عمومیکسب و کار جدید

کاربرد لوله نیوپایپ

معرفی نیوپایپ

نمایندگی اصلی نیوپایپ بازرگانی کشیشی یکی از عرضه کنندگان این برند فوق العاده کاربردی و متمایز است. اما شاید برخی هنوز با نیوپایپ آشنایی نداشته باشند. به همین جهت توضیح مختصری از اینکه لوله و اتصالات ساختمانی پنج لایه نیوپایپ چیست و چه کاربردی دارد به شما ارائه خواهیم داد.

نیوپایت یکی از برندهای صنعتی شرکت گیتی پسند است. این شرکت یکی از پیشگامان تولید و عرضه لوله و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی است. لوله نیوپایپ و اتصالات نیوپایت در واقع نوعی از لوله و اتصالات است که از پنج لایه تشکیل شده است. ترکیب این تجهیزات، فلز و پلیمر است که در برابر دما تحمل بالایی دارند و قادر به تحمل دما تا 90 درجه سلیسوس هستند. همچنین جنس این لوله ها از نوع برنج است و با آلیاژ نیکل آبکاری شده اند. این امر موجب مقاومت بالا و نفوذناپذیری و همچنین زیبایی این محصولات شده است.

با تکنولوژی روز دنیا تهیه میشوند و با توجه به متریال های مصرف شده در این سازه، هزینه آن بسیار مناسب تر از نمونه های قدیمی است. به علت مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی، این لوله ها رسوب پذیری ندارند و به همین علت شما افت فشار را در این محصولات مشاهده نخواهید کرد. عمر مفید این سازه ها، حدود 50 سال به طور تخمینی است.

محصولات نمایندگی اصلی نیوپایپ

محصولات نیوپایپ شامل انواع لوله و اتصالات ساختمانی است. برند نیوپایپ، ایزی پایپ و سوپر پایپ تولید کننده انواع لوله های پنج لایه هستند که شما در صورت نیاز، میتوانید از نمایندگی اصلی نیوپایپ بازرگانی کشیشی آن را تهیه نمایید.

لوله پنج لایه نیوپایپ

لوله ۵ لایه نیوپایپ  (محصولی از صنایع گیتی پسند) اولین و تنها لوله اتصالات ۵ لایه سایز ۱۶ تا ۳۲ و ۴۰ به بالا در ایران میباشد. لوله‌های ۵ لایه بسیار سریعتر و ساده تر از لوله های گالوانیزه و تک لایه اجرا میشوند. در انتها لیست قیمت نیوپایپ توسط نمایندگی اصلی نیوپایپ بازرگانی کشیشی، قرار گرفته است..

اتصال لوله نیوپایپ | اتصالات نیوپایپ | شرکت نیوپایپ

ویژگیهای نیوپایپ

ساخت فیزیکی لوله های پنج لایه نیوپایپ از نوع لوله های مرکب هستند که از ترکیب دو لایه پلی اتیلن و یک لایه فلز و دو لایه چسب ساخته شده اند.
ساختار شیمیایی این لوله ها از مواد پلی اتیلن می باشد که یکی از پر مصرف ترین مواد در جهان است.
عایق الکتریکی و مقاومت شیمیایی می باشد.
البته این پلیمرها ضعف هایی هم دارند عدم مقاومت در برابر محلول در دمای بالا باعث ترک خوردگی می شوند. که با آزمایشات انجام شده دانشمندان این مشکل را حل کردند.

کاربرد لوله نیوپایپ

لوله های نیوپایپ، بیشتر برای لوله کشی ساختمانی استفاده می شود. این لوله ها در لوله کشی های خطوط انتقال برای وصل کردن دو لوله به همدیگر نقش رابط را ایفا می کنند. در واقع لوله های پنج لایه نیوپایپ از انواع جدید لوله های آبرسانی در سیستمهای ساختمانی می باشند که بیشتر در انتقال آب سرد و گرم و سیستمهای گرمایش از کف مورد استفاده قرار می گیرند.در پایین به برخی از کاربرد های لوله نیوپایپ اشاره می کنیم :

  • لوله کشی ساختمانی
  • تمام سیستم های بهداشتی آب سرد و گرم
  • سیستم تهویه مطبوع
  • سیستم های گرمایشی و سیستم گرمایشی کف
  • صنایع پزشکی مانند انتقال گازهای پزشکی و سیستم های دیالیز
  • صنایع غذایی و دارویی و اغلب مواد شیمیایی که در آن از دمای کمتر از100c استفاده میگردد

جهت استعلام و خرید آنلاین لوله با ما تماس بگیرید