کدام آزمایش کووید-۱۹ مناسب کودکان و سالمندان است؟

آزادی:

نتایج این مطالعه آکادمیک نشان می دهد ویروس کرونا ویروس کرونا در نمونه های مدفوع باقی مانده است.

طبق اخبار هنگ کنگ ، این مطالعه شامل 2000 نمونه از ماه مارس در فرودگاه و همچنین 15 بیمار بستری شده برای Covid-19 بوده است. علیرغم ناراحتی معده یا روده ، ویروس کرونا در بیش از نیمی از گروه بیمارستان یافت شد.

دانشمندان این یافته ها را “اولین” در نوع خود می دانند.

“مطالعه ما نشان داد که برخی از بیماران ترخیص شده ممکن است هنوز یک نمونه مدفوع آلوده داشته باشند که می تواند اعضای خانواده یا دوستان را آلوده کند. بنابراین ، آنها باید هوشیار باشند “. پروفسور پل چان کی شونگ ، مدیر میکروبیولوژی دانشگاه گفت. “حمام و خانه خود را مرتباً بازرسی و ضد عفونی کنید.”

چان خاطرنشان کرد که تا 2000 آزمایش مدفوع در مورد کودکانی که از روز دوشنبه به هنگ کنگ برمی گردند و همچنین نوزادان در خوشه های پر خطر انجام می شود.

وی افزود: سازمان غذا و دارو (FDA) در حال مذاکره با این گروه برای آزمایش بیشتر است.

از ماه مارس ، گروه دانشگاه در حال آزمایش کودکانی است که از خارج از کشور برمی گردند. این گروه 6 مورد تایید شده از 2128 طرح صندلی را پیدا کرده است ، با میزان مثبت 0.28٪. در یک مورد ، یک کودک بدون علامت دو ساله به مدت 36 روز متوالی الگوی مدفوع مثبت داشت.

“ما معتقدیم که جزایر آلوده می توانند خطر انتقال عفونت به جامعه را افزایش دهند. ما دریافتیم که نوزادان و کودکان کوچک ممکن است این مشکل را داشته باشند. آنها هیچ علامتی ندارند ، آنها به انتقال دهنده های مخفی تبدیل می شوند. “” فرانسیس چان کا لانگ ، رئیس دانشکده پزشکی گفت. «

یک مرکز تست مدارس ایجاد شده است تا به کودکان بیشتری در این شهر کمک کند تا حامل های مخفی بیشتری را کشف کنند.

به گفته چان ، این مرکز با وزارت بهداشت همکاری خواهد کرد تا 2000 آزمایش در روز انجام دهد. این خدمات عمدتاً به كودكانی كه اعضای خانواده آنها آلوده یا در مناطق آسیب پذیر زندگی می كنند ، ارائه می شود.

آنها امیدوارند که این تجربه را گسترش دهند تا در آینده کودکان بیشتری را شامل شود ، از جمله دانش آموزان مهد کودک که قرار است به زودی به مدرسه برگردند ، اگرچه هیچ جدول زمانی مشخص نشده است.

در یک مطالعه ، که بر روی 15 بیمار تأیید شده Covid-19 متمرکز بود ، نمونه مدفوع دو تا سه بار در هفته در طول بستری شدن در بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت.

نتایج نشان داد که علیرغم عدم وجود علائم مرتبط با این بیماری ، بیش از نیمی از بیماران در حرکات روده ای ویروس داشتند. نمونه های تنفسی در این گروه پس از 6 روز منفی بودند ، نمونه مدفوع برای سه نفر هنوز از نظر ویروس کرونا مثبت بود.

چان گفت: “اگرچه مدیریت بیمارستان پس از تولید آنتی بادی اجازه ترخیص بیماران را می دهد (با توجه به ظرفیت محدود سیستم پزشکی این اقدام ضروری است) ، اما پس از آن بیماران هنوز باید بسیار مراقب باشند.”

وی گفت: پس از ترخیص بیمار از بیمارستان ، این احتمال وجود دارد که بیماران به دلیل وجود آنتی بادی به طور کامل آلوده نشوند ، عفونت آنها بسیار کاهش می یابد.

این گروه همچنین برخی از رهنمودهای کنترل عفونت را با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی بر اساس نتایج یک مطالعه برای به حداقل رساندن خطر عفونت مجدد در جامعه مورد بحث قرار خواهد داد.

چان گفت: “ما متعهد به ارائه غربالگری مبتنی بر جمعیت برای جمعیت جوان خود هستیم.”

وی گفت: آزمایش غیر تهاجمی برای نوزادان از سواب گلو یا بینی آسان تر است.

خروج از نسخه موبایل