انتقال پول با پرفکت مانی، واریز و برداشت پرفکت مانی چگونه انجام می‌شود؟

افتتاح حساب در پرفکت مانی کاملاً رایگان است و کاربران نیازی به هیچ‌گونه هزینه برای افتتاح حساب در پرفکت مانی ندارند. بزرگ‌ترین مزیت پرفکت مانی، ارائه خدمات به کشورهای تحت تحریم از جمله ایران است که اجازه می‌دهد کاربران ایرانی نیز از خدمات پرفکت مانی بهره‌مند شوند. شرکت پرفکت مانی تلاش می‌کند تا بهترین پشتیبانی و روش برداشت و انتقال پول را به کاربران خود ارائه دهد و اجازه ندهد که با مشکلی در این روند مواجه شوند.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یک سرویس مالی پیشرو است که به کاربران امکان می‌دهد پرداخت‌های فوری را انجام دهند و انتقال پول را با خیال راحت در بستر اینترنت انجام دهند. این سرویس فرصت‌های منحصر به فردی را برای کاربران اینترنت و صاحبان مشاغل اینترنتی ایجاد می‌کند. هدف پرفکت مانی این است که معاملات در اینترنت را آسان، پرسرعت و کم هزینه کند. پرفکت مانی قانونی است، اما امنیت یک حساب بانکی را ندارد.

پرفکت مانی یک راه حل پرداخت معاملاتی آنلاین است که ذخیره وجوه را از طریق چندین روش سپرده، از جمله انتقال اینترنتی، کوپن‌های الکترونیکی و کارت‌های اعتباری ارائه می‌دهد. این سیستم همچنین حساب‌هایی را در چندین ارز از جمله بیت‌کوین و همچنین خدمات وام ارائه می‌دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آدرس ایمیل گیرنده، مبلغ دقیق و حسابی که می‌خواهید از آن پول ارسال کنید را مشخص کنید. پس از ثبت نام در پرفکت مانی، شخصی که می‌خواهید برای آن مبلغی ارسال کنید، انتقال را دریافت می‌کند.

خالق پرفکت مانی چه کسی است؟

پرفکت مانی در سال 2007 میلادی در کشور پاناما به عنوان یک سیستم الکترونیکی برای پرداخت‌های غیر نقدی در اینترنت ایجاد شده است. پرفکت مانی یک شرکت جهانی برای انتقال ارز و یا درآمدهای ارزی است که خدمات ارسال، دریافت و پرداخت پول از طریق اینترنت را برای کاربران و کسب و کارهای اینترنتی در سراسر دنیا آسان کرده است. این شرکت یکی از معتبرترین شرکت‌های خدمات پرداخت دنیا است که همانند پلتفرم‌های پی‌پال و سایر پلتفرم‌های پرداخت دیگر، ده‌ها میلیون کاربر فعال از سراسر جهان دارد.

کاربران می‌توانند از طریق موبایل و همچنین از طریق کامپیوتر از سیستم پرداخت پرفکت مانی استفاده کنند. پرفکت مانی خدماتی در بخش‌های مختلف پرداختی به کاربران خود ارائه می‌دهد؛ اما از آنجایی که تحریم‌ها گسترده شده و اکثر کشورها را در برگرفته، پرفکت مانی نیز از این قاعده مستثنا نبوده و مورد تحریم قرار گرفته است. با توجه به تحریم‌های موجود، پلتفرم‌هایی وجود دارد که از سوی کشور تحریم کننده هیچ‌گونه خدماتی به سایر کشورها ارائه نمی‌دهند. از آنجایی که پرفکت مانی تحت قوانین تحریم‌های موجود و کشور تحریم کننده قرار ندارد، سایر کشورهای تحریم شده را حمایت می‌کند و خدمات ویژه‌ای به آن‌ها ارائه می‌دهد.

