اقتصادی

۱۱ هزار واحد مسکونی در خوزستان مراحل مختلف تکمیل را طی می‌کنند

اینترنشنال نیوز/خوزستان: استاندار خوزستان گفت: 11 هزار واحد مسکونی در استان در حال گذراندن مراحل مختلف تکمیل هستند. تا پایان سال در شهرهای مختلف استان افتتاحیه خواهیم داشت. همچنین مدیران زیرساخت باید به فعالیت های مربوط به ساخت مسکن سرعت ببخشند.

صادق خلیلیان در هفتمین جلسه شورای مسکن استان که امروز پنجم فروردین ماه برگزار شد، بر لزوم افتتاح پروژه های عمرانی ملی مسکن پس از تکمیل و بهره برداری کامل خانواده تاکید کرد. ساختار مسکن یکی از سیاست های اصلی دولت است. بر این اساس طی جلسات و بازدیدهای مکرر روند پیشرفت پروژه های مختلف در شهرستان های استان بررسی می شود تا شاهد پیشرفت تولید مسکن در استان باشیم.

وی افزود: 11 هزار واحد مسکونی در استان در حال گذراندن مراحل مختلف تکمیل است. تا پایان سال در شهرهای مختلف استان افتتاحیه خواهیم داشت. همچنین مدیران زیرساخت باید به فعالیت های مربوط به ساخت مسکن سرعت ببخشند.

به روتاب اینترنشنال نیوز به نقل از بازی سفر استانداری خوزستان، خلیلیان مشخص کرد. پروژه های مسکن در شهرهای مختلف به ویژه شهرهای تازه تاسیس باید دارای تجهیزات و خدمات اضافی برای رفاه و امنیت ساکنان باشند.

استاندار خوزستان ادامه داد. خوشبختانه تعداد متقاضیان از مسکن ملی استان بیشتر نبود. همچنین افراد واجد شرایط نیز واجد شرایط بودند.

خلیلیان بیان کرد کرد کرد کرد کے کے از شرستانہ کرد کرد. در خصوص امنیت، ورود دستگاه های امنیتی و ارائه خدمات جانبی به مسکن آنلاین خرمشهر، سوسنگرد، آبادان، اهواز، کارون و دزفول تصمیمات لازم اتخاذ شد.

پیام پایانی