فیلر بینی یا تیپ پلاستی

انواع مختلف جراحی بینی

رینوپلاستی یکی از محبوب ترین جراحی های پلاستیک صورت است. در حالی که بسیاری از بیماران از ظاهر یا عملکرد بینی خود ناراضی هستند، برای اصلاح تناسب، اندازه و شکل و بازیابی عملکرد بینی خود به جراحی زیبایی بینی روی می آورند. با این حال، بسیاری از بیماران نمی دانند که انواع مختلفی از جراحی بینی از جمله تیپ پلاستی بینی نیز وجود دارد.

رینوپلاستی چیست؟

رینوپلاستی که بیشتر به عنوان جراحی بینی شناخته می شود، یک عمل جراحی است که هدف آن بهبود ظاهر و عملکرد بینی است. رینوپلاستی را می توان برای با هدف زیبایی و تقارن بهتر چهره، ترمیم مشکلات تنفسی یا هر دو هدف انجام داد.

هدف از جراحی زیبایی بینی هماهنگی صورت است و برای دستیابی به آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رینوپلاستی باز: رینوپلاستی باز یکی از اصلی ترین انواع مختلف جراحی بینی می باشد که هدف از این روش برای تغییر شکل شدید بینی است. با برش هایی در کلوملا – پایین سپتوم – پوست و بافت ها بلند می شوند تا آناتومی داخلی بینی به وضوح دیده شود.

رینوپلاستی بسته: به طور معمول، جراحی بینی بسته زمانی انجام می شود که هدف تغییر شکل جزئی بینی باشد. با این تکنیک برش هایی در داخل بینی ایجاد می شود. پوست از غضروف و استخوان جدا می شود، سپس ساختار بینی تغییر شکل داده، قسمت اضافی برداشته می شود، فرم بینی متقارن یا تقویت می شود.

رینوپلاستی ثانویه: هنگامی که مشکلاتی پس از عمل قبلی ایجاد می شود، جراحی بینی ثانویه یا “جراحی بینی ترمیمی” انجام می شود. رینوپلاستی ثانویه بسته به وضعیت ساختار بینی می تواند به دو صورت باز یا بسته باشد.

رینوپلاستی مایع (Liquid): رینوپلاستی مایع (لیکوئید) نسبت به روش های جراحی بینی سنتی کمتر تهاجمی است، نتایج موقتی را ارائه می دهد که نیاز به تمدید سالانه دارد. با تزریق‌هایی مانند پرکننده‌های پوستی (فیلر ها) و بوتاکس، رینوپلاستی مایع می‌تواند به طور موثری تقارن صورت را افزایش دهد.

تیپ پلاستی چیست؟

زیباتر به نظر برسد. اگر نگران نوک بینی خود هستید و به این فکر می کنید که یک بینی عالی و بی نقص چگونه به نظر می رسد، این روش می تواند کمک کننده باشد. رینوپلاستی نوک بینی یا تیپ پلاستی یک عمل جراحی پر طرفدار و غالبا موفقیت آمیز است که پهنای نوک بینی شما را کاهش می‌دهد و برجستگی زیباتری به آن می‌دهد.

اهمیت انتخاب بهترین جراح تیپ پلاستی

انتخاب جراح برای هر عملی به ویژه جراحی های زیبایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. فرم بینی می تواند تا حد زیادی در ظاهر فرد تاثیرگذار باشد و هر گونه تغییر در آن، می تواند سایر اعضا را نیز تحت تاثیر قرار دهد.برای این کار هم لازم است عمل خود را به دست پزشکی با تجربه و متبحر بسپارید تا در آینده دچار پشیمانی نشوید. تجربه پزشک و آشنایی او با انواع بینی ها و ایرادات احتمالی، می تواند در انتخاب بهترین روش جراحی به او کمک کند. بنابراین به هیچ عنوان در انتخاب پزشک خود عجله نکنید.

رفع قوز بینی با نخ و فیلر بهتر است یا جراحی بینی؟

اگر به دنبال بهبود برآمدگی روی بینی خود هستید، دو گزینه دارید: جراحی بینی و درمان غیرجراحی مانند استفاده از نخ و فیلر. برای اینکه بدانیم رفع قوز بینی با نخ و فیلر بهتر است یا جراحی بینی، در ادامه مزایا و معایب هر روش شرح داده می‌شود و شما باتوجه‌به شرایطتان می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام را انتخاب کنید.

مزایای روش تیپ پلاستی

آیا جراحی بینی برای شما مناسب است؟

کاندیدهای مناسب برای جراحی بینی در باید از نظر فیزیکی سالم باشند، رشد صورت خود را کامل کرده باشند، سیگار نکشند و اهداف واقع بینانه ای برای عمل خود داشته باشند.

در طول مشاوره، دکتر ساعدی و سایر ویژگی های صورت شما را بررسی می کند تا مشخص شود کدام نوع جراحی بینی برای رسیدن به اهداف شما بهترین است. ملاحظات دیگر شامل سن، کیفیت پوست و تغییرات فیزیولوژیکی در ساختار بینی خواهد بود. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه ما فیلم تیپ پلاستی بینی را ببینید.

اولین قدم در هر جراحی پلاستیک موفق، انتخاب یک ارائه دهنده با تجربه است که نگرانی ها و اهداف شما را درک کند. دکتر ساعدی به عنوان یکی از برترین جراحان پلاستیک زیبایی در کشور رتبه بندی شده است و نتایجی را ارائه می دهد که زیبایی شما را تکمیل می کند و شما را برای بهترین جراحی بینی آماده می کند. همین امروز با یا برای کسب اطلاعات وقت مشاوره خود را تعیین کنید!

 

خروج از نسخه موبایل