لاتاری تا کی فرصت هست؟

عناوین این خبر پنهان کردن عناوین

زمان ثبت نام لاتاری 1401

برنامه ثبت نام لاتاری ۱۴۰۱ یا همان لاتاری گرین کارت امسال (2021 میلادی و 1400 هجری شمسی) ، لاتاری 2023 آمریکا یا DV-2023 نامیده می‌شود. زمان ثبت نام لاتاری 2023 آمریکا از روز چهارشنبه 6 اکتبر 2021 ( 14 مهرماه 1400) ساعت 20:30 شروع خواهد شد و مهلت ثبت نام در لاتاری 2023 آمریکا تا روز سه شنبه 9 نوامبر 2021 ( 18 آبان 1400 ) ساعت 20:30 خواهد بود. معمولا سالی که در انتهای نام برنامه های لاتاری آمریکا ذکر می‌شود، نشانگر زمان بسته شدن پرونده آن برنامه است.

به طور مثال، تاریخ ثبت نام لاتاری 2023 آمریکا در سال 2021 است، تاریخ اعلام نتیجه لاتاری 2023 آمریکا در سال 2022 است و تاریخ پایان رسیدگی به پرونده برندگان لاتاری 2023 آمریکا در سی ام سپتامبر 2023 است. در این مطلب قصد داریم به سوالات مربوط به تاریخ ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا در سال 1400 و ابهامات مربوط به آن پاسخ دهیم.

موسسه ایرانیان لاتاری متخصص در امور ثبت‌نام لاتاری ، مشاوره لاتاری ، اخذ ویزای توریستی آمریکا، اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های آمریکا و مشاوره برای اخذ اقامت دائم آمریکا است. از همین الان می‌توانید از طریق فرم ثبت نام لاتاری ایرانیان لاتاری در لاتاری 2023 آمریکا ( لاتاری 1400 آمریکا ) ثبت نام کنید. برای ثبت نام حضور لاتاری آمریکا در دفتر موسسه، می‌توانید از طریق سامانه رزرو وقت حضوری اقدام نمایید.

زمان دقیق ثبت نام لاتاری 1400

تاریخ و زمان ثبت نام لاتاری ۱۴۰۰

با توجه به مطالبی که در بخش قبلی گفتیم، زمان شروع ثبت نام لاتاری در سال 1400، از تاریخ 14 مهر ماه ساعت 20:30 به وقت تهران، آغاز می‌شود. مهلت ثبت نام لاتاری 1400 آمریکا نیز 33 روز است و تا 18 آبان 1400 ساعت 20:30 ادامه خواهد داشت. در صورت هرگونه تغییر در تاریخ ثبت نام لاتاری 1400 از طریق صفحه اینستاگرام ایرانیان لاتاری اطلاع رسانی خواهد شد و مطالب نوشته شده در این مقاله نیز به روز خواهد شد. البته متقاضیان ثبت نام در لاتاری 2023 آمریکا که قصد دارند از خدمات ایرانیان لاتاری برای ثبت نام در لاتاری استفاده کنند، نیازی به صبر کردن تا زمان شروع ثبت نام لاتاری 1400 ندارند و می‌توانند از همین الان به وسیله فرم آنلاین سایت ایرانیان لاتاری، ثبت نام در لاتاری 2023 آمریکا را به انجام رسانند.

به این نکته مهم توجه داشته باشید که زمان ثبت نام لاتاری تمدید نخواهد شد، چنانچه متقاضیان در مدت 33 روزه تعیین شده ثبت نام کنند، مهلت ثبت نام در لاتاری 2023 را از دست خواهند داد و برای ثبت نام مجدد در لاتاری باید تا سال بعد صبر کنند. بنابراین توصیه می‌کنیم که به منظور فراموش نکردن زمان ثبت لاتاری و هم به منظور اینکه کارشناسان ما در ایرانیان لاتاری اطلاعات ثبت شده توسط شما را با دقت و فرصت بیشتری بررسی کنند، از همین الان به وسیله فرم آنلاین ایرانیان لاتاری در لاتاری 2023 آمریکا ثبت نام نمایید و ثبت نام خود را در روزهای آخر زمان ثبت نام لاتاری 2023 انجام ندهید.

