اجتماعیکسب و کار جدید

آشنایی با گچبری نور مخفی مدرن کلاسیک (دستی)

گچبری چیست و چگونه انجام می شود؟

یکی از مزایای گچ قیمت مناسب آن برای استفاده در دکوراسیون است. گچ از قدیم الایام با کاربرد و رنگ ساده اش رایج بوده است. گچ بری ها با خلاقیت منحصر به فرد خود می توانند ارزشمندترین آثار هنری را از ارزان ترین متریال ها خلق کنند. گچ با ایجاد حجم و کنده کاری های گچی که به نام گچبری شناخته می شود، تسکین ایجاد می کند. گچبری یکی از مشهورترین هنرهای جهان است که گچ بری های ایرانی نقش عمده ای در شکوفایی آن داشته است.

 با ایجاد کنده کاری های گچی ساده می توان زیبایی دکوراسیون داخلی را چند برابر کرد. گچبری یکی از کارهایی است که هنگام بازسازی خانه و تغییر دکوراسیون خود انجام می دهید. برای سقف جدید و مدرن گچبری می توانید با مشاوران ما در گچبری پرشین تماس بگیرید.

انواع سقف جدید و مدرن گچبری

گچ بری معمولاً به دو صورت مدرن و سنتی انجام می شود که در طرح و مدل آنها متفاوت است. در سنتی از طرح های زیادی استفاده می شود اما در گچ کاری های مدرن از طرح های ساده تری استفاده می شود. یکی از روش های گچبریA برای سقف پذیرایی استفاده از خرگوش های کار بر روی سقف پذیرایی یا سقف های کاذب می باشد که این روش ها نیز نیاز به گچ کاری دارند و همانند سقف کاذب گچبری انجام می شود. خرگوش ها در واقع شبکه های فلزی هستند که برای سقف خانه های در حال ساخت استفاده می شوند.

نصب مدل های گچبری با طراحی مدرن و کلاسیک

    طرح زمینه ای

    طرح زمینه ای درست و شبیه یک قاب هستند، و در این طراحی می تواند گلدهی های مختلف، طلا، موکاسین ها و طرح ها را انجام دهد. همچنین باید گفت که این طراحی را می توان بر روی دیوار انجام داد.

     طرح حاشیه ای

     طرح حاشیه ای مستلزم محدودیت در لبه سقف است و شامل مدل های مدرن های مختلف، حکاکی، نقاشی های دیواری و چدن، و غیره، و همچنین یکی از محبوب ترین طرح ها است. تبدیل می شود.

    طراحی ویژه

    در این سبک، طراحی در حال آماده سازی است، و سپس بر روی ساختار نصب شده است. این معمول نیست که از این مدل برای سقف های بالا استفاده کنیم و معمولا برای ستون ها، سران فریم ها استفاده می شود.

گچبری سقف جدید و مدرن

البته کسانی که با گچبری کلاسیک آشنا هستند می دانند که این نوع خدمات یک فضای تاریخی و لوکس را ایجاد می کند، اما گچبری مدرن کاملا بر خلاف این سرویس است و آخرین طرح ها و مدل های جهان را دارد.

سلیقه هر فرد متفاوت است و هر کس باید از دکوراسیون درونی خود در مورد طعم خود مراقبت کند. به عنوان مثال، یک خانواده علاقه مند به مدل های کلاسیک است و خانواده دیگری علاقه مند به مدل های مدرن و جدید و همچنین افرادی هستند که ترکیبی از این دو مدل را می خواهند. این هنر دارای طرح های بسیاری و مدل هایی است که می تواند با ترکیب های مختلف رنگ انجام شود و همچنین در مسکونی، اداری، تجاری و مغازه ها اجرا شود.

دور لامپی شیک و ساده

تقریبا تمام خانه ها، و همچنین در دفتر، تجاری و مغازه ها، بخشی از لامپ ها یا لوسترها است که می توانید برای اضافه کردن زیبایی منحصر به فرد محیط زیست استفاده کنید.به عنوان مثال گچبری پیش ساخته دارای مدل های لوستر و دو عدد لامپ است که بسیار زیبا هستند و حتی می توانید طرح ها و مدل های مورد علاقه خود را سفارش دهید و از گچبری برای داشتن سقفی جدید و مدرن استفاده کنید.

گچبری نور مخفی سقف

نورپردازی در دکوراسیون داخلی بسیار مهم است زیرا فضا و طراحی خانه را بهتر جلوه می دهد و زیبایی آن را دو چندان می کند. نور پنهان اجرای هر نوری است که منبع نوری است که مستقیماً قابل رویت نیست و فقط نوری که ایجاد می کند به چشم ما می رسد. چیزی که معمولا نور مخفی نامیده می شود با کمک شیلنگ هایی برای روشنایی سقف ها و داخل گچبری انجام می شود.

نتیجه

در این مقاله سعی کرده ایم انواع گچبری را به شما معرفی کنیم، اما مهم این است که همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد. برخی مدل های مدرن و جدید می خواهند، برخی مدل های کلاسیک و برخی هر دو. برای مشاوره و ثبت سفارش می توانید با تیم مجرب ما تماس بگیرید. بهترین خدمات ممکن را مطابق با سلیقه خود دریافت کنید.

