معرفی برندهای کیف زنانه

برندهای محبوب کیف دستی زنانه کدامند؟ انتخاب کیف و کفش مناسب حرف اول را در داشتن یک استایل خوب می زند. با انتخاب کیف و کفش مناسب می توانید استایلی شیک و زیبا داشته باشید. در حال حاضر برندهای مختلفی در سراسر جهان در حال فعالیت هستند. استفاده از برندهای معروف کیف، زیبایی استایل شما را تضمین می کند.

طرح، رنگ و دوخت این کیف ها منحصر به فرد است و تکمیل کننده استایل شماست. در واقع افرادی که به دنبال یک سبک منحصر به فرد هستند به سراغ برندهای معروف و متنوع می روند. یکی دیگر از ویژگی های استفاده از کیف های مارک این است که نمی توانید آنها را در دست همه ببینید.

آشنایی با برندهای معروف کیف زنانه

با شناخت برندهای کیف می توانید مناسب ترین آن را برای استایل خود انتخاب کنید. برندهای معروف کیف عبارتند از:

برند چنل

چنل یکی از برندهای معروف در زمینه پوشاک و کیف های دستی است که توسط شخصی به نام کوکو چنل تاسیس شد.

او یکی از نابغه های مد محسوب می شود. در واقع گران ترین کیف ها توسط این برند طراحی و تولید می شوند. از طرح های معروف برند شانل می توان به کیف های بند زنجیری و دوخت چک شده اشاره کرد که بسیار پرطرفدار هستند و نشان دهنده برند شانل هستند.

برند گوچی

وقتی برندهای معروف کیف های دستی را بشناسید، قطعا با گوچی مواجه خواهید شد. این برند نیز مانند سایر برندها دارای طراحی های منحصر به فرد و خاصی است که شما را به یاد این برند می اندازد.

برای مثال پارچه های کرم مایل به قهوه ای با طرحی خاص از مشخصه های این برند هستند. در طرح های اسپرت این برند نیز می توانید راه راه های سبز و قرمز را مشاهده کنید.

طرح هایی که بارها توسط این برند مورد استفاده قرار گرفته اند، حکم لوگوی شرکت را دارند.

از ویژگی های بارز این برند می توان به کمربندهای زنجیری، سگک های نعل اسبی و غیره اشاره کرد. این کیف ها شباهت زیادی به کیف های شانل دارند.

برند سلین

شهرت این برند مانند دو برند قبلی نیست اما طرح ها و مدل های آن را مشاهده کرده اید. کیف های تولید شده توسط این برند در اندازه های مختلف موجود است و هرکسی می تواند با توجه به نیاز خود انتخاب کند.

برند لویی ویتون

یکی از معروف ترین برندها در زمینه تولید کیف با نام لویی ویتون شناخته می شود. این برند فعالیت خود را با تولید چمدان آغاز کرد و پس از مدتی کیف های شیک و زیبایی را به مجموعه خود اضافه کرد.

از آنجایی که آثار تولید شده توسط این برند محدود بوده و فقط برای افراد خاص و شیک پوش در نظر گرفته شده است، در دسته محصولات لوکس قرار می گیرد.

یکی از مشخصه ها و نشانه های محصولات این برند پارچه کرم مایل به قهوه ای با نشان مکرر لویی ویتون است.

یکی دیگر از پارچه هایی که در این برند بسیار مورد استفاده قرار می گیرد پارچه چهارخانه سفید و کرم است.

البته در کلکسیون های برند لویی ویتون که گزینه ای مناسب برای استفاده روزمره محسوب می شود، می توان پارچه های چرمی ساده و کیف هایی با رنگ های مختلف را نیز مشاهده کرد.

اگر به دنبال کیف های برند با قیمت مناسب هستید سایت فروشگاهی گلدن کیف بهترین گزینه برای شماست!

برند ایو سن لوران

کیف های تولید شده توسط این برند معمولا دارای زنجیرهای بلند هستند، طراحی ساده ای دارند. البته مواد به کار رفته در تولید این کیف ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به راحتی تمیز می شوند.

