زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی، در دستور کار برای خرید مستحدثات قرار گرفته‌اند و از دستور کار مسکن آنلاین خارج می‌شوند و همچنین پروژهای بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی با کمک دولت تکمیل و تا پایان سال جاری به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور، قرار است بخشی از طرح‌های فاقد متقاضی مسکن آنلاین را پس از حل موضوعات حقوقی و قضایی به نهضت ملی تبدیل کنیم.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و دانش فنی وسیع هستم که با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند و رویکردهای تحلیلی، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با قدرت تفکر و تحلیل بالا ارائه دهم. هدفم این است که شما را در درک بهتر مسائل اقتصادی یاری دهم و به شما اطمینان دهم که از بهترین منابع و تحلیل‌ها استفاده می‌کنید.