آن دسته از متقاضیان ثبت نام لاتاری 2023 آمریکا که آشنایی کافی با ثبت نام های اینترنتی ندارند و یا بنا به دلایلی اعتمادی به ثبت نام های آنلاین ندارند. می‌توانند با مراجعه به دفتر موسسه ایرانیان لاتاری در تهران، از خدمت ثبت نام حضوری در لاتاری 2023 آمریکا استفاده کنند. برای استفاده از خدمت ثبت نام حضوری لاتاری، نیاز به دریافت نوبت است.

ثبت نام حضوری لاتاری در دفتر موسسه ایرانیان لاتاری از تاریخ 15 مهر 1400 تا تاریخ 18 آبان 1400 همه روزه (حتی روزهای تعطیل) از ساعت 9 صبح تا 9 شب انجام می‌شود. برای دریافت نوبت ثبت نام حضوری لاتاری می‌توانید از طریق سامانه اینترنتی دریافت وقت حضوری اقدام نمایید.

زمان و تاریخ ثبت نام لاتاری 2023

بر طبق دستورالعمل ثبت نام لاتاری ۱۴۰۰ ،  تاریخ دقیق ثبت نام لاتاری 2023 از روز چهارشنبه 6 اکتبر 2021 ساعت 12 ظهر (به وقت آمریکا) شروع خواهد شد. بنابراین زمان دقیق ثبت نام لاتاری به وقت ایران، چهارشنبه 14 مهر ماه 1400 ساعت 20:30 (هشت و نیم شب) خواهد بود. مهلت ثبت نام لاتاری 2023 آمریکا نیز تا روز سه شنبه 9 نوامبر 2021 ساعت 12 ظهر (به وقت آمریکا) خواهد بود. بنابراین مهلت ثبت نام در لاتاری 1400 به وقت ایران تا روز سه شنبه 18 آبان 1400 ساعت 20:30 خواهد بود.

گفتنی است که متقاضیان ثبت نام در لاتاری به وسیله سایت ایرانیان لاتاری ، نیازی به انتظار برای زمان شروع ثبت نام لاتاری 2023 ندارند و از همین الان می‌توانید از طریق فرم ثبت نام لاتاری ایرانیان لاتاری در لاتاری 2023 آمریکا ثبت نام کنید. اطلاعات ثبت شده شما در فرم ثبت نام لاتاری ایرانیان لاتاری، توسط کارشناسان موسسه بررسی می‌شوند و در صورتی که اطلاعات ثبت شده در فرم صحیح و بدون اشکال باشد؛ در زمان شروع ثبت نام لاتاری 2023 این اطلاعات بر روی سایت اصلی لاتاری آمریکا ثبت خواهد شد. به این وسیله شما نیازی به پیگیری زمان ثبت نام لاتاری و نگرانی فراموش کردن آن را ندارید.

شرایط مورد نیاز برای ثبت نام لاتاری 2023 آمریکا در سال 1400

برای ثبت نام در لاتاری 2023 آمریکا نیاز به داشتن شرایط پیچیده و خاصی ندارید و فقط کافی است که محل تولد شما در یکی از کشورهای مجاز برای ثبت نام لاتاری باشد و از حداقل مدرک تحصیلی برای ثبت نام لاتاری برخوردار باشید. در ادامه مقاله بیشتر درباره این دو شرط مورد نیاز برای ثبت نام لاتاری آمریکا صحبت خواهیم کرد.

