اقتصادیکسب و کار جدید

درباره پروژه های تریتیوم vip ، زاگرس و نیکان چیتگر چه می دانید؟

 
نگاهی به پروژه تریتیوم vip
یا همان برج باغ دارای بافت فرهنگی و اجتماعی بینظیر و منحصر بفرد با لوکیشن عالی برای سخت پسندان بهترین گزینه است و این برج لوکس در متراژهای متفاوت برای هرنوع سلیقه و بوجه ایی طراحی شده است.

هم اکنون یکی از بهترین گزینه ها در منطقه 22 هم برای خرید و هم برای پیش فروش پروژه تریتیوم vip است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته و خیلی از افراد به دنبال پیش خرید کردن این پروژه می باشند. اما پیشنها میشود حتما ازمشاورین املاک مورد اعتماد کمک بگیرید زیرا ممکن است که کلاهبرداران از شما سوء استفاده کنند.

پروژه تریتیوم VIP یکی از جدیدترین پروژه های منطقه 22 می باشد که با مشارکت شرکت نیکان سازه سدید یکی از بهترین و معتبرترین سازندگان منطقه 22 و سازمان امور مالیاتی و دارایی اجرا خواهد شد. زمین پروژه تریتیوم VIP معلق به سازمان دارایی می باشد که برج تریتیوم VIP با مشارکت شرکت نیکان سازه سدید اجرا و ساخته خواهد شد. شرکت نیکان سازه سدید دارای سابقه درخشانی در سطح منطقه بوده و پروژه تریتیوم 1، پروژه تریتیوم 2، پروژه تریتیوم 3 و پروژه تریتیوم 4 را در رزومه کاری خود دارد. پروژه های تریتیوم جزو بهترین و لوکس ترین برج های منطقه 22 می باشند که توسط شرکت نیکان سازه طراحی و پیاده سازی شده اند.

نگاهی به پروژه زاگرس
از پروژه های مسکونی – تجاری منطقه ۲۲ می باشد. این پروژه با چشم انداز فوق العاده ای که دارد، از بهترین پروژه ها برای سرمایه گذاری است. این پروژه با توجه به مدیریت مجرب و کارآزموده، شرکت تعاونی ابنیه همت در حال پیشرفت است.

پروژه زاگرس با بهترین متریال ها و با کیفیت ترین مصالح اجرا می شود. به دلیل موقعیت بسیار مناسب و مجری حرفه ای، از این پروژه استقبال خوبی به عمل آمده است و متقاضیان زیادی دارد. این پروژه با استفاده از بهترین روش های ساخت و ساز اجرا خواهد شد. پروژه زاگرس بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال واحد‌های لاکچری با ویو دریاچه هستند.

پروژه زاگرس با موقعیت مکانی فوق العاده در نزدیکی دریاچه چیتگر و داخل شهرک گلستان قرار دارد.

امکانات پروژه زاگرس

  • لابی مجلل هتلینگ همراه با لابی من ۲۴ ساعته و پذیرش مهمان ها و ساکنین
    دارای کافی شاپ
    دارای سالن اجتماعات دو منظوره برای برگزاری مراسم ها
    دارای سیستم هوشمند برای واحد ها
    دارای فضای سبز و مسیر دوچرخه سواری
    سالن ورزشی مجهز برای بانوان و آقایان
    دارای خشکشویی
    دارای هایپرمارکت
    دارای اتاق مانیتورینگ
    دارای روف گاردن و هلی پد
    پارکینگ مهمان
    دارای آنتن مرکزی

نگاهی به پروژه نیکان
مروارید شهر یکی از معتبرترین پروژه های در حال ساخت با جواز ساخت، در شهرک مروارید شهر است. این پروژه دارای کاربری تجاری – مسکونی است. مجری پروژه نیکان تعاونی ثمین اجرای دقیق می باشد. این پروژه دارای دسترسی مناسب به اتوبان های حکیم، همت، آزادگان و تهران – کرج است. از دیگر نقاط قوت پروژه نیکان نزدیکی به ایران مال، دریاچه چیتگر و شهربازی می باشد. همچنین این پروژه تا مترو فاصله خیلی کمی دارد. تقریباً ۲ دقیقه با مترو وردآورد فاصله دارد.

محدوده شهرک مروارید شهر یکی از پر پتانسیل ترین مناطق تهران به شمار میرود و پروژه های بسیار زیادی در این منطقه در حال ساخت میباشد.این منطقه بدلیل گستردگی،آب و هوای عالی و دسترسی به مترو و مراکز خرید آینده بسیار درخشانی خواهد داشت.پروژه نیکان هم یکی از پروژه های خوشنام در این منطقه میباشد که توسط تعاونی اجرای دقیق با رزومه بسیار قابل قبول در حال ساخت است.از مزیت های این پروژه این است که این پروژه به اصطلاح از آب و گل درآمده و با دریافت مجوزات و اتمام گودبرداری اماده شروع پرقدرت خود میباشد.

امکانات پروژه نیکان

  • امکانات اعلامی از سوی تعاونی مربوطه به صورت زیر می باشد :
    پارکینگ اختصاصی میهمان
    لابی مجلل
    فضای سبز
    سالن اجتماعات
    و ….

توجه داشته باشید امکانات اعلامی از سوی هر تعاونی منوط به مکتوب بودن در قرارداد فی ما بین می باشد.

موقعیت مکانی پروژه نیکان
پروژه نیکان در محدوده مروارید شهر جنوبی واقع شده است. فاصله این پروژه تا مترو وردآورد 3 دقیقه می باشد و به اتوبانهای شهید همت، شهید همدانی و تهران-کرج دسترسی دارد.

آن دسته از اعضای پروژه که بدون توجه به اطلاعیه های صادره از سوی تعاونی تا کنون نسبت به انعقاد قرارداد ساخت و پرداخت اقساط اقدام ننموده اند، دفترچه آنها از اعتبار ساقط خواهد شد. لذا باید در اسرع وقت برای تعیین تکلیف امتیاز خود به تعاونی مراجعه نمایند