بهترین آب معدنی موجود در ایران

کمبود آب در بدن باعث بیماری های جدی مانند بیماری های گوارشی، پوستی و ریوی می شود. اما بدون شک اولین سوالی که برای خرید آب معدنی و آب آشامیدنی در ذهن شما ایجاد می شود این است که بهترین برند آب معدنی کدام است؟ در سال های اخیر برندهای زیادی برای تولید و فروش آب معدنی وارد بازار شده اند.
هر کدام از برندها با توجه به منبع منبع و نوع تصفیه آب به یکی از برندهای شناخته شده در زمینه فروش و تولید آب معدنی تبدیل شده اند. اگر می خواهید بدانید کدام آب معدنی برای نوشیدن و مصرف روزانه بهتر است، خواندن این مقاله را از دست ندهید. در اینجا یکی از بهترین برندهای آب معدنی و بهترین آب آشامیدنی را به شما معرفی می کنیم.

ویژگی های آب معدنی استاندارد و مرغوب برای شرب

قبل از اینکه بهترین برندهای آب معدنی را به شما معرفی کنیم، بهتر است با ویژگی های آب معدنی خوب آشنا شوید. هر آب معدنی از چشمه خاصی تهیه می شود. میزان ناخالصی در چشمه های مختلف متفاوت است. میزان tds یا آلودگی استاندارد آب توسط سازمان بهداشت جهانی زیر 300ppm تعریف شده است.TDS بیش از حد یا خیلی کم در آب باعث مشکلات جدی در بدن انسان می شود. ناخالصی های کمتر در آب باعث تلخی دهان و بیشتر باعث بیماری کلیوی و سنگ کلیه می شود. بنابراین قبل از خرید آب معدنی حتما به مقدار آب آن توجه کنید. تاریخ انقضا، مبدا، کیفیت بسته بندی و روش ضد عفونی آب از نکات مهمی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد.

آب معدنی Oxab، اکسیژن بیشتر و نیترات کمتر
آب معدنی اگزاب یکی از معروف ترین آب های معدنی موجود در بازار است. این آب معدنی با نیترات کم و اکسیژن زیاد باعث جذب سریع اکسیژن در بدن و تصفیه دستگاه تنفسی و گوارشی بدن می شود. طعم آب معدنی اکساب به دلیل وجود اکسیژن بیشتر در آب کمی با طعم آب معدنی بطری معمولی متفاوت است. به همین دلیل برخی افراد علاقه ای به مصرف و خرید این آب ندارند.

آب معدنی دماوند اولین تولید کننده آب معدنی بسته بندی شده در ایران
آب معدنی دماوند را می توان به عنوان اولین تولید کننده آب معدنی بسته بندی شده در ایران معرفی کرد. این شرکت معروف در سال 1352 فعالیت خود را در ایران آغاز کرد.بی شک نام چشمه دماوند و وجود نمک های فراوان در این چشمه یکی از دلایل اصلی محبوبیت این برند است. آب معدنی دماوند از لایه های عمیق سفره های زیرزمینی تولید می شود.
آب معدنی دماوند به دلیل املاح فراوان گزینه مناسبی برای مصرف کوتاه مدت است. اما به یاد داشته باشید که استفاده طولانی مدت از این آب معدنی به دلیل نمک زیاد می تواند سلامت شما را تحت تاثیر قرار دهد.

سورپرایز آب آشامیدنی محبوب ترین و پرفروش ترین آب معدنی در ایران
همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد، در این مقاله بهترین برند آب معدنی و بهترین آب برای نوشیدن را به شما معرفی می کنیم. سورپرایز نوشیدن آب یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتن بدنی سالم و دوری از بیماری های کلیوی و پوستی است. آب آشامیدنی سورپرایز با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های تصفیه آب طی چند مرحله آب شرب با بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان قرار می دهد.
برخلاف تصور اکثر مردم، آب معدنی با آب آشامیدنی بسیار متفاوت است. املاح موجود در آب معدنی فقط با دستگاه UV تصفیه می شود و سپس روانه بازار می شود.اما در آب آشامیدنی غافلگیر کننده تمامی املاح آب با پیشرفته ترین دستگاه های تصفیه آب اندازه گیری شده و آب آشامیدنی در استانداردترین حالت ممکن به فروش می رسد. می توانید بدون نگرانی به مدت طولانی از آب آشامیدنی سورپرایز استفاده کنید.

کدام آب معدنی برای مصرف بهتر است؟

با توجه به توضیحاتی که داده شد، می توان نتیجه گرفت که بهترین آب برای نوشیدن، آب لوله کشی شهری است که با دستگاه های مدرن تصفیه تصفیه شده است. آب آشامیدنی سورپرایز در واقع آب لوله کشی است که با تکنولوژی مدرن تصفیه شده و در بطری های بسته بندی شده فروخته می شود. می توانید آب آشامیدنی مورد نیاز خود را به صورت آنلاین در سایت سورپرایز سفارش دهید و در اسرع وقت درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. .

آیا می دانید سالم ترین آب معدنی ایران کدام برند است؟

بهترین آب معدنی کدام برند است؟ با در نظر گرفتن عوامل تعیین کننده کیفیت، استاندارد و سالم بودن آب معدنی، در بالا نام یک برند آب معدنی که در لیست بهترین برندهای آب معدنی ایران قرار گرفته است را معرفی می کنیم:

آب معدنی دماوند

شاید باتون آب معدنی دماوند را به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان آب معدنی بسته بندی شده در ایران معرفی کرد. این آب از دل کوه دماوند به دست می آید و از لایه های عمیق سفره های زیرزمینی روی سطح زمین دارای املاح فراوان و دارای بالاترین استانداردهای جهانی می باشد. اولین تولید کننده آب معدنی بندی در ایران معرفی شد. این شرکت بنیانگذار اولین بطری بسته بندی در سایزهای مختلف با استفاده از دستگاه دمنده PET و دستگاه پرکن آب معدنی با آخرین تکنولوژی جدید و پیشرفته می باشد.