شرط محل تولد برای ثبت نام لاتاری آمریکا در سال 1400

محل تولد متقاضیانی که قصد ثبت نام در لاتاری 2023 آمریکا (لاتاری 1400 آمریکا) را دارند، باید در کشورهای مجاز برای ثبت لاتاری باشد. کشورهای واجد شرایط، کشورهایی هستند که اتباع آن آمار مهاجرت پایینی به آمریکا داشته‌اند. بنابراین اگر متقاضی ثبت نام در لاتاری 2023 در کشوری با آمار مهاجرت بسیار بالا به دنیا آمده باشد، امکان شرکت در لاتاری 1400 آمریکا را نخواهد داشت. خوشبختانه متقاضیانی که محل تولد آن ها در کشور ایران یا افغانستان است، شرایط مورد نیاز برای ثبت نام در لاتاری 2023 را دارند و اتباع کشورهای ایران و افغانستان می‌توانند در لاتاری 1400 آمریکا ثبت نام کنند.

شرط حداقل مدرک تحصیلی برای ثبت نام لاتاری آمریکا در سال 1400

حداقل مدرک تحصیلی برای متقاضیانی که قصد ثبت نام در لاتاری 2023 آمریکا را دارند، مدرک دیپلم دوازده ساله است. به دلیل اینکه دانش آموزان در آمریکا برای اخذ مدرک دیپلم باید 12 سال تحصیل کنند، حداقل مدرک تحصیلی مورد قبول برای ثبت نام لاتاری 2023 آمریکا، مدرک دیپلم 12 ساله است، یعنی متقاضی باید برای اخذ مدرک دیپلم خود دوازده سال درس خوانده باشد. بنابراین کسانی که دیپلم فنی و حرفه ای، دیپلم بزرگسالان یا دیپلم تحصیل از راه دور دریافت کرده باشند، حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز برای ثبت نام در لاتاری آمریکا را ندارند و باید از طریق شرط سابقه کار برای ثبت نام در لاتاری آمریکا اقدام کنند.

شرط سابقه کار برای ثبت نام لاتاری آمریکا در سال 1400

افرادی که تحصیلات کمتر از دیپلم 12 ساله دارند یا مدرک دیپلم فنی و حرفه ای و هنرستان دارند، می‌توانند به شرط داشتن 2 سال سابقه کار در لاتاری 2023 آمریکا ثبت نام کنند. متقاضیان ثبت نام در لاتاری به این منظور باید حداقل دو سال در شغل های تعیین شده سابقه کار داشته باشند. لیست شغل هایی را که سابقه کار در آن ها برای ثبت نام لاتاری مورد قبول است، می‌توانید در لیست شغل های مورد قبول برای شرط سابقه کار ثبت نام لاتاری مشاهده کنید. توجه کنید که شرط سابقه کار برای ثبت نام در لاتاری 1400 آمریکا، فقط برای متقاضیانی است که مدرک تحصیلی زیر دیپلم، دیپلم فنی و حرفه ای و هنرستان و یا دیپلم بزرگسالان دارند و متقاضیانی که مدرک دیپلم 12 ساله یا مدرک بالاتر دارند، نیازی به داشتن سابقه کار برای ثبت نام لاتاری 2023 آمریکا ندارند.

در صورت نداشتن شرایط مورد نیاز برای ثبت نام لاتاری چه کنیم ؟

قبل از آنکه در مورد این موضوع صحبت کنیم، باید یک ابهام را برطرف کنیم. شرایط مورد نیاز برای ثبت نام در لاتاری 2023 آمریکا فقط مختص به متقاضی اصلی شرکت در لاتاری آمریکاست و کسانی که زیر مجموعه او ثبت نام می‌کنند (همسر و فرزندان زیر 21 سال متقاضی) نیازی به داشتن شرایط خاص ندارند. بنابراین اگر شما شرایط ثبت نام در لاتاری را ندارید، ولی همسر شما شرایط ثبت نام در لاتاری را دارد، همسر شما می‌تواند به عنوان متقاضی اصلی ثبت نام کند و  شما به عنوان زیر مجموعه او ثبت نام می‌شوید.

