عمومی

۲۲ بهمن ۱۳۵۷ سرآغاز تحولات ایران و جهان اسلام در منطقه بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، بختیار خلیقی شامگاه یکشنبه در مراسم جشن انقلاب اظهار کرد: همدلی و همکاری تمامی آحاد مردم بسترهای تعالی و پیروزی انقلاب را فراهم کرد.

وی افزود: در دوران انقلاب رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی با شیوه‌ای استثنایی و فوق‌العاده رهبری و فرماندهی را به عهده گرفتند و تا پیروزی نهایی هدایت جریانات را به نحو احسن انجام دادند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ نه تنها سرآغاز دوران جدیدی در تاریخ تحولات ایران بود بلکه تغییرات زیادی را در سطح منطقه و سطح بین‌المللی به دنبال داشته است.

خلیقی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ یک بار دیگر امتحان بزرگ ملت ایران برای مشارکت گسترده حداکثری را در انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم می‌طلبد بسیار هوشمندانه در پای صندوق‌های اخذ رأی مثل همیشه حضور فعال حیاتی و مؤثر داشته باشیم زیرا که عرصه، عرصه تقابل حق و مقاومت در جبهه باطل و استکبار است.

وی ادامه داد: از جامعه بزرگ اصناف و بازاریان صنعتکاران و معدن‌داران و تجار و بازرگانان می‌خواهیم مثل همیشه با حضور حداکثری خود برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب رقم بزنند.