استان ها

۵ فوتی در تصادفات ترافیکی سفرهای نیمه اول تعطیلات نوروزی استان همدان

اینترنشنال نیوز/همدان رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از پنج مورد فوتی در تصادفات ترافیکی این استان در سفرهای نیمه اول تعطیلات نوروزی خبر داد.

دکتر محمدرضا شکوهی اظهار کرد: در مسافرت های نیمه اول تعطیلات نوروزی این استان ۲۷۱ حادثه ترافیکی اتفاق افتاده که این حوادث با پنج فوتی و ۵۱۷ مصدوم همراه بوده است.

وی افزود: با توجه به این که ۶۰ درصد تصادف ها در ۳۰ کیلومتری شهرها اتفاق می افتد در همین رابطه با شروع سفرهای نوروزی طرح ۳۰-۶۰ و استقرار اورژانس در ۳۰ کیلومتری شهر ها در حال اجراست .

شکوهی خاطر نشان کرد:در حوادث ترافیکی رخ داده در تعطیلات نوروزی اورژانس ۱۱۵ استان همدان جمعا به ۵۱۷ نفر از مصدومان ارائه خدمات درمانی داشته است.

به گزارش اینترنشنال نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان، شکوهی گفت: سامانه ۳۱۳۶ برای پاسخگویی به مسافران راه اندازی شده و این سامانه مراکز پزشکی، درمان و آزمایشگاه های فعال را به افراد معرفی می کند که در همین رابطه مسافران می‌توانند برای راهنمایی و دریافت آدرس مراکز بهداشتی فعال در نوروز از این سامانه استفاده کنند.

انتهای پیام