پک میوه ختم برای مراسم ترحیم

مرگ مسئله ای است که متاسفانه برای هر خانواده ای پیش می آید و هیچ راه فراری از آن وجود ندارد. مرگ عزیزان آسیب های روحی زیادی در آن مقطع به بازماندگان وارد می کند و شرایط روحی متفاوتی برای افراد ایجاد می کند. در این میان دوستان و آشنایان برای ابراز همدردی و گفتن تسلیت به منزل شخص متوفی می روند.

با توجه به اینکه پذیرایی و احترام به مهمان یکی از اصول مهم فرهنگی ما است در این شرایط نیز میزبانان باید از آن ها پذیرایی کنند، برای پذیرایی از مهمانانی که به منظور اظهار همدردی آمده اند اقلامی همچون میوه، حلوا، خرما، نوشیدنی و وعده های غذایی فراهم می کنند. اما همانطور که گفته شد مرگ شرایط روحی متفاوتی را برای افراد رقم می زند و کسی که عزیز خود را از دست داده است حال مساعدی برای پذیرایی و یا آماده کردن لوازم مورد نیاز ندارد.

در چنین حالتی می توان از موسساتی که در تهیه پک های پذیرایی در مراسم ختم مشغول هستند کمک گرفت و پک میوه مناسب و مورد نیاز برای پذیرایی مهمانان را تهیه کرد. البته برخی از افراد ترجیح می دهند که کارهای پذیرایی را خودشان انجام دهند و به همین منظور در ادامه نکات مهمی را در رابطه به پک ترحیم برای مراسم ترحیم آماده کرده ایم.

مزایای خرید پک میوه ختم

همانطور که گفته شد پذیرایی از مهمانان در کشور ما فرهنگ مهمی به حساب می آید، بخشی از مراسم پذیرایی از میهمانان با میوه انجام می شود. قبل تر نیز اشاره کردیم زمانی که افرادی عزیز خود را از دست می دهند حال روحی مساعدی برای پذیرایی و یا شستشوی میوه ها و بسته بندی آن ها ندارند، در نتیجه در چنین شرایطی بهترین گزینه خرید پک میوه ختم است. خرید پک ترحیم به هنگام مجالس ترحیم مزایای زیادی برای صاحبان عزا دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

در مرحله اول صاحبان عزا دیگر دغدغه تهیه میوه و مراجعه به بازار تره بار را ندارند، چرا که همین موضوع باعث خستگی بیشتر آنان خواهد شد. علاوه بر این برای پذیرایی هر چه بهتر از میهمانان باید میوه ها تازه، شسته شده و به صورت منظم بسته بندی شوند که هر کدام از این مراحل نیز بسیار زمان بر است، در نتیجه با خرید پک میوه ختم شرایط برای افراد بهتر خواهد بود.

خرید پک میوه ختم مزیت دیگری نیز دارد، آن هم اینکه پذیرایی با نظم بیشتری انجام می شود. یعنی به طور کامل از تمام افراد پذیرایی می شود و بهم ریختگی کمتری در بر دارد. بنابراین به طور کلی مهم ترین مزیت خرید پک میوه ختم کاهش دغدغه های صاحبان عزا و راحتی بیشتر آنان است، در چنین حالتی امکان توزیع خیرات در بین افراد نیازمند نیز به راحتی وجود دارد.

نکات مهم به هنگام خرید پک میوه ختم

یکی از مسائل بسیار مهم برای صاحبان عزا برگزاری آبرومندانه مراسم ترحیم است، با توجه به اینکه بخشی از مراسم ترحیم به پذیرایی از مهمانان اختصاص دارد بنابراین پذیرایی درست و مناسب در این مسئله اهمیت بسیار بالایی دارد.

