عمومیکسب و کار جدید

6 مهارت که برای طراحی بهتر باید یاد بگیرید

توصیه می کنیم قبل از اینکه وارد دنیای طراحی شوید، یک زبان خارجی یاد بگیرید تا به دنیایی از منابع رایگان برای دانلود دست پیدا کنید. آموزش زبان آلمانی به عنوان مثال.

  1. در نسخه بی رنگ باید چشمگیر باشد

نکته موثر دیگر برای ایجاد یک طراحی لوگوی قدرتمند این است که مطمئن شوید که در سیاه و سفید به همان اندازه چشمگیر است. موارد زیادی وجود دارد که یک لوگو بدون رنگ ظاهر می شود. ممکن است روی اسناد، اسناد فکس شده، آگهی های روزنامه، لوازم التحریر و بسیاری موارد دیگر باشد.

به عنوان مثال، یک آگهی روزنامه به طور کلی سیاه و سفید است. این بدان معناست که لوگوی شما باید تأثیر ماندگار خوبی بر بینندگان آگهی بگذارد.

یکی از ترفندهای ایجاد لوگوهایی که طرح های چشمگیر سیاه و سفید هستند این است که مطمئن شوید که در مرحله طراحی عالی به نظر می رسند. وقتی طرحی با مداد می کشید، به رنگ ها تکیه نکنید.

بسیاری از طراحان فکر می کنند که لوگو پس از پر کردن رنگ ها چشمگیر می شود. راه بهتر این است که تنها زمانی رنگ ها را پر کنید که لوگو یک طرح به یاد ماندنی بدون رنگ باشد.

  1. یک قطعه بی زمان بسازید

از ایجاد یک لوگوی مد روز خودداری کنید. چنین طرحی فقط تا دوره ترند دوام می آورد و سپس باید آن را بازسازی کنید تا به روز به نظر برسد. وقتی یک لوگو را دوباره طراحی می کنید، به مخاطب هدف شما آسیب می رساند.

مردم اغلب با مهربانی به طرح پاسخ نمی دهند زیرا از نظر احساسی جدا هستند. علاوه بر این، طراحی مجدد مکرر لوگو برای یک برند خوب صحبت نمی کند.

بنابراین، لوگویی ایجاد کنید که در آزمون زمان مقاومت کند. به اصول طراحی پایبند باشید و چیزی بسازید که مطابق با استانداردهای یک طراحی لوگوی موثر باشد. همچنین، اگر قصد دارید در سطح جهانی دست به دست شوید، از افزودن عناصر فرهنگ محلی در طراحی خودداری کنید.

  1. داستان بگویید

مردم داستان ها را دوست دارند زیرا می توانند به راحتی به یک پیام دسترسی پیدا کنند. وقتی مردم داستانی را با یک لوگو مرتبط می‌کنند، آن را بیشتر دوست دارند. به عنوان مثال، دومینو، بزرگترین پیتزا زنجیره ای در جهان، دارای 3 نقطه در لوگوی خود است. این نقاط نشان دهنده سه خروجی اول است که صاحب کسب و کار هر دو را نشان می دهد. به طور مشابه، لوگوی برند مد گوچی دارای دو «G» است. این به این دلیل است که این لوگو ادای احترام به پدر گوچی و گوچیو گوچی است.

بنابراین، دریابید که آیا می‌توانید یکی از این داستان‌ها را در لوگوی خود بگنجانید که بعداً به مخاطبان بگویید. مردم دوست دارند این را از شما و طراحی لوگوی شما بشنوند.

  1. واقعی نباشید

اگر یک کسب و کار رستوران دارید، مجبور نیستید تصویر یک رستوران را در طراحی لوگوی خود بگنجانید. اگر اسباب بازی می سازید نیازی نیست که لوگوی شما تصویری از یک اسباب بازی داشته باشد. مردم چنین لوگوی تحت اللفظی را دوست ندارند، که خیلی واضح است و از طریق یک تصویر در مورد تجارت خود می گوید.

