بین المللکسب و کار جدید

8 بهترین فیلم در نتفلیکس در حال حاضر (ژانویه 2022)

تلاش برای یافتن بهترین فیلم برای تماشا در نتفلیکس می تواند چالشی دلهره آور باشد. ما همه آنجا بوده ایم. شما تصمیم گرفته اید که چیزی را تماشا کنید. شما تمام نتفلیکس را در اختیار دارید، از جمله فهرستی از فیلم‌هایی که قبلاً برای تماشای آن در آینده نشانک‌گذاری کرده‌اید. اما پس از آن انتخاب وجود دارد. شما باید چیزی را پیدا کنید که با خلق و خوی شما مطابقت داشته باشد، یا چیزی را که شما و دوستتان/دیگر مهم/همراه کاناپه تان می توانید روی آن توافق کنید پیدا کنید. ساعت‌ها را به مرور می‌گذرانید، و زمانی که به چیزی برخورد می‌کنید که فکر می‌کنید ممکن است یکی باشد، دیگر دیر شده است، خیلی خسته هستید و بلاتکلیفی پیروز شده است. بهترین فیلم زامبی

با این حال، هرگز نترسید، زیرا ما اینجا در Collider راهنمایی داریم که به شما کمک می‌کند فیلم‌های عالی نتفلیکس موجود در ایالات متحده را پیدا کنید، کتابخانه را مرور کرده‌ایم و فهرستی از بهترین فیلم‌های موجود در حال حاضر برای پخش، از کلاسیک گرفته تا جواهرات پنهان به نسخه های جدید و فراتر از آن. این فهرست از بهترین فیلم‌های نتفلیکس هر هفته با گزینه‌های کاملاً جدید به‌روزرسانی می‌شود، بنابراین دفعه بعد که به دنبال چیزی عالی برای تماشای هستید، حتماً به آن بازگردید.

قدرت سگ ((The Power of the Dog (2021)

  • کارگردان/نویسنده: جین کمپیون
  • بازیگران: بندیکت کامبربچ، کرستن دانست، جسی پلمونز، کودی اسمیت-مک فی

The Power of the Dog فیلمی آهسته و حیله گر است که خود را با نگاه های ظریف و سنجیده ای به لطافتی که در غیر این صورت در شن، ظلم و بی رحمی غرق شده است، به شما نشان می دهد. در دهه 1920 مونتانا اتفاق می‌افتد، رقیب جوایز جین کمپیون با بازی بندیکت کامبربچ، یکی از بهترین بازی‌های خود را در نقش فیل بربنک ارائه می‌کند. یک گاوچران خشن و تلخ که بلافاصله نسبت به همسر جدید برادرش (جسی پلمونز)، رز (کرستن دانست) بیزاری می‌کند. به نوبه خود، پسرش پیتر (کودی اسمیت-مک فی) نسبت به او بیزاری می کند، مصمم است از مادرش محافظت کند و زمینه را برای بازی های قدرتی جذاب و ظریف و تغییرات پویا فراهم می کند، زیرا خانواده جدید بحث برانگیز تلاش می کنند در کنار هم مستقر شوند. مانند تمام فیلم‌های کمپیون، می‌توانید منتظر نماهای بدیع و نگاه‌های خیره‌کننده به لحظات کوچک آسیب‌پذیری انسان باشید، اما The Power of the Dog نیز یک فیلم چالش‌برانگیز و اغلب تند و زننده درباره ردیابی امواج سمی است.

نزدیکتر ((Closer (2004)

  • کارگردان: مایک نیکولز
  • نویسنده: پاتریک ماربر
  • بازیگران: جولیا رابرتز، جود لا، ناتالی پورتمن، کلایو اوون

درام رمانتیک Closer محصول 2004 به کارگردانی مایک نیکولز بزرگ با فیلمنامه ای از پاتریک ماربر، نمایشنامه نویس اصلی، یک کاراکتر لطیف و پرحرف است که در مورد چهار فرد تنها و ناامیدانه است که عاشق یکدیگر می شوند و دائماً به دنبال لحظه های حقیقت هستند. در انبوه دروغ هایشان همانطور که عشاق، سابق و دشمنان مورد بحث جولیا رابرتز، جود لاو، ناتالی پورتمن، کلایو اوون یک گروه فوق‌العاده را می‌سازند که هر کدام به اندازه شخصیت‌هایشان منزجرکننده هستند، که کاملاً قادر به پاسخگویی به خواسته‌های دیالوگ رو به جلو فیلمنامه ماربر و ترجمه هستند. لحظه های ملودراماتیک آن به آسیب پذیری باورپذیر و شدید تبدیل می شود. حضور نیکولز پشت دوربین تنها عنصر انسانی را در میان خیانت و سمی بودن صابون تقویت می کند، و این واقعیت که کلوزر از نظر احساسی بسیار سینمایی احساس می کند و در عین حال بسیاری از نحو نمایش صحنه خود را حفظ می کند، تنها بیشتر ثابت می کند که او چه فیلمساز بی نظیری همدل بوده و استاد خود بوده است.

