نکات طلایی خرید ممبر تلگرام اجباری

تلگرام را می توان یکی از بهترین شبکه های مجازی دنیا دانست  که تعداد کاربران آن در ایران به بیش از 40 میلیون نفر رسیده است. این شبکه اجتماعی پرطرفدار منبع درآمد بسیاری از افرادی است که به طریق مختلف در آن فعال هستند. به دلیل کمبود کانال، هر کانال به راحتی می تواند عضو داشته باشد.

با اضافه شدن کانال هایی با موضوعات مختلف، رقابت شدت گرفت و جذب اعضا برای کانال ها سخت شد. به طور کلی بهترین راه برای عضوگیری تولید محتوای خوب و تبلیغ مناسب در کانال های تلگرامی است اما به این صورت مدت زیادی طول می کشد تا اعضا جذب شوند. برای  برخی  افراد به خصوص صاحبان مشاغل که به دنبال افزایش سریع اعضای کانال خود هستند، چنین روشی مناسب نیست. برای چنین کانال هایی چاره ای جز خرید ممبر تلگرام وجود ندارد.

روش های زیادی برای افزایش ممبر وجود دارد که هر کدام دارای  ویژگی و معایب هستند که در ادامه این مقاله در وبسایت دیجی فالوور  توضیح داده شده است. نحوه جذب ممبر واقعی در تلگرام به طور کلی دو روش برای دریافت ممبر واقعی تلگرام  وجود دارد. روش اول  دستی و روش دوم  خرید ممبر تلگرام از سایت هایی مثل فست فالوور، خرید فاللور اینستاگرام ، دیجی فالوور ، فالونیک و … است.

نحوه عضوگیری دستی

در این روش مدیریت کانال، با تبادل لینک کانال خود با کانال ها و گروه های دیگر تلگرام، عضوگیری می کنید. این روش بسیار کند است و نمی توان در  یک ماه  به 1000 ممبر رسید. این روش برای افرادی که برای افزایش ممبر کانال تلگرام خود عجله دارند مناسب نیست.

روش خرید برای اعضای تلگرام

 اکثر ادمین های حرفه ای از این روش  برای جذب ممبر به کانال خود  استفاده می کنند زیرا در کمترین زمان نظرات بیشتری را نشان می دهد. به طور کلی خرید ممبر واقعی تلگرام به دو صورت  اجباری و  اختیاری انجام می شود و حالت دوم حالت های مختلفی دارد، ممبر محسوب می شود.

روش های مختلف خرید ممبر تلگرام

برای خرید ممبر باید  درخواست خرید ممبر از سایت یا شرکت و  پرداخت هزینه ممبر تلگرام را بدهید. بسته به کیفیت و کارایی روش مورد نظر، روش های مختلفی برای خرید ممبر تلگرام وجود دارد. متفاوت خواهد بود.  ممبر  فیک تلگرام را از این طریق بخرید، ممبرهای خریداری شده واقعی نیستند بنابراین از پست های کانال خود بازدید نمی کنند. این اعضا توسط شماره های مجازی ایجاد شده و کاملا جعلی هستند. در مقابل آن ممبرهای واقعی اباری هستند که به صورت اجباری به کانال شما اضافه می شوند.

 اعضای جعلی کمترین کاهش را در بین سایر روش های خرید اعضا دارند، مگر اینکه خود تلگرام تشخیص دهد که  این ممبرها واقعی نیستند و شروع به حذف آنها از کانال خود کند. خرید این دسته از اعضا فقط برای کسانی مناسب است که فکر می کنند تعداد اعضای کانال آنها می تواند در نگاه اول باشد. از آنجایی که این اعضای جعلی هیچ بازدیدی از کانال خود ندارند، مردم به راحتی می توانند واقعی بودن آنها را تشخیص دهند و اعتماد خود را  به کانال از دست بدهند. اگر کانالی برای کسب درآمد دارید، بهتر است. از این روش استفاده نکنید زیرا اعتمادسازی قابل اعتمادترین موضوع در مورد فروش است.

این اینترنت است. خرید ممبر تقلبی ارزان  تلگرام مقرون به صرفه ترین روش محسوب می شود. خرید عضو با استفاده از روش تبلیغاتی فشاری. با این روش اعضا از طریق برنامه های غیر رسمی  به کانال شما می پیوندند. کانال شما ویرایش شد به عنوان مثال، در برخی از تلگرام های غیر رسمی، سازنده می تواند به طور مخفیانه کاربران را از آن اضافه کند

از برنامه استفاده کنید و آن را به کانال مورد نظر  اضافه کنید. این روش یکی از روش های سریع و ارزان است که البته از روش خرید ممبر فیک تلگرام گرانتر است. خرید ممبر پاپ آپ در این روش یک پنجره پاپ آپ  روی گوشی کاربر است که باز می شود و از او می خواهد که در کانال مورد نظر عضو شود. با این روش ممبرها کاملا واقعی هستند و خودشان به کانال اضافه می شوند بنابراین نسبت به روش قبلی ضرر کمتری دارند.

لازم به ذکر است که هیچ یک از روش های خرید ممبر تلگرام نمی تواند 100% بدون ضرر باشد زیرا ممکن است پس از مدتی افراد پست های کانال تلگرام شما را لایک نکنند و کانال را ترک کنند. خرید ممبر تلگرام به روش پوش نوتیفیکیشن. با این روش، کاربران یک اعلان ۹۸۷ مبنی بر وجود درخواست برای عضویت در یک کانال خاص دریافت می کنند. در این روش  کاربر به صورت داوطلبانه به کانال تلگرام اضافه می شود. بسیاری بر این باورند که این روش بهترین راه برای خرید ممبر تلگرام است. زیرا قطره

 نسبت به سایر روش ها کمتر است و کاربران با رضایت به کانال می پیوندند. این اعلان ها از طریق اپلیکیشن ها یا وب سایت هایی ارسال می شوند که کاربر اجازه ارسال اعلان ها را بر روی گوشی خود  داده است. با این روش  حداقل به 10000 نفر برای دیدن تبلیغ کانال خود نیاز دارید،  تا 1000 نفر به کانال می پیوندند.

خروج از نسخه موبایل