عمومی

کنار باشگاه ریشه دار نساجی ایستاده ایم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علی رجبی یکشنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص حواشی ایجاد شده در باشگاه نساجی مازندران و صحبت‌هایی مبنی بر فروش امتیاز این باشگاه اظهار داشت: همه ما مدیون زحمات رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی هستیم و روزهای خوش فوتبال استان به ثبت رسیده است.

رجبی از پیگیری‌های ویژه اداره‌کل ورزش، فرماندار قائمشهر و نمایندگان گفت و اظهار کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در طول فصل گذشته همیشه در کنار باشگاه نساجی بوده و سعی داشته در کنار زحمات مالک و مدیران این باشگاه، یار و یاور این تیم ریشه دار مازندران در لیگ برتر فوتبال ایران باشد. در حال حاضر هم با کمک دو نماینده قائمشهر در مجلس و فرماندار شهرستان در تلاش برای رفع مشکلات هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با بیان اینکه ناراحتی هواداران پرشور نساجی به حق است، گفت: شادابی و نشاطی که فوتبال در مازندران و نساجی در قائمشهر و در کل استان مازندران این سال‌ها ایجاد کرده برکسی پوشیده نیست و ما قدردان زحمات‌کشان این باشگاه بزرگ هستیم و در تلاش هستیم مشکلات موجود را بزودی برطرف کنیم.

وی از نگاه ویژه استاندار مازندران به فوتبال و تیم بزرگ و ریشه‌دار نساجی گفت و افزود: با دستور ویژه استاندار جهت رفع مشکلات و دغدغه‌های مدیران و مالک باشگاه جلسه‌ای فوری با حضور تمامی دستگاه‌های مرتبط برگزار خواهد شد و در خصوص رفع ایرادات و مشکلات موجود تصمیمات مهمی اتخاذ خواهد شد.

مشکل ورود و خروج اتوبوس‌های تیم رفع می‌شود

رجبی همچنین در خصوص موضوع تخریب بخشی از استادیوم برای برطرف شدن مشکل ورود اتوبوس تیم‌های میزبان و میهمان هم اشاره کرد و بیان داشت: طی بازدیدی که به همراه شخص استاندار از استادیوم شهید وطنی قائمشهر داشتیم، موقعیتی را جنب اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر در نظر گرفتیم تا با تخریب این بخش مشکل ورود و خروج اتوبوس‌های تیم‌ها برطرف شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران از رضا حدادیان به عنوان سمبل فوتبال مازندران نام برد و اظهار داشت: مالک باشگاه نساجی در طول این سال‌ها سبک و شیوه جدیدی از مدیریت فوتبالی را در کشور به ثبت رسانده و همین موضوع سبب شده تا نام مازندران در کشور و حتی در آسیا بیش از پیش بدرخشد.

رجبی همچنین به دلسردی مالک باشگاه نساجی پرداخت و تاکید داشت: هواداران صبور باشند، رضا حدادیان بیشتر از هر هواداری، عاشق نساجی و هوادارتر از همه است و این موضوع را این سال‌ها ثابت کرده است. تلاش همه ما هم این است که فصل آینده را رضا حدادیان با قدرت تر از فصول گذشته تیمی قدرتمند جهت حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران روانه مسابقات کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در پایان با بیان اینکه خواسته کل مردم مازندران ادامه دادن نساجی با رضا حدادیان است و ما هم همراه با هواداران مازندرانی، بر همین باور هستیم، خاطرنشان کرد: همه ما عاشق نساجی هستیم و تک تک مردم مازندران در کنار هر رشته‌ای، به نساجی هم عشق می‌ورزند و شک نکنید با تمام قوا برای برطرف شدن مشکلات موجود در استادیوم شهید وطنی قائمشهر و همچنین مشکلات، دغدغه‌ها و خواسته‌های مالک باشگاه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و تا برطرف شدن کامل مشکلات موجود در کنار باشگاه نساجی خواهیم بود.