۲۰ درصد از منابع بانک‌های خصوصی در مازندران هزینه می‌شود

اینترنشنال نیوز/مازندران: استاندار مازندران کرد و از فایکی بنکهای خفیشی بانکی کرد و گفت. 20 درصد منابع بانک های خصوصی در داخل استان هزینه می شود، این استان باید از ظرفیت بانک های خصوصی به صورت هدفمند استفاده کند.

سیدمحمود حسینی پور اعلام کرد با محدودیت زمین در مازندران مواجه هستیم. مسکن ملی سیزدهمین شعار دولت مرکزی است.

وی با تاکید بر اینکه بانک ها در پرداخت تسهیلات مسکن تسریع کرده اند افزود: کار در این زمینه نیازمند یک اقدام جهادی است، در این فرصت بانک های باقی مانده باید در رابطه با انعقاد قرارداد و پرداخت تسهیلات، نیروهای خود را بسیج کنند تا در 15 روز آینده شاهد اتفاقات ویژه ای در این زمینه باشیم. حوزه.

استان مازندران، تصريح كردن: مردم در ساختمان های فرسوده و خود مالکان می خواهند خود اقدام کنند تا روند توسعه مسکن ملی ایجاد شود. باید شرایط فعلی را به نقطه مناسبی برسانیم.

نماینده دولت در مازندران اشاره کرد و گفت: باید شاهد تغییر در عملکرد بانک های استان باشیم.

این مسئول از عملکرد ضعیف بانک های خصوصی انتقاد و یادآور شد. با توجه به موضوعاتی که تصمیمات نهایی توسط ادارات گرفته می شود. عدالت به هیچ وجه مبتنی بر منطق نیست زیرا مردم این استان سپرده های خود را در بانک های خصوصی استان می گذارند.

حسینی پور افزود: 20 درصد منابع بانک های خصوصی در داخل استان هزینه می شود. مازندران باید از ظرفیت بانک های خصوصی به صورت هدفمند استفاده کند.

وی مشکل کمبود قبض خودروهای سلف سرویس را به حجم بالای مسافر و فرکانس بالا در استان دانست و یادآور شد: در فضای بهره برداری و رتبه بندی بانک ها باید سهم گردشگری در بین شهروندان دیده شود. باید میزان بهره وری در بخش عمرانی استان مشخص شود. زیرا از نظر جاده، آب، برق و گاز مشکلات زیرساختی داریم که در مواقع بحران خود را نشان می دهد.

این مقام افزود. فضای اقتصادی کنونی کشور با این نوسانات ارز و بورس شرایط را برای شرکت های اقتصادی و تولیدکنندگان سخت کرده است و متأسفانه موضوعی که تبدیل به عادت شده است مراجعه به بانک ها در صورت داشتن راه های مختلف است. برای تامین منابع مالی

رئیس کل بانک های مازندران به فرماندهان جنگ اقتصادی معرفی و ادامه داد. در شرایط کنونی نباید فشاری از سوی بانک ها به واحدهای تولیدی و مردم وارد شود، هرچند معتقدیم باید با افراد سوءاستفاده کننده برخورد شود.

حسینیــور کاترنشان کرد. گرایش سرمایه گذاران به سمت استان مازندران مشهود است، البته بانک ها باید با استفاده از روش های فنی و تخصصی گام مهمی در جهت جذب سرمایه گذار بردارند.

پیام پایانی

خروج از نسخه موبایل