گزارش اقلیت ((Minority Report (2002)

  • کارگردان: استیون اسپیلبرگ
  • نویسندگان: اسکات فرانک و جان کوهن
  • بازیگران: تام کروز، کالین فارل، سامانتا مورتون و مکس فون سیدو

هیچ کمبودی در فیلم های علمی تخیلی عالی در رزومه استیون اسپیلبرگ وجود ندارد – یا به طور کلی فیلم های عالی – اما برای پول من، Minority Report یکی از بهترین های اوست. و پیشگوترین او، همانطور که مستند نسبتاً وحشتناک نظارت محور All Light Everywhere دوباره تأیید می کند. البته از عمد بود اسپیلبرگ در خلق اقتباس استثنایی خود از فیلیپ کی دیک، گروهی از پیشروترین آینده پژوهان و دانشمندان جهان را برای پیش بینی آنچه در پیش است، گرد هم آورد و متأسفانه برای استفاده، آنها کاملاً در معرض خطر بودند. اما این فیلم همچنین برای یکی از فیلم‌های علمی تخیلی بزرگ معاصر ساخته شده است، و در حالی که در مورد صحت پیش‌بینی‌های Minority Report جای تأمل زیادی وجود دارد، هیچ‌یک از این سنگینی به خود فیلم ترجمه نمی‌شود، فیلمی که ترقه‌ای از اکشن علمی تخیلی است. فتنه از ابتدا تا انتها.

تیک، تیک… بوم! ((Tick, Tick… Boom! (2021)

  • کارگردان: لین مانوئل میراندا
  • نویسندگان: جاناتان لارسون و استیون لونسون
  • بازیگران: اندرو گارفیلد، الکساندرا شیپ، رابین دو ژسوس، جاشوا هنری، جودیت لایت، ونسا هاجنز

لین-مانوئل میراندا، خالق همیلتون و در ارتفاعات، اقتباس سینمایی مورد انتظار جاناتان لارسون، خالق RENT را کارگردانی می کند، تیک… بوم! نتیجه یک فیلم موزیکال عالی است که به همان اندازه که برای لارسون و داستان غم انگیز او در مورد نبوغ کوتاه مدت، نامه ای عاشقانه برای خود تئاتر است. این شاید همان چیزی است که میراندا را در اولین فیلم‌سازی‌اش برای مواد فوق‌العاده مناسب می‌کند، و نه فقط به این دلیل که موزیکال همیلتون برنده جوایز لعنتی او تماماً در مورد به تصویر کشیدن زیبایی و تراژدی نابغه کوتاه مدت است. همچنین در مورد چگونگی تیک، تیک… بوم آواز بود! او را به عنوان یک خالق تحت تاثیر قرار داد و از او الهام گرفت و حتی چندین سال پیش در یکی از تولیدات این نمایش بازی کرد. اندرو گارفیلد در نقش خود لارسون به همان اندازه در خانه حضور دارد که صدایی جهنمی را به نمایش می‌گذارد و یک اجرای فوق‌العاده دیگر را به نمایش می‌گذارد که شما را بلند می‌کند، قبل از اینکه قلب شما را بشکند، شما را از اضطراب برتری بیرون می‌کشد. این یک فیلم زیبا است که بر اساس یک نوشته زیبا ساخته شده است، و چه از طرفداران گارفیلد، میراندا، لارسون یا صرفاً اهل تئاتر باشید، گواهی تکان دهنده ای است برای کسانی که آشکارا جاه طلبی را می پذیرند، صمیمانه عاشق اجرا هستند و معتقدند که هر دو به آنها قدرت تغییر زندگی می دهند.

خیابان جامپ 21 ((21 Jump Street (2012)

  • کارگردانان: فیل لرد و کریستوفر میلر
  • نویسنده: مایکل باکال
  • بازیگران:چنینگ تیتوم، جونا هیل، بری لارسون، دیو فرانکو، راب ریگل، آیس کیوب، الی کمپر، جیک جانسون

هیچ کس مانند فیل لرد و کریستوفر میلر ایده “وحشتناک روی کاغذ” را قبول نمی کند و آن را به یک فیلم برنده تبدیل نمی کند. دو نفر پشت سر «Cloudy with a Chance of Meatballs» و «The LEGO Movie» کمدی جنایی دهه 80 21 Jump Street را دوباره به یکی از خنده دارترین کمدی های جدید قرن بیست و یکم اختراع کردند. جونا هیل و چانینگ تیتوم در نقش افسران پلیسی بازی می کنند که وظیفه دارند در یک دبیرستان مخفیانه بروند تا یک داروی طراح نوظهور را از بین ببرند. این یکی از آن هیبریدهای ژانری است که هر چیزی را که می خواهد انجام می دهد، یک کمدی اکشن که به همان اندازه که خنده دار است، و یک کمدی دبیرستانی که به اندازه فیلم جان هیوز دلچسب است.

