چه کرم پودری برای پوست چرب خوبه؟

وقتی پوست شما روشن تر از چرب است، پیدا کردن زیرسازی برای پوست چرب که درخشندگی را کاهش دهد و چربی را کنترل کند، دشوار است. وقتی پوست چرب دارید، چند ساعت بعد از آرایش صورتتان براق می شود و به نظر می رسد همه چیز از روی صورتتان پاک شده است. علاوه بر اینکه آرایش روی صورتتان پاک می شود، کرم پودری با فرمول اشتباه برای پوستتان انتخاب کرده اید. شما معمولاً اشتباه می کنید که کرم پودری را انتخاب کنید که مناسب پوست خشک باشد یا کرم پودری که روکش براقی دارد. بسته به نوع پوست چرب شما، باید تا حد امکان از روغن هایی که برچسب کرم پودر مات یا کرم پودر دارند خودداری کنید. بهترین کرم پودر از نظر پزشکان نیز کرم پودری است که با انواع پوست سازگار باشد. برای خرید کرم پودر مناسب میتوانید به فرئشگاه موراشین مراجعه کنید.

حتی اگر فونداسیون مناسب برای پوست چرب خود پیدا کنید، ممکن است به دلیل قیمت بالای آن نتوانید آن را خریداری کنید. امروز می خواهیم چند نمونه از بهترین کرم پودرهای مناسب پوست های چرب را در رنج های قیمتی مختلف بیاوریم تا بتوانید بهترین ها را برای پوست خود به ارمغان بیاورید. با ما بمان.

بهترین کرم پودر با ماندگاری بالا برای پوست های چرب

کرم تعمیر مک استودیو

با کرم پودر MAC استودیو فیکس، پوست شما تا 24 ساعت صاف خواهد بود. کرم پودر MAC بسیار سبک است اما در عین حال ماندگاری فوق العاده ای دارد و پوشش نسبتا خوبی برای پوست شما ایجاد می کند تا بتوانید پوستی بی عیب و نقص داشته باشید. هنگام استفاده از این پودر کرمی، اثر نهایی پوست شما مات خواهد بود که مشخصه خوبی برای پوست های چرب است.

بهترین کرم پودر برای پوست های چرب با پوشش دهی عالی

Heady Beauty hauts cream

این کرم پودر پوشانندگی بسیار بالایی دارد و برای کسانی که می خواهند پایه ای عالی برای بقیه آرایش خود ایجاد کنند مناسب است. کرم پودر هدی بیوتی با پوششی منحصربفرد برای انواع پوست مناسب است. می توان گفت در دنیا کمتر کرم پودری وجود دارد که بتواند با این محصول رقابت کند. این کرم پودر منحصر به فرد با روکش مات و طبیعی به محبوبیت هنرمندان آرایش تبدیل شده است. کرم پودر هدی بیوتی ماندگاری بسیار بالایی دارد و حداقل 15 ساعت بدون هیچ گونه لک و ایرادی روی صورت می ماند. استفاده از کرم پودر هدی بیوتی پوست شما را صاف و ابریشمی می کند. این محصول به دلیل داشتن رنگ طبیعی و مات از براق شدن پوست و همچنین خارش پوست جلوگیری می کند.

بهترین کرم پودر برای پوست با منافذ بزرگ

کرم توز لورا مرسیه فلولس فیوژن

این کرم پودر علاوه بر عاری بودن از روغن، دارای ترکیبی عالی از پودر ابریشم است که به عنوان یک مرطوب کننده عمل می کند. بنابراین خطوط و منافذ بزرگ صورت کاهش یافته و چربی های پوستی تولید شده در طول روز جذب می شود. ظاهر نهایی مات اما بسیار طبیعی است. حفاظت زیادی تحت کنترل شماست. برای پوشش بیشتر می توانید دوبار کلیک کنید.