متقاضیانی که در کشور غیر واجد شرایط به دنیا آمده اند، ممکن است هنوز بتوانند در قرعه کشی گرین کارت 2023 شرکت کنند و می توانند بر اساس زادگاه همسرشان اقدام نمایند:

به طور مثال، اگر شما در یک کشور غیر واجد شرایط متولد شده اید، اما همسر شما در یک کشور واجد شرایط به دنیا آمده، شما می توانید از سهمیه کشور همسرتان برای ثبت نام استفاده نمائید. با این شرایط شما می‌توانید گرین کارت آمریکا را دریافت کنید.

    همسر شما برای دریافت گرین کارت واجد شرایط است.

    شما و همسرتان در صورت برنده شدن می توانید با گرین کارت وارد خاک ایالات متحده شوید.

مثال: بیایید فرض کنیم که شما در کشور پاکستان متولد شده اید، جایی که بومیان آن برای ورود به قرعه کشی لاتاری واجد شرایط نیستند. اجازه دهید فرض کنیم که همسر شما در اسپانیا متولد شده است، کشوری که بومیان آنها واجد شرایط ثبت نام لاتاری هستند. پس شما می توانید زمان ثبت نام اسپانیا را به عنوان کشور تولد خود اعلام کنید، به این شرط که اطلاعات همسرتان نیز در فرم ثبت نام شما وارد شود.

در صورتی که حداقل مدرک تحصیلی کافی برای ثبت نام در لاتاری آمریکا را نداشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که ثبت نام در لاتاری 2023 آمریکا را حتما از طریق سایت ایرانیان لاتاری انجام دهید. در فرم ثبت نام لاتاری سایت ایرانیان لاتاری، گزینه های زیاد و اختصاصی وجود دارد که به وسیله آن می‌توانید وضعیت مدرک تحصیلی و سابقه کار خود را به صورت بسیار دقیق و روشن مشخص کنید و در صورت برنده شدن در لاتاری، می‌توانید از خدمات مشاوره ای ایرانیان لاتاری برای رفع مشکلات خود استفاده کنید. مشکل نداشتن حداقل مدرک تحصیلی برای ثبت نام در لاتاری، قابل حل شدن است و متقاضیان ثبت نام در لاتاری نباید نگران آن باشند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام لاتاری 2023 آمریکا در سال 1400

متقاضیان ثبت نام لاتاری 2023 آمریکا ، هنگام ثبت نام نیاز به ارائه یا آپلود هیچ مدرکی ندارند و فقط باید اطلاعات هویتی و تحصیلی خود را در فرم ثبت نام وارد کنند. درست است که در هنگام ثبت نام هیچ مدرکی از متقاضی درخواست نمی‌شود، اما در صورت برنده شدن مدارک باید ارائه و توسط یک افسر کنسولی بررسی شود، تا درباره صدور گرین کارت تصمیم نهایی گرفته شود. اگر پس از برنده شدن نتوانید اطلاعات وارد شده در فرم ثبت نام خود را با مدرک اثبات کنید، دچار دردسر خواهید شد و ویزای لاتاری برای شما صادر نمی‌شود.

در زمان ثبت نام لاتاری 2023 آمریکا، متقاضی اصلی ثبت نام باید اطلاعات پاسپورت خود را (شماره پاسپورت و تاریخ انقضای پاسپورت ) در فرم ثبت نام لاتاری وارد کند. بنابراین یکی از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام لاتاری 2023 آمریکا، داشتن پاسپورت معتبر است. البته گفتنی است که در زمان ثبت نام لاتاری فقط به اطلاعات پاسپورت متقاضی اصلی نیاز است و نیازی نیست که خانواده او (همسر و فرزندان زیر 21 سال) پاسپورت داشته باشند.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه تاریخ ثبت نام لاتاری 2023

زمان ثبت نام لاتاری آمریکا در سال 1400 چه تاریخی است؟

زمان ثبت نام لاتاری امریکا در سال 1400، از 14 مهر ماه ساعت 20:30 به وقت تهران آغاز می‌شود و تا 18 آبان ماه 1400 ساعت 20:30 به وقت تهران، ادامه خواهد داشت.

