دکوراسیون منزل و ترند های سال 2020

دکوراسیون منزل و ترند های سال 2020

دکوراسیون

متخصصان و طراحان می گویند از کاغذ دیواری های طرح گل تا نقاشی آبی دریا ترند هایی می باشند که بسیار در سال ۲۰۲۰ مشاهده خواهید کرد.

بهترین زمان برای به روز رسانی و طراحی جدید طراحی داخلی منزل و کنار گذاشتن طرح های ده سال اخیر که در دهه ۲۰۱۰ رواج داشته است اغاز دهه جدید می باشد در این مقاله با این ترند های دکوراسیون داخلی 2020 آشنا خواهید شد.

این ترند های جذاب از کابینت آشپزخانه رنگی گرفته تا وان های ایستاده و نقاشی ناوگان دریایی و … شما چه این ترند ها را دوست داشته باشید چه نه در لیست این مقاله چند ایده فوق العاده جذاب وجود دارد که حتماً شما آنها را می پسندید و در طراحی دکوراسیون منزل از آن ‌ها استفاده خواهید کرد.

رنگ سال آبی کلاسیک همراه با سایه های آبی ملوانی می باشد. بنابراین استفاده از این رنگ در یک امر بدیهی  است به گفته کری کلی آبی ملوانی تضاد خارجی و داخلی را هم در سبک مدرن و هم سبک سنتی در خانه ارائه می دهد.

  • کاغذ دیواری های طرح گل

طراحان داخلی بر این باورند که استفاده از کاغذ دیواری های گلدار که در سال های اخیر استفاده از آن ها در طراحی داخلی به چشم می‌ خورد با کمی تغییر مثلا استفاده از رنگ های جسورانه تر با مقیاس بزرگتر در سال ۲۰۲۰ نیز رواج دارد.

  • تاکیدات وینتج

هر آنچه در اطراف اتفاق افتاده باز هم اتفاق خواهد افتاد مخصوصا در مورد دکوراسیون داخلی.

بر این باور است که شاهد طرح ‌هایی نظیر پای های بزرگ دوک مانند و پیچ خورده و دیگر ویژگی های ظاهری که در مبلمان دوران 1900 و ۱۸۰۰ رواج داشته خواهیم بود. وینتج راهم این بار طراحان فقط در یک یا دو قطعه مد نظر دارند.

امسال بهترین زمان برای با کنتراست بالا می باشد. اگر در فضای داخلی شما مدت زمان طولانی همه چیز سفید رنگ بود با اضافه کردن وسایل دکوری سیاه کنتراست بالا و جذاب را به وجود آورید. این کنتراست می تواند تنها در لوازم‌ دکوری باشد و یا حتی کفپوش سیاه رنگ و …  باشد.

  • کابینت های رنگی

آشپزخانه تمام سفید ترند طراحی تعریف شده از دهه ۲۰۱۰ می باشد. اما طراحان بر این باورند که در سال ۲۰۲۰  تغییرات چشم گیری به وجود می‌آید و فضاها فراتر از رنگ سفید خواهند رفت و انتظار می رود که کابینت های چوبی قفسه ها و جزایر طبیعی را بیشتر مشاهده کنیم. اگر واقعاً قصد دارید روند طراحی آشپزخانه تمام سفید را کنار بگذارید و برای سال ۲۰۲۱ مدل جدید انتخاب کنید، پیشنهاد ما کابینت های رنگی می باشد، به گفته های  مودیانی کارشناس آشپزخانه روند طراحی در این سال انتخاب یک یا چند عنصر مثل و جزیره آشپزخانه با استفاده از رنگ های جسورانه مثل سبز، زرد روشن، آبی و قرمز تیره می باشد.

  • تخت های سایبان دار

در چیدمان سال ۲۰۲۰ تقریباً استفاده از تخت ها با تاج های کوتاه و یا پارچه های سنگین کنار گذاشته می شود و نسخه های ساخته شده مدرن با اکریلیک، قاب ها با روکش فلزی براق و فلز باز خواهند گشت.

  • کاناپه های منحنی شکل

در چیدمان ۲۰۲۰ علاوه بر تخت های سایه بان دار کاناپه های منحنی شکل نیز به فضای داخلی تان اضافه می شود.

  • وان های ایستاده

اگر به دنبال یک ایده جذاب و لوکس برای طراحی حمام مستر جدید هستید وان های ایستاده را امتحان کنید. وان پنجه پا ایستاده در طراحی مستر شما پیشنهاد دیگر طراحی این سال است.

شاید این بهترین راهکار برای افرادی باشد که عاشق مطالعه در جای دنج گرم و نرم می‌ باشند. در این سال این پارچه های راحت در همه جا مشاهده خواهید کرد و شاهد جایگزین پوست های براق و موهای نرم بافت شده به جای پارچه های های لوکس و بزرگ مخملی خواهیم بود.

  • طراحی نورپردازی سقف های کاذب

امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی و و تبدیل آن به جدید و مدرن طرح های متفاوت و خلاقانه سقف های کاذب را در منازل مشاهده می کنیم. به نظر می ‌رسد که نورپردازی تو کار سقف کاذب به یکی از پر طرفدارترین ترند های ۲۰۲۰ تبدیل شود.