عمومیکسب و کار جدید

معرفی پروژه نیکان در بهترین منطقه چیتگر

مشخصات پروژه نیکان چیتگر

پروژه نیکان یکی از بزرگ ترین پروژه های مسکونی تجاری منطقه ۲۲ تهران است که در زمینی به مساحت ۱۹۳۰۰ مترمربع و توسط تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق که خود زیرمجموعه صنایع دفاع است در حال ساخت می باشد.پذیره نویسی این پروژه از اردیبهشت سال ۱۳۹۸ آغاز شده است. با مراجعه به سایت مسکن صدف می توانید از دیگر پروژه های این تعاونی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

امتیاز پروژه نیکان | برج نیکان چیتگر | پروژه مسکونی نیکان

تعداد بلوک

پروژه نیکان دارای ۶ بلوک ۱۴ طبقه بوده و هر طبقه ۱۲ واحد دارد (۴ طبقه منفی شامل پارکینگ و انباری ، ۱ طبقه لابی و ۹ طبقه مسکونی) می باشد.

متراژ پروژه نیکان

این پروژه در زمینی به متراژ ۱۹۳۰۰ متر مربع، با ۳۴۸۰۰ متر مربع تراکم مفید مسکونی و ۱۰۰۰۰ متر مربع تراکم تجاری، در مرحله ساخت قرار دارد.

واحدهای پروژه نیکان

پروژه نیکان در مجموع دارای ۷۰۰ واحد است که متراژ واحدهای مسکونی بین ۷۰ تا ۱۵۰ مترمربع و متراژ واحدهای تجاری بین ۲۰ تا ۲۸ مترمربع می باشد.

 قیمت واحدهای پروژه تعاونی ثمین در چیتگر

 قیمت تقریبی واحدهای تجاری – مسکونی پروژه تعاونی ثمین در چیتگر هر متر  ۵۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد. کسی که قصد خرید دارد باید برای خرید امتیاز هم مبلغی جداگانه پرداخت نماید. پرداخت مبلغ هر واحد تجاری- مسکونی به دو صورت نقدی و اقساط انجام می پذیرد. اولین پرداختی و حق امتیاز، ۱۵۰ میلیون می باشد. اقساط به دو شکل قابل پرداخت هستند. مبلغ اقساط با توجه به تعداد اقساط تعیین می شوند.

خریداران می توانند ۴ قسط هر کدام به ارزش ۳۶ میلیون تومان بپردازند، یا اقدام به پرداخت ۶ قسط هر کدام به ارزش ۲۴ میلیون تومان کنند. مالک هر واحد، می تواند به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان نیز وام بگیرد. قیمت فروش آپارتمان وزارت دفاع هر متر مسکونی ۳ میلیون تومان است.‌ برای هر واحد مسکونی ۱۰۰ متری چیزی حدود ۳۱۰ میلیون تومان باید پرداخت شود.

امکانات پروژه نیکان تعاونی ثمین

 به نقل از گــروه سـرمایه گذاری مرواریــد، مساحت 19300 متر مربع به پروژه نیکان اختصاص داده شده است. این پروژه با پلاک ثبتی ۲۰۲۰/۴ دارای ۹ طبقه مسکونی است. پروژه نیکان دارای  ظرفیت احداث 348 واحد 100 متری در تراکم 34800 متری دارد. این پروژه امکانات زیادی در اختیار ساکنان این برج قرار می دهد. این امکانات عبارتند از:

  • پارکینگ اختصاصی و مهمان و انباری
  •  شوتینگ زباله
  • کارواش
  • ۶ لاین آسانسور
  • سالن بازی برای کودکان
  • لابی مجلل
  • آنتن مرکزی
  • سالن اجتماعات برای برگزاری جلسات
  • هلی پد
  • سرمایش و گرمایش اختصاصی
  • فضای سبز
  • نماز خانه
  • سالن ورزشی مجهز
  • سیستم حفاظتی و نگهبانی ۲۴ ساعته
  • اینترنت وای فای

موقعیت مکانی پروژه نیکان

آدرس دقیق پروژه نیکان:

بزرگراه شهید خرازی-بلوار اردستانی-خیابان دانش-شهرک مروارید شهر

دسترسی پروژه نیکان به جاده های اصلی:

پروژه مسکونی-تجاری نیکان دارای دسترسی مناسبی به بزرگراه های همت، حکیم، تهران-کرج و خرازی می باشد. هم چنین قرارگرفتن ایستگاه مترو وردآورد در ضلع شمالی پروژه و نزدیکی به خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی منطقه رفت و آمد را برای مردم و ساکنین بسیار آسان نموده است.

دسترسی پروژه نیکان به مراکز مهم :

نیکان از لحاظ دسترسی به پروژه های بزرگ رفاهی چون دریاچه چیتگر، ایران مال، مجموعه هزار و یک شهر، باغ گیاه شناسی و… در موقعیت مکانی ویژه ای قرار دارد.

