عمومی

کمک ۲۰۰ میلیون تومانی همدانی‌ها به جبهه مقاومت 

طی روز‌های گذشته؛ 

رئیس کمیته جستجوی مفقودین شهدا در همدان گفت: پس از عملیات طوفان الاقصی مردم دارالمؤمنین همدان ۲۰۰ میلیون تومان به جبهه مقاومت کمک کردند.

کمک ۲۰۰ میلیون تومانی همدانی‌ها به جبهه مقاومت به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ بهرام دوست پرست گفت: طی روز‌های اخیر و پس از عملیات طوفان الاقصی مردم دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان همچون سنوات گذشته اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی کردند.

او افزود: شرایط موجود در غزه و تحریم‌هایی که رژیم اسرائیل برای جبهه حماس داشته امکان انتقال کمک‌های غیرنقدی وجود ندارد، طی روز‌های گذشته بیش از ۲۰۰ میلیون تومان کمک نقدی در استان همدان جمع آوری شده است.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین شهدا در همدان با تأکید بر اینکه مردم استقبال خوبی از کمک به جبهه‌های مقاومت داشته‌اند، گفت: میزان کمک در ستاد‌های نماز جمعه استان در هفته گذشته ۱۸ میلیون تومان گزارش شده است. 

دوست پرست تاکید کرد: پایگاهی را در میدان امام تشکیل داده که مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به این پایگاه واریز کنند.

او گفت: سایر مردم که امکان تردد در میدان امام را ندارند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۸۴۱۴۵۹۷۵ واریز کنند.