نحوه واریز و برداشت پول در پرفکت مانی چگونه است؟

پرفکت مانی یک روش پرداخت الکترونیکی است که در سراسر جهان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و هر کسی می‌توانید از سراسر جهان به صورت رایگان حساب پرفکت مانی خود را شارژ و در صورت تمایل برداشت کند. واریزها و برداشت‌ها به حساب پرفکت مانی آنی است. همچنین لازم به ذکر است که میزان واریز و برداشت به حساب پرفکت مانی دارای محدودیت‌هایی است که به شرح است:

سپرده‌گذاری در حساب پرفکت مانی

به بخش سپرده در صفحه پیشخوان حساب پرفکت مانی خود بروید و روی پرفکت مانی کلیک کنید. در صفحه باز شده، حساب معاملاتی را که می‌خواهید شارژ کنید را انتخاب و ارزی که می‌خواهید سپرده کنید را برگزینید. پس از آن، مبلغی که می‌خواهید به حساب خود واریز کنید را مشخص و روی گزینه بعد (Next) کلیک کنید. سپس خلاصه‌ای از معامله به شما نشان داده خواهد شد. همه اطلاعات نمایش داده شده را بررسی و روی گزینه تائید پرداخت کلیک کنید. پس از آن، شما به وب‌سایت پرفکت مانی هدایت خواهید شد. روش پرداخت را انتخاب و روند انتقال را تکمیل کنید.

برداشت وجوه در حساب پرفکت مانی

روی گزینه پرفکت مانی در بخش برداشت‌ها در صفحه پیشخوان حساب خود کلیک کنید. سپس حساب معاملاتی را که می‌خواهید از آن برداشت کنید را انتخاب کنید، ارز برداشتی خود را انتخاب و سپس شماره حساب پرفکت مانی خود را وارد کنید. پس از آن، مبلغ برداشت را با ارز حساب معاملاتی خود مشخص کنید و سپس روی گزینه بعد (Next) کلیک کنید. پس از آن، خلاصه‌ای از اطلاعات تراکنش به شما نشان داده خواهد شد. بسته به نوع امنیت حساب شخصی خود، کد تائید را که از طریق ایمیل یا پیامک برای شما ارسال می‌شود را وارد کنید و سپس روی گزینه تائید برداشت کلیک کنید. وجوه در عرض چند ثانیه از حساب پرفکت مانی شما برداشت خواهد شد.

در صورت مسدود شدن حساب پرفکت مانی چه کار باید کرد؟

برای بازیابی حساب خود و فعال‌سازی امکان برداشت از آن، باید با گروه پشتیبانی پرفکت مانی تماس بگیرید و مدارک کافی مبنی بر اینکه شما صاحب حساب پرفکت مانی هستید را ارائه دهید. برای بازیابی حساب حذف یا مسدود شده‌ی خود، حداقل باید موارد زیر را به درستی به پشتیبانی پرفکت مانی ارائه دهید:

اگر موارد زیر را تهیه و اثبات کنید، یک درخواست برداشت دستی می‌تواند با استفاده از سیستم‌های پرداخت سود خالص بر هر سهم (EPS) موجود در پرفکت مانی انجام شود. اگر تصمیم گرفتید تا از سیستم‌های پرداخت سود خالص بر هر سهم استفاده نکنید، نیاز است که یک واریز حداقلی به سپرده حساب پرفکت مانی خود داشته باشید.

جمع‌بندی

پرفکت مانی به عنوان یک کیف پول الکترونیکی و سیستم نقل و انتقال ممکن است چندان شناخته شده نباشد، اما شرکت پشت آن تلاش می‌کند تا یک سیستم کارآمد برای انتقال پول در اینترنت فراهم کند. همچنین آن‌ها تلاش می‌کنند تا فرآیند واریز و برداشت به حساب را توسط کاربران آسان کند و بهترین پشتیبانی را به کاربران خود ارائه دهد. پرفکت مانی شاید بهترین پلتفرم انتقال الکترونیکی نباشد، اما قطعاً بدترین نیست.

خروج از نسخه موبایل