چرا تلگرام نصب نمیشه میگه بیش از حد تلاش کردی

 

چرا پیغام Too many attempts, please try again later را دریافت می کنم؟ چرا تلگرام نصب نمیشه میگه بیش از حد تلاش کردی؟

پیام‌رسان تلگرام در کشور ما فیلتر است و این خود باعث می شود تا ما از فیلترشکن های رایگان یا غیر رایگان برای استفاده از این اپلیکیشن استفاده کنیم. همانطور که آگاه هستید اتصال به فیلترشکن نیز سختی های خود را دارد و هر از گاهی با قطعی فیلترشکن و تغییر آی پی در آن مواجه خواهیم شد. با وجود این مشکلات هنگام ورود به تلگرام ممکن است امکان ورود به آن با همان کد اولیه برای ما میسر نشود و به ناچار درخواست دوباره و دوباره کد را به تلگرام بدهیم، این درخواست های مکرر باعث می شود تا اکانت ما از جانب تلگرام مشکوک به نظر برسد و فعالیت ما را محدود کند، این محدودیت در قالب پیغامی با عنوان Too many attempts, please try again later برای ما نمایش داده می شود.

برای تبلیغات در تلگرام لطفا کلیک کنید.مهم ترین علل دریافت این پیغام اقدامات پشت سر هم برای ورود به تلگرام است، اما عوامل دیگری نیز وجود دارند که باعث می شوند شما این پیغام را دریافت کنید، این عوامل عبارت اند از:

1- در مدت زمان کوتاهی ورود و خروج مکرر در تلگرام داشته اید.

2- در مدت زمان کوتاهی با دستگاه های مختلف به اکانت تلگرام خود وارد شده اید.

3- بیش از سه بار کد ورود برای شما ارسال شده است.

4- در بازه زمانی کوتاه چندین بار اکانت خود را دیلیت اکانت کرده اید.

 

حل مشکل Too Many Attempts برای ورود به تلگرام

1- منتظر بمانید تا حساسیت تلگرام از اکانت شما برداشته شود

برای تبلیغ پیج اینستاگرام لطفا کلیک کنید اگر هنگام ورود به تلگرام با ارور Too Many Attempts مواجه شدید بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که منتظر بمانید تا حساسیت تلگرام به اکانت شما کم شود، این بازه زمانی برای هر شخصی می تواند متفاوت باشد اما معمولا بین 12 الی 48 ساعت مشکل رفع خواهد شد و با تلاش دوباره دیگر این ارور را دریافت نخواهید کرد.

لطفا بخوانید:

2- انتخاب گزینه Force Stop و پاک کردن حافظه پنهان گوشی

اگر هنگام ورود به اکانت تلگرام خود با ارور Too Many Attempts مواجه شدید و زمان زیادی برای منتظر ماندن ندارید می توانید از این راه حل برای حل این مشکل استفاده کنید. برای پاک کردن حافظه کش تلفن همراه و فعال سازی گزینه Force Stop کافی است مراحل زیر را طی کنید:

– وارد تنظیمات تلفن همراه خود شوید.

– گزینه App Management را انتخاب کنید.

– آیکن تلگرام را در لیست برنامه های نصب شده در گوشی خود پیدا کنید.

– بر روی گزینه فورس استاپ (force stop) کلیک کنید.

لطفا بخوانید:

3- تاریخ و زمان خود را جلو ببرید

گاهی اوقات این ترفند برای شما کاربردی خواهد بود و با این کار مدت زمانی که باید منتظر رفع حساسیت تلگرام باشید را دور خواهید زد، برای انجام این کار کافی است مراحل زیر را طی کنید:

– به تنظیمات تلفن همراه خود بروید

– بخش زمان و تاریخ را پیدا کنید

– حال تاریخ تلفن همراه خود را 2 الی 3 روز جلوتر وارد کنید

لطفا بخوانید:

4- وی پی ان خود را تغییر دهید

بار دیگر برای ورود به اکانت خود در تلگرام تلاش کنید اما این بار از وی پی انی استفاده کنید که قدرت آن اطمینان کافی دارید، وی پی ان های ضعیف و نا مطمئن دسترسی شما را به اینترنت قطع می کند و در وارد شدن شما به تلگرام جلوگیری خواهند کرد.

5- به پشتیبانی تلگرام پیام دهید

اگر تمامی مراحل بالا را پشت سر گذاشتید و همچنان برای وارد شدن به اکانت خود در تلگرام مشکل داشتید با پشتیبانان تلگرام ارتباط برقرار کنید. برای این کار کافی است وارد بخش پشتیبانی در سایت یا اپلیکیشن تلگرام شوید و در قسمت مربوطه مشکل خود را مطرح کنید؛ پشتیبانان تلگرام به سرعت و با دقت راه حل مناسبی برای رفع مشکلتان به شما پیشنهاد خواهند داد

چرا نمیتوانم وارد تلگرام خود شوم؟

متاسفانه به علت اینکه این پیامرسان در کشور ما فیلتره و با اینترنت ضعیف کشور ما باعث میشه که اتصال ناقص برقرار بشه یا اصلا نشه و مجبور بشید چند بار پشت هم درخواست کد کنید و این خود عاملی است که باعث می شود پیام limit exceeded “بیش از حد مجاز امتحان کردید” را دریافت کنید که علتش یا ورود به تلگرام پس از دیلیت اکانت هست یا مشکوک شدن تلگرام به آی پی شما است.

عامل اصلی هشدار Too many attempts به جز اقدام پشت هم و ضعیف بودن اینترنت که گفتیم، عوامل زیر هم هست، که باعث میشه از 6 تا 48 ساعت نتوانید به حساب خود دسترسی داشته باشید. ببینید کدوم کارو انجام دادید :

1- ورود و خروج پشت سرهم طی مدت زمان کوتاه.

2- ورود و خروج بین دستگاههای مختلف طی مدت کوتاه (آیفون و اندروید و کامپیوتر).

3- اشتباه زدن بیش از 3 بار کد ورود که برای شما ارسال شده است.

4- بصورت پشت سرهم و در فواصل کوتاه

همانطور که گفتیم این محدودیت‌ها برای افزایش کاربران هم در نظر گرفته شده است و برای هک نشدن تلگرام به کار می‌رود چون اگر شخصی سعی کند به حساب کسی نفوذ کند بعد از چند بار امتحان با این اخطار مواجه می‌شود و شانس نفوذ به اکانت شما را از دست میدهد.

در واقع سیستم فکر میکنه شما یک نفوذگر هستید که سعی می‌کنید به حساب شخص دیگری وارد شوید. برای همین محدودیت برای اون اکانت اعمال می‌شود. حالا دلیلش و فهمیدید؟! بریم برای رفعش …

حل مشکل مشکل ورود به تلگرام Too Many Attempts

1- اول اتصال خود را بررسی کنید. اگر مشکل دارید ابتدا از وصل بودن به نت مطمئن بشید.

 

منبع: drtelegram.com

خروج از نسخه موبایل