دراکولای برام استوکر ((Bram Stoker’s Dracula (1992)

  • کارگردان: فرانسیس فورد کاپولا
  • نویسنده: جیمز وی هارت
  • بازیگران: گری اولدمن، وینونا رایدر، آنتونی هاپکینز، کیانو ریوز، ریچارد ای. گرانت، کری الوز، سدی فراست، بیلی کمپبل، تام ویتس، مونیکا بلوچی

در میان خیره‌کننده‌ترین، مجلل‌ترین، هولناک‌ترین – کاملاً منحط‌کننده‌ترین عاشقانه‌های ترسناکی که تا به حال در فیلم ساخته شده‌اند، برداشت فرانسیس فورد کاپولا از دراکولا هم یکی از وفادارترین متن‌ها به متن برام استوکر و هم یکی از تخیلی‌ترین آنها در اقتباس از آن است. گری اولدمن در نقش خونخوار عنوان، جنگجوی ترسناکی که تبدیل به مرده زنده اغواگر شده است و مینای وینونا رایدر را در نظر می گیرد و معتقد است که او تناسخ عشق دیرینه اش است. این یک شگفتی فنی یک فیلم است، از لباس‌های خیره‌کننده گرفته تا دکورهای مجلل و مینیاتورهای ظریفی که کاپولا استفاده می‌کرد تا چنین حس مقیاس و ماورایی را به ارمغان آورد. و همچنین بر اساس یکی از ماندگارترین و دلرباترین داستان های ترسناک تمام دوران ساخته شده است.

شاه آرتور: افسانه شمشیر( King Arthur: Legend of the Sword)

  • کارگردان: گای ریچی
  • نویسندگان: جوبی هارولد، گای ریچی، لیونل ویگرام
  • بازیگران: چارلی هانام، استرید برگس فریسبی، جیمون هونسو، آیدان گیلن، جود لاو، اریک بانا

افسانه آرتوریایی در بازی King Arthur: Legend of the Sword یک تغییر کامل به گای ریچی می دهد و این یکی از لذت بخش ترین مزخرفات خاطره اخیر است. چارلی هانام در نقش پادشاه زمانی و آینده ای بازی می کند. همه گیج می شوند، فحاشی می کنند، دعوا با پسرها، بقیه امضاهای ریچی. افسانه شمشیر با اختراع حاکم افسانه ای به عنوان یک بچه خیابان لندن – نه، لوندینیوم – که دنیایی از جادو را کشف می کند و سفر خود را به تاج و تخت آغاز می کند، هرگز خود را خیلی جدی نمی گیرد و از دعواهای خیابانی جنبشی، ملودرام اوج گرفته از امور سلطنتی لذت می برد. ، و جهان موجودات وحشی به یک اندازه. و امتیاز دنیل پمبرتون به شدت ریپ می‌شود – تقریباً پنج سال بعد و هنوز در چرخش همیشگی Spotify من است. بسیاری از اقتباس‌های تیره و متراکم آرتوریایی وجود دارد، اما اگر به دنبال اقتباس‌هایی هستید که رها کند و از برجسته‌ترین و خارق‌العاده‌ترین بخش‌های حماسه لذت ببرد، Legend of the Sword یک انفجار است، و به عنوان یک مدافع قدیمی، من من هیجان زده هستم که فیلم بالاخره لحظه ای را در جریان است. بهترین فیلم فرانسوی

حملات مریخ! ((Mars Attacks! (1996)

  • کارگردان: تیم برتون
  • نویسنده: جاناتان جمز
  • بازیگران: جک نیکلسون، گلن کلوز، آنت بنینگ، پیرس برازنان، ناتالی پورتمن، سارا جسیکا پارکر، دنی دویتو، مارتین شورت، جک بلک

یک منظره علمی تخیلی به طرز شگفت انگیزی نیهیلیستی، بسیار احمقانه، و در زیر همه اینها، نمایش علمی تخیلی بسیار هوشمندانه و به طرز شیطانی لذت بخش، حملات تیم برتون به مریخ! ممکن است آخرین باری باشد که فیلمساز کار واقعاً عجیبی انجام داده است. و این یک غوغا است! گروهی از رهبران ایالات متحده که خودپسند هستند، خود را در برابر بدجنس‌ترین بیگانگان کوچک و جنگ‌جوی جهان می‌بینند و همه چیزهایی که در پی می‌آیند یک هیاهو ناب است. بخش‌های مساوی، ارسال فیلم‌های B کلاسیک علمی تخیلی و سیاست‌های دنیای واقعی، حملات مریخ! به همان اندازه خنده دار است که بداخلاق است، و فیلمی است که مردم از اولین باری که منتشر شد از آن متنفر بودند. اما تبلیغات بد را در مورد این فیلم نخرید، زیرا این فیلم پاره می‌کند، و در حالی که حساسیت‌های فرهنگی ممکن است با طنز ظالمانه و کمپینگ فیلم در آن زمان مطابقت نداشته باشد (همچنین نگاه کنید به: Starship Troopers)، مخاطبان مدرن ممکن است خود را بیشتر بیابند. آماده برای خندیدن به عنوان احمق های متزلزل مسئول قتل عام موجودات بین کهکشانی آشفته برتون.