پوشش درب لیوان و ظروف: انواع، کاربردها و مزایای آن

یکی از مشکلاتی که خیلی از افراد با آن موجه هستند این است که دوست دارند در وقت رانندگی مخصوصا در صبح و البته غروب ها پس از کار نوشیدنی گرمی میل کنند مانند چایی و یا قهوه اما یک مشکلی که اغلب اذیت میکند این است که در هنگام رانندگی قرار دادن لیوان ها در ماشین کار سختی است و مدام نوشیدنی از آن بیرون می ریزد. گشتا صنعت اصفهان سالهاست که پاسخ مناسبی به این افراد داده است و توانسته این مشکل را حل کند که بسیار هم مورد استقبال کافه و رستورانها که نوشیدنی عرضه می کنند قرار گرفته است. دستگاه سیل لیوان و دستگاه سیل القایی از دستگاه های بسیار مهمی هستند که هر کافه دار و رستوران داری به آن نیاز دارد. این دستگاه ها به روش های بسیار ساده ای توانسته اند با فرآیند سیل لیوان ها را به اصطلاح درب بندی کنند تا مشکلات فوق را نداشته باشند. بنابراین دیگر لازم نیست حتما تا پایان نوشیدن در کافه بمانید یا جایی بنشینید می توانید قهوه خود را بگیرید و در ماشین یا هنگام پیاده رویی بنوشید.

صنعت

دستگاه سیل لیوان

دستگاه سیل لیوان یا پرس لیوان وسیله‌ای است که برای بسته‌بندی محصولات مختلف در ظروف استوانه‌ای مانند لیوان استفاده می‌شود. این دستگاه با ایجاد یک درز محکم و ضد هوا، از نفوذ هوا، گرد و غبار، رطوبت و سایر آلودگی‌ها به داخل ظرف جلوگیری کرده و به حفظ کیفیت و تازگی محصول کمک می‌کند.

انواع دستگاه سیل لیوان

دستگاه‌های سیل لیوان در انواع مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام برای کاربرد خاصی مناسب هستند. برخی از انواع رایج این دستگاه‌ها عبارتند از:

دستگاه سیل لیوان دستی: برای تولید کم و بسته‌بندی محصولات در مقیاس کوچک مناسب است. این دستگاه علاوه بر قیمت پایین و اندازه مناسب و قابل حمل بودن مناسبترین دستگاه برای کافه ها و رستوران هاست تا بتوانند بصورت دستی سفارش مشتریان را آماده کنند.

دستگاه سیل لیوان نیمه اتوماتیک: سرعت تولید بالاتری نسبت به نوع دستی دارد و برای تولید متوسط مناسب است. اگر شما دارای فروش در حد مناسب هستید و یا در یک زمان مشخص در طول شبانه روز حجم سفارشات شما بالا است می توانید از این دستگاه برای سیل کردن سریع لیوان ها استفاده کنید تا مشتریان شما منتظر نمانند.

دستگاه سیل لیوان تمام اتوماتیک: برای تولید انبوه و خطوط تولید صنعتی مناسب است.

باید توجه داشته باشید که با استفاده از دستگاه سیل لوان می توانید انواع مواد غذایی و بهداشتی و هر ظرف دیگری را بسته بندی کنید. مثلا برای بسته بندی انواع بستنی لیوانی و لبنیات بصورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

 صنعت

دستگاه سیل القایی

دستگاه سیل القایی یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات در صنعت بسته‌بندی است که برای ایجاد یک درز آب ‌بند و محکم روی ظروفی مانند شیشه، پلاستیک و فلز استفاده می‌شود. دستگاه سیل القایی با ایجاد یک میدان مغناطیسی، باعث ذوب شدن لایه نازکی از فویل آلومینیومی می‌شود که روی درب ظرف قرار دارد و در نتیجه یک مهر و موم قوی و بهداشتی ایجاد می‌شود.

دستگاه سیل القایی مانند دستگاه سیل بصورت دستی، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک توسط گشتا صنعت اصفهان تولید و به بازار عرضه می شود.

مزایای استفاده از دستگاه سیل القایی

استفاده از دستگاه سیل القایی مزایای متعددی دارد که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • حفظ کیفیت محصول: بسته‌بندی بهداشتی و محکم باعث می‌شود که محصولات غذایی و دارویی برای مدت طولانی‌تری تازه و سالم باقی بمانند.
  • افزایش ایمنی: با مهر و موم کامل ظروف، خطر نشت یا خراب شدن محصول به حداقل می‌رسد.
  • سرعت و کارایی بالا: دستگاه سیل القایی به صورت اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک کار کرده و با سرعت بالا تعداد زیادی ظرف را مهر و موم می‌کند.
  • مناسب برای انواع بسته‌بندی‌ها: این دستگاه برای بسته‌بندی محصولات غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی و سایر صنایع مناسب است.

    صنعت

قیمت انواع دستگاه سیل لیوان و سیل القایی

قیمت انواع دستگاه سیل لیوان و سیل القایی به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله آنکه نوع دستگاهی که انتخاب می کنید اتوماتیک باشد یا نیمه اتوماتیک و البته دستی قیمت ها کاملا متفاوت است. ظرفیت تولید نیز یکی دیگر از عواملی است که در تعیین قیمت دستگاه های بسته بندی سیل کن تاثیر گذار است چرا که هر دسته از دستگاه ها در ظرفیت های تولید متفاوتی به بازار عرضه می شوند و ممکن است شما دستگاه های اتوماتیک با ظرفیت های تولید مختلف و البته قیمت های متفاوتی را مشاهده کنید.

برای اخذ قیمت انواع دستگاه های سیل کن لیوان و سیل کن القایی با گشتا صنعت اصفهان تماس بگیرید تا علاوه بر دریافت مشاوره رایگان بهترین دستگاه را برای کسب و کار خود خریداری کنید.

گارانتی و خدمات پس از فروش گشتا صنعت اصفهان

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید دستگاه های بسته بندی سیل کن لیوان در انواع مختلف آن باید مد نظر داشته باشید گارانتی و خدمات پس از فروش این دستگاه ها است. گشتا صنعت اصفهان برای تمامی دستگاه های سیل کن لیوان و سیل القایی گارانتی 10 ساله و خدمات پس از فروش بلند مدت ارائه می کند.

از دیگر خدمات گشتا صنعت اصفهان نصب و راه اندازی دستگاه در محل مورد نظر مشتریان است. از این رو پس از خرید، تکنسین گشتا صنعت اصفهان، دستگاه را در محل مورد نظر مشتری راه اندازی می کنند و تست های اولیه را در حضور مشتری انجام می دهند تا از کیفیت و سلامت کارکرد دستگاه اطمینان حاصل شود.

برای اخذ مشاوره رایگان خرید و اطلاع از قیمت انواع دستگاه های بسته بندی می توانید با شماره های مندرج در سایت با همکاران ما در تماس باشید تا علاوه بر دریافت مشاوره رایگان از قیمت روز دستگاه های بسه بندی مطلع شوید.