مروارید شهر کجاست؟

شهرک مرواریدشهر با مساحت ۵۸ هکتار در ناحیه سه منطقه ۲۲ تهران و در مجاورت استان البرز واقع شده است و بزرگ ترین شهرک این منطقه محسوب می شود که به جهت قرارگیری در موقعیت مکانی و جغرافیایی عالی ار آب و هوای بسیار مطبوعی برخوردار است.

با توجه به رونق برج سازی در منطقه رو به رشد چیتگر یکی از شهرک هایی که بسیار مورد توجه برج سازان و سرمایه گذاران بوده شهرک مروارید شهر است چراکه به دلیل وجود زیرساخت های اصولی، دسترسی آسان به مترو وردآورد، بزرگراه های تهران-کرج، خرازی،حکیم،بلوار اردستانی،از همه مهمتر مجوزهای برج سازی در این منطقه و نزدیکی و فاصله کم با مراکز تجاری، تفریحی و گردشگری چون دریاچه چیتگر، ایران مال، مجموعه هزارویک شهر و… آینده روشنی در انتظار این منطقه و ساکنین آن است و می تواند بهترین انتخاب برای سرمایه گذاران در زمینه مسکن باشد.

درهمین راستا طی چند سال اخیر برج ها و مجتمع های مسکونی زیادی در شهرک مروارید شهر ساخته شده و یا در حال ساخت هستند که پروژه برج های مسکونی نیکان نیز جز همین برج های درحال ساخت محسوب می شود.

این شهرک دارای ۵۶ برج است که از این تعداد ۸ برج با نام های بقیه ا…، حسابرسان، ایران سازه، الماس، دانشگاه تهران، صدف، آتش نشانی و بهارستان ساخته و به مردم تحویل داده شده است و تعداد ۱۶ برج هم اکنون در حال اجرا و ساخت هستند.بقیه برج هایی که قرار است در این شهرک ساخته شوند در مراحل اولیه ساخت و گود برداری قرار درند ازجمله برج های نیکان.

قیمت پیش خرید برج های مروارید شهر

با توجه به نوساز بود شهرک و برج هایی که در آن ساختهخ می شوند میانگین قیمت خانه در این شهرک به نسبت ارزان تر و مناسب تر از بذرج های اطراف دریاچه چیتگر هستند و با ایجاد امکان پیش خرید واحد ها و از آنجا که اکثر برج های این شهرک با هزینه ساخت ۴ تا ۷ میلیون تومان در حال سخت هستند موقعیتی عالی برای خانه دار شدن و سرمایه گذاری را فراهم می آورد.

همانطور که قبل تر نیز به آن اشاره کردیم پروژه نیکان یکی از همین برج های درحال ساخت است که در ادامه شرایط پیش فروش واحد های آن می پردازیم.

سازنده برج نیکان

شرکت تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق که از تعاونی های زیرمجموعه سازمان صنایع هوا و فضای وزارت دفاع است ساخت پروژه مسکونی نیکان را در منطقه ۲۲ تهران برعهده دارد. این تعاونی از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز نموده و ضمن عضویت در اتحادیه تعاونی های نمونه رساء، رزومه ای درخشان از ساخت و تحویل بیش از ۴ هزار واحد در منطقه را نیز در کارنامه ۳۰ سال فعالیت خود به ثبت رسانده است.

نمونه ای از رزومه تعاونی:

* ساخت بیش از ۳۰۰۰ واحد شهرک نمونه منطقه ۲۲

* ساخت برج های پارسیا در شمال دریاچه

* ساخت در شهرک نفت اشرفی اصفهانی

* ساخت پروژه تجاری اداری آرتمیس

* ساخت بیش از ۱۴۰ واحد ویلایی در تنکابن

شرایط پیش فروش پروژه نیکان

قیمت ساخت: متری ۷ میلیون تومان

قیمت زمین، جواز و تراکم: متری ۵ میلیون تومان و جمعاً متری ۱۲ میلیون تومان که حدودا ۴۵ درصد به صورت نقدی والباقی طی ۴۰ قسط پرداخت می گردد.

فاز دوم پروژه نیکان

قیمت زمین، جواز، تراکم و امتیاز: متری ۵ میلیون و پانصد هزار تومان

مبلغ وام: حدود ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیون تومان که در دست پیگیری می باشد. فعلا مبلغ ۶۰ میلیون تومان از بانک رسالت کارسازی خواهد شد.

واحدهای پروژه نیکان دارای دفترچه مالکیت بوده و توسط تعاونی صادر شده و نقل و انتقال نیز زیر نظر تعاونی ثمین اجرای دقیق انجام می شود و انتخاب طبقه ی اعضا نیز براساس خوش حسابی در پرداخت اقساط در انتهای پروژه و طبق اولویت بندی انجام می شود.

زمان تحویل پروژه و روند پیشرفت آن

مرحله ساخت پروژه

فنس کشی و تجهیزکارگاه شده است. و انتهای گودبرداری می باشد.

تحویل

آبان ماه سال ۱۴۰۳