به عنوان مثال لوگوهای برندهای جهانی را در نظر بگیرید. اپل یک شرکت فناوری است اما لوگوی آن یک سیب گاز گرفته است و نه نماد فناوری. نشنال جئوگرافیک درباره حیات وحش نمایش می دهد، اما لوگوی آن یک حاشیه زرد ساده است، زیرا این برای انتقال پیام برند آنها کافی است.

بنابراین، به جای درج تصویری از کسب و کار یا صنعت خود، از چیزی منحصر به فرد استفاده کنید که زیبایی شناسی نیز به نظر برسد. اما تصویری که استفاده می کنید باید مرتبط باشد و شخصیت و پیام برند شما را منتقل کند.

  1. به استفاده از فضای منفی فکر کنید

فضای منفی نیز یکی از عناصر طراحی است که گرافیست ها به طور قضایی از آن برای خلق آثار منحصر به فرد استفاده می کنند. فضای خالی بین دو حرف یا تصویر به عنوان فضای نگاتیو یا سفید شناخته می شود. اغلب، طراحان گرافیک با اتخاذ این روش برای طراحی یک لوگو، به این فکر می کنند که چیزی منحصر به فرد و غافلگیرکننده داشته باشند.

نمونه معروف لوگو با بهترین استفاده از فضای نگاتیو آرم فدکس است. شرکت پیک می خواست پیام خدمات سریع خود را منتقل کند. برای آن، طرح یک فلش بین حروف E و x ایجاد کرد. به همین ترتیب،لوگوی یوگا استرالیا دارای نقشه کشور بین محفظه دست و پا در آسانا یوگا است. یکی دیگر از نمونه های معروف استفاده خلاقانه از فضای سفید، لوگوی The Guild Of Food Writers است. این یک لوگوی نوک قلمی است که یک قاشق در فضای خالی وسط نوک حک شده است.

  1. بازخورد دریافت کنید

پس از اتمام طراحی لوگوی خود، از افراد یا طراحان دیگر نظرات خود را بخواهید. طراحی لوگوی خود را به فالوورهای رسانه های اجتماعی خود ببرید و نظرات آنها را درخواست کنید. اما افراد واجد شرایط را برای نظرات در سیستم عامل های اجتماعی انتخاب کنید زیرا همه از طراحی گرافیک اطلاعی ندارند.

اگر آن پیشنهادات را ارزشمند و ارزش اجرا می‌دانید، به طراحی لوگو خود ادامه دهید. توصیه های مفید می تواند از هر جایی ارائه شود، بنابراین آن را دریافت کنید و در صورت لزوم طرح را اصلاح کنید.

بنابراین، اینها نکات قدرتمند ما هستند که باید هنگام طراحی لوگوی خود در نظر بگیرید. با این حال، می توانید همه چیز را به یک طراح گرافیک حرفه ای بسپارید. اگر یک طراح لوگو را گران قیمت می‌دانید، می‌توانید کار لوگوی خود را به Designhill جمع‌سپاری کنید.

این بازار پیشرو به دلیل قیمت های مقرون به صرفه خدمات طراحی گرافیک با کیفیت حرفه ای شناخته شده است. همانطور که مسابقه طراحی لوگو خود را راه اندازی می کنید، بسیاری از مفاهیم طراحی منحصر به فرد را از طراحان دریافت می کنید. شما می توانید یک طرح لوگوی برنده را برای کسب و کار خود با قیمت پایین انتخاب کنید.

Designhill دارای یک سیاست 100٪ ضمانت بازگشت پول است که به شما امکان می دهد در صورت عدم رضایت از طرح هایی که دریافت می کنید، بازپرداخت کنید. آموزش زبان انگلیسی

نتیجه

برای ایجاد یک طراحی لوگوی قدرتمند، مطمئن شوید که برند را از درون می شناسید. لوگو باید یک طراحی منحصر به فرد اما ساده باشد که پیام برند را منتقل کند. باید یک لوگوی همه کاره و مقیاس پذیر باشد. استفاده از فونت ها و رنگ ها باید مختص شخصیت برند باشد.