علمی و پزشکی

پزشکان نسل جدید باید در خدمت به مردم از یکدیگر پیشی بگیرند

عسنا/خراسان رضوی: رایس فارغ التحصیلستان علوم مدیکی ایران با کیں به تسویرک بہ کے کے در زمان دفع مقدس گفت. نسل جدید پزشکان باید بر یکدیگر ارجحیت داشته باشند. همانطور که در طول شیوع کرونا قربانی کردند.

علیرضا مرندی با بیان اینکه دکتر خوارزمی فوق تخصص اطفال امروز یادواره شهدای سلامت را در مشهد مقدس برگزار کرد، گفت: باید خدمات کم و باکیفیت به گونه ای باشد که همه اقشار مختلف جامعه بتوانند از آن بهره مند شوند. دکتر شهید خوارزمی نمونه خوبی در این زمینه است. حتی در مناطق محروم نیز به خدمات رسانی به بیماران مشغول بود. رهبری همواره بر ارائه خدمات به اقشار محروم در حوزه های مختلف از جمله حوزه سلامت تاکید داشتند.

او ادامه داد. خداوند به دکتر خوارزمی و شهیدانش عطا فرموده است. باشد که فداکاری را از این بزرگان بیاموزیم و در حوزه تخصصی خود به مردم خدمت کنیم.

ریاس فارغ التحصیلان علوم بیاسی ایران بیان کرد. در دفاع هم پزشکان مقدس نقش مهمی داشتند و در جبهه حضور داشتند. پزشکان مقدس در طول هشت سال دفاع، چه در خط مقدم و چه در پشت جبهه، در سرتاسر کشور مراقب مجروحان و مجروحان بودند.

مارنادی گاف: در سال های اخیر بر سلامت معنوی و معنوی تاکید بیشتری شده است. ما از روحانیون می خواهیم به زبان ساده تر به ما بیاموزند که چگونه سلامت معنوی را ارتقا دهیم تا بتوانیم این آموزش ها را به دانش آموزان و بیماران نیز برسانیم.

رایس فارغ التحصیلان علوم بیکییی ایران اضافه شد. در زمان شیوع کرونا به همه گفته شد که قرنطینه شوند و در خانه بمانند، اما به پزشکان گفته شد که به سراغ بیماران بیمار رفته و اقدامات درمانی را انجام دهند. آنها همچنین به همه بیماران مریض شجاعت نشان دادند و آماده شفای آنها بودند.

مرندی تاکید کرد. سلامتی نعمت بزرگی از جانب خداوند است و باید همواره قدردان این موهبت الهی باشیم و به توصیه بزرگان و در رأس آنها بالاترین مقام رهبری در راه انجام و تکمیل به موقع واکسیناسیون کرونا عمل کنیم. که زحمات خادمان حوزه سلامت موفق و مطلوب باشد. خود رهبران با اعلامیه رسانه ای واکسیناسیون را انجام دادند. منتظریم تا مردم خودشان واکسیناسیون را در مصر دنبال کنند.

او گفت: شغل معلمی بی طرفانه است و گروهی از معلمان نیز در حال تدریس رشته های علوم پزشکی هستند. آنها با آخرین دانش دنیا سر کلاس می روند و در کنار آموزش پزشکی، نحوه خدمت به مردم را نیز به دانش آموزان آموزش می دهند.

پیام پایانی