از دیگر مزایای این کیف ها جدا شدن بندهای آن است. با این کار می توانید کیف دوش خود را به کیف مهمانی تبدیل کنید.

کیف های Yves Saint Laurent معمولا لوگوی زیبایی دارند که برای دید بیشتر به عنوان بند روی کیف ها استفاده می شود.

برند کلوئه

به عنوان یک برند فرانسوی شناخته می شود که کار خود را با تولید لباس آغاز کرد. این برند پس از مدتی فعالیت خود را به تولید کیف، عطر و لیوان گسترش داد.

لوگوی این برند به شکل حرف C انگلیسی می باشد که به صورت بند بر روی کیف های برند Chloe نصب شده است. کیف های چوپان در رنگ های کاربردی متنوعی عرضه می شوند.

برند هرمس

یکی دیگر از برندهای لوکس و اشرافی در صنعت مد، هرمس است. برند هرمس به جز تولید لباس و کیف در زمینه های دیگری نیز فعالیت می کند. این برند تولید انبوه ندارد و فقط تعداد کمی تولید و به فروش می رساند بنابراین فقط افراد خاص می توانند از آنها استفاده کنند.

دلیل انتخاب لوگوی این برند به شکل گاری و اسب به این دلیل است که این برند در ابتدا کار خود را با ساخت زین اسب آغاز کرد. کیف مدل بارکین در بین مدل های دیگر شهرت زیادی دارد.

نکات مهمی درباره انتخاب کیف زنانه

امروزه کیف های دستی جزء کلیدی استایل خانم های شیک پوش هستند و کیف های دستی دیگر به عنوان وسیله ای برای حمل وسایل ضروری هنگام بیرون رفتن دیده نمی شوند. در واقع طراحان لباس معتقدند کیف وظیفه خلق یک مجموعه زیبا را بر عهده دارد و به همین دلیل امروزه شاهد مدل های مختلفی از کیف های زنانه در بازار هستیم. امروزه تنوع کیف های زنانه به قدری زیاد شده است که هنگام خرید کیف دستی زنانه دچار سردرگمی می شویم. کیف های زنانه، کیف های چرمی زنانه، کیف های زنانه، کیف های ورزشی زنانه و غیره وجود دارد.

یکی از چیزهایی که به عنوان یک خانم شیک پوش هنگام رفتن به مهمانی نگران آن هستید، انتخاب کیف مجلسی مناسب است. اگر تمام قوانین خوب لباس پوشیدن در مهمانی ها را رعایت کنید؛ اما اشتباه انتخاب کیف مجلسی زنانه را مرتکب شوید و یک کیف نامناسب در دست بگیرید که انگار هیچ کاری نکرده اید.

اگر لباس زنانه ای که می خواهید در مهمانی بپوشید مشکی است، می توانید کیفی با رنگ مشکی غالب انتخاب کنید؛ اما لازم به یادآوری است که این کیف نباید مشکی و ساده باشد. در عوض بهتر است کیفی از طلا یا نقره انتخاب کنید.

نکته بعدی برای خانم هایی مفید است که ترجیح می دهند لباس های رنگی را به لباس های مشکی بپوشند. این خانم ها می توانند از کیف مجلسی زنانه استفاده کنند که یک یا دو درجه تیره تر از رنگ لباسشان باشد. مثلا اگر پیراهن شما آبی روشن است، برای انتخاب کیف زنانه بهتر است به سراغ آبی تیره یا آبی تیره بروید.

نکته آخر که باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب سایت فروشگاهی مناسب و قابل اعتماد برای خرید است.

این روزها بسیاری از سایت های فروشگاهی را می بینیم که نماد اعتماد الکترونیک ندارند و یا درگاه پرداختشان فاقد اعتبار است؛ بنابر این باید به کدام سایت اعتماد کنیم و خرید مناسب و بدون کلاهبرداری داشته باشیم؟ این سوالات را می توانید از سایت آموزشی یوتاب سئو پیدا کنید و خرید امنی داشته باشید.

خروج از نسخه موبایل