کسب و کار جدید

کاربرد پوکه معدنی قروه در ساختمان سازی چیست؟

پوکه معادن قروه چه کاربرد هایی دارد؟

پوکه معدن شهرستان قروه جایگزینی مناسب برای مصالح ساختمانی سنتی و قدیمی هستند. به همین خاطر انواع دسته بندی های آن ها در صنایع ساخت و ساز امروزی به کار می روند. مصالح ساختمانی سنتی مشکلات جدی در محیط مورد نظر به وجود می آورند. انواع پوکه برای ساخت برخی از سازه های مورد استفاده در ساختمان سازی نیز کارایی دارند. استفاده از آن ها برای تولید بلوک های پوکه ای، ملات بتنی و پومیسی، دیوارهای از پیش ساخته و… رایج شده است.

سبک سازی و نقش مهم پوکه معادن قروه

یکی از متداول ترین مصارف پوکه معدن شهرستان قروه، سبک سازی ساختمان و کاهش وزن سازه های ساختمانی است. پیش تر به جای پوکه های معدنی از ماسه و آجر برای ساختمان سازی استفاده می شد. اما این روزها به جای این متریال ساختمانی استفاده از پوکه های معدنی رایج شده است. البته پوکه های معدنی هر یک با مزایا و معایب به خصوصی همراه هستند که گاها محدودیت هایی برای استفاده از آن ها به وجود می آورد.

اما انواع پوکه های معدنی انتخاب بهتری نسبت به آجر و ماسه هستند. این متریال در برابر گرما و سرما مشابه با یک عایق عمل می کنند. همچنین مقاومت آن ها در برابر سیل و زلزله نیز در سطح قابل توجهی قرار دارد. با پیشرفت علم و تکنولوژی، اهمیت سبک سازی ساختمان های امروزی بیشتر از پیش شده است که پوکه های معدنی این نیاز مهم صنعتی را نیز برآورده می کنند.

نحوه سبک سازی ساختمان با بتن سبک پوکه معدنی

پوکه معدن قروه وزن ساختمان شما را در بخش های مختلف به شدت کاهش می دهد. یکی از مهمترین دلایل بالا رفتن وزن سازه های ساختمانی، کف سازی با مواد و مصالح سنگین وزن است. در صورتی که از پوکه ها به جای مصالح سنگین قدیمی استفاده شود، وزن این سازه ها به طرز قابل توجهی کاهش پیدا می کند. با کاهش وزن ساختمان، مقاومت آن در برابر عواملی مانند زلزله نیز افزایش می یابد.

پوکه قروه در ساخت بسیاری از مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد و وزن آن ها را کاهش می دهد. از میان آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ساخت ملات بتن پوکه برای مراحل مختلف ساخت و ساز ساختمانی
  2. استفاده در ساخت مواد چسبنده برای قدرت اتصال بخش های مختلف سازه های ساختمانی
  3. استفاده در بخش شناژبندی
  4. استفاده در ساخت بلوک های ساختمانی

وزن انواع پوکه

پوکه معدنی قروه با ویژگی های به خصوصی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این پوکه ها هر یک از وزن بسیار پایینی برخوردار هستند. مدل های ریزدانه پوکه نسبت به مدل های درشت تر وزن کمتری دارند و به همین خاطر برای استفاده در صنایع ساختمان سازی انتخاب مناسب تری به شمار می روند.

این پوکه ها وزن بسیار پایینی دارند و به سادگی بر روی آب شناور می شوند. به همین خاطر نیز استفاده از آن ها در این حوزه های صنعتی بسیار رایج شده است. پوکه معدن قروه با وجود وزن بسیار پایین، میزان استحکام و مقاومت بالایی دارد و مقاومت ساختمان های امروزی را نیز به میزان قابل توجهی ارتقا می دهد.

اهمیت سبک سازی ساختمان با پوکه معدنی شهرستان قروه

این روزها مصالح ساختمانی دسته بندی های گوناگونی دارند. برخی از آن ها در گروه مصالح سازه ای سبک قرار گرفته و برخی مصالح سازه ای غیر سبک هستند. در این میان برای استاندارد سازی ساختمان سازی در پروژه های مختلف اغلب از مصالح سازه ای سبک استفاده می کنند. آیین نامه های جدید ارائه شده از ارگان های دولتی، همگی این دسته از پوکه های معدنی را تایید کرده و سبب افزایش میزان استفاده از آن ها در حوزه های مختلف صنعتی شده اند.

استفاده از این سازه ها در عرصه ساختمان سازی، برای جلوگیری از حوادث مختلف رایج شده است. با استفاده از آن ها حوادثی مانند سیل، زلزله، طوفان و… آسیبی در محیط ساختمان شما به وجود نمی آورند. به این ترتیب ساختمان شما در برابر هر گونه آسیب طبیعی سالم باقی می ماند. با این وجود خسارت های مالی و جانی در ساختمان های امروزی کاهش پیدا می کند. این مسئله سبب کاهش هزینه های اضافی تعمیرات ساختمان شما می شود. عمر و دوام ساختمان یکی از مهمترین اصولی است که در این زمینه مورد توجه قرار می گیرد. انواع پوکه معدن شهرستان قروه با هدف افزایش استحکام ساختمان های امروزی مورد استفاده قرار می گیرند.

نقش پوکه معدنی برای سبک سازی ساختمان

پوکه معدنی قروه با قابلیت های ویژه ای تولید و ارائه می شود. این پوکه ها وزن کمی دارند و به همین خاطر در برابر هر گونه فشاری مقاوم عمل می کنند. کاربردهای متنوع پوکه ها در ساخت و سازهای ساختمانی از جمله شناژ بندی و چسبندگی بیشتر مصالح ساختمانی به هم، سبب کاهش وزن نهایی ساختمان می شود. به این ترتیب دیگر نگرانی بابت استحکام ساختمان خود در برابر عوامل آسیب زای طبیعی نخواهید داشت.

یکی از اساسی ترین اجزای ساختمان های امروزی بلوک های ساختمانی هستند که در دنیای امروز از پوکه برای تولید آن ها استفاده می شود. بلوک های پوکه ای وزن ساختمان را به خوبی تحمل کرده و حمل بار قابل توجهی دارند.

استفاده از این تجهیزات برای ساخت و احداث دیوارهای باربر و غیر باربر بسیار رایج شده است. با وجود این تجهیزات وزن ساختمان کاهش پیدا کرده و عمر آن افزایش می یابد.

جمع بندی

در این بخش در خصوص اهمیت استفاده از پوکه ها در احداث ساختمان های امروزی آشنا شدید. این پوکه ها دوام و مقاومت ساختمان شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند. به همین خاطر کارایی قابل توجهی در عرصه های مختلف دارند. استفاده از پوکه برای عرصه های صنعتی گوناگونی انجام می گیرد. از صنایع کشاورزی گرفته تا صنعت شهرسازی و جاده سازی، با وجود این مصالح ساختمانی تکمیل می شوند. هر مدل از پوکه های صنعتی امروزی از قابلیت های ویژه ای برخوردار هستند. شما برای خرید پوکه قروه با قیمت مناسب می توانید به پوکه نت مراجعه کنید.