بهترین برند خردکن برقی خارجی بازار کدام است؟

خردکن برقی یکی از لوازم ضروری در هر آشپزخانه است که جای رنده‌های دستی و خردکن‌های دستی را گرفته است. اگر برای خرید خردکن برقی به بازار مراجعه کرده باشید با برندها و ویژگی‌های متفاوتی روبرو خواهید شد که انتخاب و خرید را برای شما دشوار خواهد کرد. در این مطلب قرار است تا به بهترین مارک های خرد کن اشاره شود.

لوازم خانگی

بهترین برندهای خردکن برقی بازار

اگر برای شما هم سوال پیش آمده است که بهترین مارک خرد کن چیست و یا خردکن برقی چه مارکی خوبه باید بگوییم که بوش، باریتون، مولینکس، سیلورکرست و  نینجا در بین بهترین مارک‌های خردکن برقی قرار دارند و بیشترین فروش را به خود اختصاص داده‌اند. در ادامه به معرفی هر کدام از برندهای نام برده شده خواهیم پرداخت.

خردکن بوش (Bosch)

خردکن بوش یکی از محصولات پرطرفدار این برند آلمانی است که در مدل‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید شده است. قدرت موتور خردکن بوش با توجه به مدل و ظرفیت آن بین 300 تا 500 وات است و قادر است تا انواع موادغذایی، سبزیجات و میوه‌ها را خرد کند. همچنین تیغه‌های خردکن بوش از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده و از مقاومت بالایی برخودار است. ظرفیت این محصول بین 2 تا 3 لیتر است که با تجه به نیاز خود می‌توانید یکی را انتخاب و خریداری نمایید.

خردکن باریتون (Bariton)

خردکن باریتون یکی از خردکن‌های پرفروش و خوش قیمت بازار است که در کشور کانادا تولید و روانه بازار می‌شود. کاسه این خرد از جنس پیرکس ضخیم طراحی شده و ظرفیتی بین 2 تا 3 لیتر دارد. همچنین موتور این محصول با بدنه مسی و قدرت 500 وات قادر است تا هر نوع ماده غذایی، میوه‌ها و سبزیجات را به راحتی خرد و پوره کند. نقطه قوت این برند خردکن، استفاده از تیغه تیتانیومی است که در از مقاومت بالایی برخودار است و همچنین این نکته حائز اهمیت است که تعداد تیغه با توجه به ظرفیت آن بین 4 تا 6 عدد است.

خردکن برقی باریتون

خردکن مولینکس (Mulinex)

خردکن مولینکس یکی دیگر از برندهای موفق خردکن برقی در بازار است که نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است. کاسه خردکن مولینکس از جنس پیرکس با ظرفیت 0.5 لیتر تا 1.5 لیتر طراحی شده است. قدرت موتور این برند با توجه به ظرفیت آن بین 300 تا 1000 وات است و قادر است تا هر نوع ماده غذایی را خرد و پوره کند. از دیگر ویژگی‌های این خردکن برقی می‌توان به تیغه‌های استیل آن اشاره کرد که مقاومت بالایی دارند.

خردکن سیلورکرست (SilverCrest)

خردکن سیلورکرست یکی از خردکن‌های پرفروش و مقرون بصرفه بازار است که توانسته سهم فروش قابل توجهی را به خود اختصاص دهد. کاسه این محصول در دو جنس استیل و پیرکس با ظرفیت 2 تا 4 لیتر طراحی شده است. همچنین قدرت موتور این برند با در نظر داشتن مدل و ظرفیت آن بین 800 تا 1800 وات است و برای خردکردن انواع موادغذایی گزینه مناسبی است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به تیغه‌های استیل مقاوم و بُرنده آن اشاره کرد.

خردکن سیلورکرست

خردکن نینجا (Ninja)

خردکن نینجا یک وسیله کاربردی است که برای چرخ کردن، خردکردن، آسیاب کردن و مخلوط کردن مواد غذایی مختلف طراحی شده است. نینجا خردکن‌های خود را به موتورهای قدرتمندی مجهز کرده است که در کنار تیغه‌های استیل و پایه ضدلغزش، تجربه بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. خردکن نینجا نیز مانند سایر محصولات این برند، کیفیت بسیار بالایی دارد اما در دسته خردکن‌های اقتصادی قرار نمی‌گیرد.

جمع بندی؛ بهترین مارک خرد کن برقی کدام است؟

در این مطلب سعی شده است تا بر بهترین برندهای موجود در بازار اشاره شود. به طور خلاصه اگر به دنبال خرید خردکنی اقتصادی و با کیفیت هستید برندهای بوش، باریتون و سیلورکرست بسیار مناسب است. همچنین اگر بودجه مناسبی در اختیار دارید و به دنبال خردکن از برندی مشهور هستید، نینجا و مولینکس می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.