زمان قرعه کشی لاتاری 2023 امریکا (ثبت نام شده در سال 1400) چه زمانی است ؟

زمان اعلام نتایج لاتاری یا به اصطلاح عموم مردم زمان قرعه کشی لاتاری، معمولا 6 ماه پس از پایان زمان ثبت نام لاتاری اتفاق می‌افتد. با اینکه از الان نمی‌توان تاریخ دقیقی برای زمان اعلام نتایج لاتاری 2023 آمریکا تعیین کرد، اما با توجه به سال های قبل می‌توان پیش بینی کرد که زمان قرعه کشی لاتاری 2023 امریکا در ماه می سال 2024 ( اردیبهشت 1401 ) خواهد بود.

هزینه ثبت نام لاتاری چقدر است؟

هزینه ثبت نام در سایت اصلی ثبت نام لاتاری رایگان است، ثبت نام بر روی سایت اصلی ثبت نام لاتاری به زبان انگلیسی انجام می‌شود و در صورتی که هنگام وارد کردن اطلاعات در فرم دچار اشتباه شوید، هیچ هشداری به شما داده نمی‌شود. در این صورت ثبت نام شما تکمیل خواهد شد اما شانس شرکت در قرعه کشی لاتاری را از دست می‌دهید. موسسه ایرانیان لاتاری بزرگترین سایت ثبت نام لاتاری در ایران است، که خدمات کامل لاتاری گرین کارت آمریکا را از ثبت نام متقاضی تا رسیدن او به خاک آمریکا انجام می‌دهد.

متقاضیان ثبت نام لاتاری 2023 آمریکا می‌توانند با ورود به صفحه ثبت نام لاتاری سایت ایرانیان لاتاری از خدمات ما در زمینه ثبت نام لاتاری آگاه شوند و از همین الان نسبت به ثبت نام در لاتاری 2023 آمریکا اقدام کنند. ایرانیان لاتاری با توجه به خدمات افزوده ای که در زمینه ثبت نام لاتاری ارائه می‌دهد، هزینه ای را بابت خدمات ارائه شده دریافت می‌کند. هزینه ثبت نام لاتاری در سایت ایرانیان لاتاری منصفانه و در تناسب با خدمات ارائه شده است. برای آگاهی از هزینه ثبت نام لاتاری در سایت ایرانیان لاتاری می‌توانید وارد فرم ثبت نام شوید و در همان ابتدا با تعیین وضعیت تاهل و تعداد فرزندان، هزینه ثبت نام لاتاری برای شما محاسبه خواهد شد.

ثبت نام لاتاری آمریکا چگونه است، از کجا می‌توانم آموزش ثبت نام لاتاری را مشاهده کنم؟

برای مطالعه کامل ترین آموزش ثبت نام لاتاری آمریکا، می‌توانید مقاله آموزش تصویری ثبت نام لاتاری را در سایت ایرانیان لاتاری مطالعه کنید.

مهلت ثبت نام لاتاری

مهلت ثبت نام لاتاری 2024، با توجه به زمان ثبت نام دوره های گذشته لاتاری، از اوایل ماه اکتبر ( مهر ماه 1401 ) شروع می شود و تا اواسط ماه نوامبر ( آبان ماه 1401 ) ادامه خواهد داشت و متقاضیان، برای شرکت در این قرعه کشی بزرگ، می توانند در مدت زمان مشخص شده به عنوان مهلت ثبت نام لاتاری، از سوی اداره مهاجرت آمریکا، اقدام به ارائه مدارک خود و پر کردن فرم های ثبت نام، جهت شرکت در این دوره از لاتاری، نمایند.

