چه کسانی نباید دُز دوم واکسن کرونا را تزریق کنند؟

در کشور ما ، واکسیناسیون ویروس کرونا از فوریه سال گذشته آغاز شد ، اولویت با گروه های پرخطر است ، توصیه می شود به افرادی که نیاز به تزریق این واکسن دارند ، اما از نظر علمی که نباید سر واکسن را جدا کنند.

به گزارش اینترنشنال نیوز ، اگر حساسیت به تخمک دارید ، حتماً از پزشک خود بپرسید آیا می توانید واکسن ویروس کرونا بزنید قبل از اینکه واکسن ویروس کرونا بگیرید در عین حال ، کسانی که سابقه حساسیت شدید دارند باید اطمینان حاصل کنند که پس از تزریق یک ربع ساعت در مرکز واکسیناسیون باقی می مانند.

علاوه بر این ، اگر کسی پس از تزریق واکسن به یک واکنش آلرژیک شدید مبتلا شود ، می توان آن را با دارو درمان کرد ، هیچ جای نگرانی وجود ندارد ، اما کسانی که پس از اولین دوز واکسن کرونا واکنش آلرژیک شدید دارند ، نباید دوز دوم مصرف کنند .

لازم به ذکر است که حداکثر ایمنی واکسن ویروس کرونا چهار هفته پس از دوز دوم واکسن ویروس کرونا است و ایمنی اولیه چهار هفته پس از دوز اول واکسن ویروس کرونا به دست می آید ، اما این ایمنی ناقص است ؛ تمام سوابق پزشکی باید نگهداری.

طبق صفحه اینستاگرام وبدا ، در همان زمان ، فاصله دو دوز واکسن کرونا در واکسن های مختلف متفاوت است و نباید ادعا شود که دوز دوم واکسن باید به موقع تزریق شود. زیرا امنیت کمتری حاصل می شود.

انتهای پیام:

خروج از نسخه موبایل