همانطور که گفته شد خرید و تهیه پک میوه گزینه بسیار مناسبی برای پذیرایی از مهمانان است، این پک شامل چند نوع میوه می باشد که به صورت بسته بندی های پلاستیکی در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

نکته بسیار مهم در پک میوه ختم، انتخاب میوه است. توجه داشته باشید که هر نوع میوه ای مناسب این پک نمی باشد، میوه هایی که به صورت رایج در مجالس استفاده می شوند و برای پذیرایی مناسب هستند شامل موز، سیب و خیار است. البته در تهیه این میوه ها نیز باید دقت داشته باشید که میوه ها یک اندازه، سالم و بدون آسیب باشند.

بسته بندی پک میوه ختم

برای اینکه جابه جایی میوه ها و انتقال آنان به مهمانان بدون کمترین مشکل و بی نظمی انجام شود، بسته بندی اهمیت بسیار بالایی دارد. معمولاً برای مجالس ترحیم از پک های شفاف و مستطیلی شکل استفاده می شود، استفاده از پک های رنگی برای مجالس ختم چندان مناسب نیست و ابعاد پک های میوه باید به گونه ای باشد که میوه به راحتی در آن جای بگیرد. این گونه بسته بندی های یکبار مصرف برای محیط زیست مضر می باشد. بنابراین بهتر است از پک های مقوایی بهداشتی برای بسته بندی استفاده شود.

قبل از بسته بندی نیز میوه ها را کنترل کنید تا آسیب و خرابی نداشته باشند و چینش آن ها را به صورت یکدست و منظم انجام دهید تا ظاهر بهتری داشته باشند.

قیمت پک میوه ختم

اگر تصمیم داشته باشید تا پک میوه ختم را به صورت آماده و از موسسات تشریفات مجالس ختم تهیه کنید قیمت پک مهم است.

به طور کلی عوامل مختلفی در تعیین قیمت پک میوه ختم اثر گذار هستند، ممکن است برخی از افراد میوه مرغوب تر یا با تعداد متفاوت سفارش دهند و یا نوع میوه را تغییر دهند و به طور کلی مواردی را حذف یا اضافه کنند، در چنین شرایطی قیمت پک نیز کاملا متفاوت خواهد بود.

بنابراین قیمت پک های میوه کاملا با توجه به انتخاب های شما سنجیده می شود. از عوامل دیگر موثر در قیمت پک میوه ختم می توان به نوع موسسه تشریفات و وضعیت بازار میوه نیز اشاره کرد. سبزینه پک یکی از شرکت های معتبر در زمینه ارائه انواع پک پذیرایی است که کیفیت بالا و قیمت مناسب رو سرلوحه خدمات خود قرار داده است.

خدمات موسسه تشریفات مجالس ختم

موسساتی که تشریفات مجالس ختم را انجام می دهند وظایف مختلفی از جمله سازماندهی مجلس ترحیم و پذیرایی از مهمانان را بر عهده دارند. در صورتی که تصمیم داشته باشید پک میوه ختم را به صورت آماده خریداری کنید، این موسسات کارهای لازم را انجام می دهند.

شما با ثبت سفارش خود در سبزینه پک، وظیفه تهیه پک میوه را به آن ها واگذار می کنید، در این حالت این موسسه وظیفه دارد تا با تهیه میوه مناسب و انجام بسته بندی مناسب مراحل پذیرایی از مهمانان را تکمیل کند، البته در صحبت های خود باید تمام موارد لازم را ذکر و یادداشت کنید.

با توجه به اطلاعات مراسم، شرکت سبزینه موظف است تا در راس ساعت گفته شده در محل مجلس ترحیم پک ها را تحویل دهند. انتخاب یک موسسه مناسب برای انجام این کار دغدغه خانواده ها را در جهت پذیرایی از مهمانان کاهش می دهد، و مراحل انجام مراسم ترحیم به صورت آبرومندانه و کاملا منظم انجام می شود. همچنین صاحبان عزا از جابه جایی و توزیع پک های میوه آسوده خواهند شد.

خروج از نسخه موبایل