از زمانی که قرعه کشی لاتاری برگزار شد، افراد با شرکت در این قرعه کشی، شانس خود را برای دریافت گرین کارت یا همان مجوز اقامت دائم در آمریکا را به صورت رایگان می سنجند. از ویژگی های بارز این قرعه کشی، عدم نیاز به ارائه مدارک خاص و یا داشتن شرایط خاص می باشد، بلکه تنها با ارائه مدارک حداقلی ( مشخصات هویتی، اطلاعات پاسپورت و یک قطعه عکس مخصوص لاتاری ) مجاز به شرکت در این قرعه کشی، خواهند بود.

مدت زمان تعیین شده برای شرکت در لاتاری ۲۰۲۴، محدود بوده و متقاضیان برای شرکت در این قرعه کشی، ملزم هستند تا در زمان تعیین شده اقدام به ارائه مدارک خود و تکمیل فرم های مربوطه در سایت اصلی لاتاری، به منظور ثبت نام و شرکت در قرعه کشی لاتاری، کنند.

در ادامه مقاله، به ارائه مطالبی در رابطه با مهلت ثبت نام لاتاری 2024 و همچنین، تمدید مهلت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴ برای شرکت کنندگان این قرعه کشی بزرگ، آورده شده است.

مهلت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴

مهلت ثبت نام لاتاری، از اوایل سال مالی آمریکا، مصادف با ماه اکتبر ( مهر ماه ) آغاز و در اوایل ماه نوامبر ( آبان ماه ) پایان می یابد. مهلت ثبت نام برای لاتاری 2024، بر طبق اعلام سازمان مهاجرت آمریکا که از اوایل ماه اکتبر ( مهر ماه ) شروع می شود و اینکه لاتاری تا کی وقت داره؟ با توجه به مهلت زمان ثبت نام لاتاذری، دوره های گذشته، تا اواسط ماه نوامبر ( آبان ماه ) ادامه خواهد داشت.

متقاضیان، برای شرکت در لاتاری 2024 ( Lottery )، لازم است تا در این مدت زمان تعیین شده با مراجعه به سایت اصلی لاتاری، اقدام به ارائه مدارک مورد نیاز و پر کردن فرم های موجود در این سایت کنند، از جمله این مدارک عبارتند از : مشخصات هویتی، اطلاعات پاسپورت معتبر و یک قطعه عکس مخصوص لاتاری می باشد.

تمدید مهلت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴

بر طبق تجربه ای که از برگزاری قرعه کشی لاتاری، در سال های گذشته به دست آمده است، آخرین فرصت ثبت نام در این بخت آزمایی، قابل تمدید نبوده و متقاضیان، برای شرکت در این قرعه کشی، بیان می کنند که لاتاری تا کی وقت داره، متقاضیان، باید در همان مدتی که از سوی اداره مهاجرت آمریکا تعیین شده اقدام به ثبت نام به منظور شرکت در لاتاری 2024، کنند.

در صورتی که افراد، موفق به ثبت نام در مدت مشخص شده نشوند، دیگر امکان تمدید این فرصت، و ثبت نام آن ها وجود نخواهد داشت، به همین دلیل توصیه می شود که حتی الامکان در روز های آغازین مهلت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴، اقدام به ارسال مدارک خود کنید.

پس از ثبت نام در لاتاری، و با گذشت حدود شش ماه از این زمان در اوایل ماه مه ( اواسط ماه اردیبهشت 1402 ) اسامی برنده شدگان توسط سایت اصلی لاتاری، اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است که در صورت تقلب و یا جعلی بودن هر کدام از مدارک ارسالی، نتیجه قرعه کشی برای فرد مورد نظر، باطل و گرین کارت آمریکا به وی تعلق نخواهد گرفت.

خروج از نسخه موبایل