آب معدنی آکساب

برند آب معدنی آکساب به عنوان سالم ترین آب معدنی در بازار ایران شناخته می شود. این آب به دلیل داشتن نیترات کم و اکسیژن فراوان در بین مردم محبوب شد. در این آب ترکیبی وجود دارد که در کمترین زمان به اکسیژن تبدیل می شود

سورپرایز آب معدنی

بهترین برند آب معدنی را می توان برند سورپرایز نامید.این برند آب آشامیدنی بسیار معروف است و آب این شرکت از چشمه کوه های اطراف کردستان تامین می شود. لازم به ذکر است بسته بندی آب معدنی سورپرایز با استفاده از تجهیزات و دستگاه های تولید آب معدنی به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می شود. در آب آشامیدنی سورپرایز تمامی محلول های آب با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های تصفیه آب اندازه گیری شده و با استانداردترین سطح کیفی در بازار ایران به فروش می رسد.

آب معدنی آکوافینا

آکوافینا یکی دیگر از آب های معدنی با بهترین کیفیت را تولید می کند. این کارخانه با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا از سفره های زیرزمینی در عمق 300 متری آب استخراج می کند. تمامی مراحل ضدعفونی با آب انجام می شود و محصولی با ترکیبی از املاح معدنی مورد نیاز بدن در بازار ایران موجود است.

آب معدنی دسانی

آب معدنی داسانی توسط کارخانه شوش در مشهد و تحت لیسانس شرکت واکاکولا تولید می شود. این آب معدنی مجهز به مدرن ترین خطوط تولید فرانس سیدل و کرون آلمان می باشد. همچنین این شرکت با کیفیتی که ایجاد می کند توانست به استانداردهای زیادی دست یابد و این آب در استانداردترین شرایط ممکن در بازار ایران به راحتی در اختیار مردم قرار گرفت.

آب معدنی داماس

آب معدنی داماش معروف ترین آب در ایران است. این آب معدنی از سفره های زیرزمینی عمیق و چشمه های داماش رودبار استخراج می شود. بنابراین سرشار از نمک های معدنی است. این محصول با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی ضدعفونی و تصفیه روز دنیا پر و بسته بندی شده است. و به دست مشتریان در هر اندازه ای می رسد.

مشخصه برند سالم ترین آب معدنی

ابتدا مجموعه ای از پارامترها را ارائه می دهیم که به شما کمک می کند سالم ترین برند آب معدنی را انتخاب کنید:

سطح آب TDS

مقدار ناخالصی های موجود در آب TDS نامیده می شود که در هر منبع متفاوت است. طبق استاندارد سازمان جهانی بهداشت، میزان ناخالصی آب باید کمتر از 300ppm باشد. مقدار زیاد TDS برای سلامت انسان خطرناک است و باعث عفونت کلیه، گوارشی و ادراری می شود. البته TDS پایین به معنای سالم بودن آب نیست بلکه TDS پایین باعث می شود آب به کیفیت آب مقطر نزدیک شده و آن را تلخ کند.

ماندگاری آب معدنی

نکته دیگری که سالم ترین برند آب معدنی را تعیین می کند، مدت زمان ماندگاری محصول است. تاریخ انقضا بر روی برچسب بطری حک شده است که نشان دهنده بهترین مدت استفاده از آب معدنی است.این تاریخ معمولا برای یک سال است. پس بهتر است آن را زمانی بنوشید که مدت زیادی از تولید آن نمی گذرد. زیرا پس از این مدت آب برای مدت طولانی راکد می ماند و رسوبات داخل بطری افزایش می یابد و به سلامتی شما آسیب می رساند.

توجه به نوع ضدعفونی آب معدنی

نوع ضدعفونی آب معدنی تاثیر زیادی بر وضعیت سلامت آب معدنی دارد. برخی افراد معتقدند که آب سالم را می توان با روش های طبیعی مانند آب جوش و بدون استفاده از مواد شیمیایی به دست آورد. اگر جوشاندن آب، محلول شیمیایی موجود در آب را از بین نمی برد. در این حالت با جوشاندن میزان آلودگی آب افزایش می یابد. بنابراین این آب اصلا مناسب نیست. بلکه کارخانه ها و برندهای معروف دنیا از روش های نوین برگرفته از تکنولوژی روز دنیا مانند استریلیزاسیون برای تصفیه آب معدنی استفاده می کنند. از این رو آب معدنی در لیست بهترین آب های معدنی که با روش های نوین تولید می شوند قرار می گیرد

کیفیت بسته بندی آب معدنی

کیفیت بطری یکی دیگر از پارامترهایی است که برند سالم ترین آب معدنی ایران را تعیین می کند. جنس بطری آب معدنی پلاستیکی یا شیشه ای تاثیر زیادی بر وضعیت سلامت آب دارد.بطری های پلاستیکی نباید در معرض نور شدید خورشید قرار گیرند و بطری های شیشه ای نباید در معرض یخ زدگی قرار گیرند.گرما مواد شیمیایی موجود در آب معدنی پلاستیکی را آزاد می کند و یخ زدن باعث می شود آب معدنی با بطری شیشه ای بشکند. بنابراین هنگام استفاده از هر یک از این موارد توجه کنید.