 

بهترین کرم برای پوست های چرب با SPF

کرم پودر Diormodel Forever SPF35

یکی از بهترین کرم پودرهای دنیا توسط برند معروف دیور تولید و روانه بازار می شود. کرم پودر دیور دیو SPF35 به لطف فرمول هوشمند خود با انواع پوست حتی بسیار حساس سازگار است و به همین دلیل در سراسر جهان طرفداران خود را دارد. این پودر کرمی 16 ساعت ماندگاری دارد و زیبایی فوق العاده ای به شما می بخشد و پوستی مخملی ایجاد می کند. فرمول ویژه به کار رفته در این کرم پودر دارای تکنولوژی جدید نرم کننده پوست بوده و کنترل کامل روشنایی پوست را تشویق می کند. همچنین این محصول بیش از 18 درصد از منافذ باز پوست را کاهش داده و چین و چروک های ریز پوست را از بین می برد. این محصول با SPF 35 از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. در نهایت پس از استفاده از کرم پودر Dior Deo SPF35 آرایشی کاملا مات و طبیعی روی پوست خود خواهید داشت.

بهترین کرم پودر برای پوست های چرب و مستعد آکنه

کلینیک ضد لک توز کرمی

کرم پودر ضد لک کلینیک بهترین کرم پودر برای پوست های چرب و مستعد آکنه است. که تمام عیوب و عیوب صورت را می پوشاند. و از عود جلوگیری می کند همچنین عوامل خنک کننده و درمان هایی وجود دارد که التهاب آکنه روی صورت را کاهش می دهد.

بهترین کرم پودر ترکیبی برای پوست های چرب

Cover Girl Clean crema en polvo mate

اگر براقیت غیر قابل کنترلی روی صورت خود دارید، کرم پودر مات شفاف Cover Girl راه حل مناسبی برای شماست. شگفت انگیز است که این کرم پودر پوست شما را خشک نمی کند. زیرا ترکیب این کرم پودر به گونه ای است که می تواند چربی اضافی کمر شما را جذب کند. علاوه بر این، منافذ را مسدود نمی کند. این پودر گرمی برای پوست های معمولی و حساس نیز مناسب است.

بهترین کرم پودر برای پوست های چرب با قیمت مناسب

L’Oreal Infaillible 24H-Cream پودر مات

یکی از دلایلی که کرم پودر مات لورآل Infallible یکی از بهترین کرم پودرهای پوست چرب است، قیمت مناسب آن در بین برندهای معروف خارجی است. همانطور که از نام این کرم پودر پیداست روکشی مات دارد. برای داشتن صورت صاف و بدون عیب در تمام طول روز، این کرم پودر را از مرکز صورت شروع کنید و با برس به قسمت بیرونی صورت بزنید تا به خوبی پخش شود.

در نهایت بهترین کرم پودر برای پوست های چرب چیست؟

Giorgio Armani Power Fabric pulvora kremo

دلایل زیادی وجود دارد که چرا کرم پودر فابریک پاو جورجیو آرمانی را به عنوان بهترین کرم پودر برای پوست های چرب معرفی کرده ایم. دلیل اصلی این است که این کرم پودر تمام فاکتورهای لازم برای یک کرم پودر کامل را دارد. از جمله: سایش طولانی، پوشش فوق العاده بالا، SPF 25، کنترل روغن و موارد دیگر. این کرم پودر تمام لک ها و نقاط تیره صورت را پوشانده و تا ساعت ها ماندگاری دارد.

سخن پایانی

شناخت نوع پوست و انتخاب کرم پودر بر این اساس تاثیر زیادی در زیبایی و ماندگاری آرایش شما دارد. در این مطلب سعی کرده ایم بهترین کرم پودرها برای پوست های چرب را به شما معرفی کنیم. در نهایت این شما هستید که باید بر اساس نیاز، بودجه و سلیقه خود بهترین کرم پودر را انتخاب کنید. آیا تجربه یا نظری در مورد استفاده از کرم پودر برای پوست های چرب دارید؟ در قسمت نظرات می توانید تجربیات یا نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

خروج از نسخه موبایل