گچکاری

گچکاری ساختمان مجموعه ای از عملیات ساخت و ساز برای لاینگ سطوح دیوار بدون پردازش، دیوارهای تزئینی و لبه ها، لوله کشی و هماهنگ کردن دیوارها، گوشه ها و مکمل های دیواری برای تهیه تصویر زمینه یا نقاشی دیواری یا نقاشی دیوار است. دیوار گچکاری ساختمان به دو دسته کلی تقسیم می شود: سوبسترا و سطح.

1- بستر گچکاری به یک لایه به طور مستقیم به دیوار رس یا سیمان اشاره دارد. برای بستر، بهتر است از ترکیبی از گچ و کشور استفاده کنید. مخلوطی از گچ و کشور مانع از لایه شلیک لایه نهایی می شود. برای این منظور، ترکیبی از خاک رس و گچ استفاده می شود، که معمولا ارزان تر است. لازم است که کارشناسی ارشد ملات برای گرفتن لایه بستر و مخلوطی از ملات و یک کشور تا آنجا که ممکن است برای جلوگیری از افزایش ضخامت لایه سطح.

گچکاری 2 سطح به لایه نهایی گچکاری اشاره دارد که معمولا 2 سانتی متر ضخیم است. گچ استفاده شده در لایه سطحی گچکاری باید بسیار ریز دانه باشد تا سطح نهایی را به نظر می رسد بسیار یکنواخت باشد. همچنین، گوشه ها باید به گونه ای انباشته شوند و بسته بندی شوند تا مانع از هر گونه اعوجاج و امواج در دیوارها و سقف شوند.

سقف گچکاری این ساختمان تنها از لایه نهایی تشکیل شده است و بهتر است از یک لایه ملات و زمین برای گچکاری سقف استفاده نکنید. استفاده از مخلوطی از خاک گچ خاک بسیار خطرناک است به دلیل چسبندگی کم بین خاک رس و یونولیت سقف و وزن آن در زلزله. در این مورد، بهتر است از یک ملات ساختمان برای سقف گچکاری استفاده شود. همچنین، از آنجا که آن را اغلب در سقف گچبری انجام می شود، بهتر است از یک ملات مناسب و گران قیمت استفاده کنید.

Gypsum ماتین یکی از بهترین انواع گچ ساخت و ساز است که از هر دو سطح استفاده می شود و به دلیل انعطاف پذیری آن استفاده می شود.ملات متین برای موارد گچبری نیز قابل استفاده است زیرا استفاده از آن به دلیل زمان سخت شدن صحیح این ملات توصیه می شود. چسبندگی ریزدانه گچ به یونولیت به خوبی انجام می شود. همچنین چون گچ کار از دوغاب کوتاه برای تسطیح سقف استفاده می کند، بهتر است کارفرما تخته، بشکه و داربست تهیه کند تا چند صنعتگر از زوایای مختلف با گروت کار کنند. همچنین استفاده از طناب بنایی یا لیزر می تواند در تراز نهایی سقف کمک زیادی کند.

نسبت مخلوط کردن گچ و آب بسته به محل استفاده از گچ. اگر آب از گچ منی بالا است، بعد از اعمال گچکاری، به خصوص آجر، خاک رس و سیمان سطوح مانند تیرها و ستون های بتن، گچ به احتمال زیاد باز خواهد گشت. رگرسیون از گچ وضعیتی که در آن آب در گچکاری است که به سرعت تبخیر شده و آرایه ای از برجستگی نمایش داده شود و زوایای بر روی سطح نهایی است.

 برای حل این مشکل، شما باید یا دوباره آزمون گچکاری یا شما می توانید Knauh کیت استفاده کنید. ترین mortaries غیر حرفه ای استفاده بیش از حد آب برای تسهیل کار با ملات، که ایجاد ترک در سطح دیوار هنگامی که کار تمام شده است. گچ است بسیاری از در صنعت ساخت و ساز با توجه به کشش، چسبندگی آن، رنگ مورد نظر، نرم افزار آسان، فراوانی و قیمت ارزان استفاده می شود.

عدم اصلی از گچ ضعف شدید خود در برابر آب است. نشت داخلی آب از لوله به سرعت باعث می شود که پوسیدگی دیوار، درام و نقص. برای حل این مشکل، راه حل تنها پایه نابودی منطقه فاسد و تجدید گچکاری محلی است. در چنین مواردی، اگر سطح ملات قدیمی است که به خوبی خراش نیست، وجود خواهد داشت بدون اتصال بین گچ قدیمی و جدید، و پس از مدتی گچ جدید مشترک پشت سر هم. اگر تصویر زمینه است که در منطقه تجدید استفاده می شود، تصویر زمینه خواهد شکست.

همچنین، پس از پوشش لاک الکل دیوار، اگر ماله پلاستیکی برای پرداخت سطح گچ استفاده می شود، سطح ملات خواهد شد بسیار صاف و جلا، و آن دو زیبا خواهد بود. همچنین، استفاده از ماله پلاستیکی مانع از ایجاد امواج در دیوار پس از اتمام کار از گچکاری از ساختمان. کولی باید ماله کاملا سالم و ING استفاده کنید. همچنین، برای کروم از دیوارها، ING طولانی و ING باید استفاده شود باید کاملا با استفاده از خط انتقال آب به تساوی کشاند.مقدار گچ ساخته شده در هر اسلام آباد باید به اندازه نیاز باشد و گچ خشک و مجددا آبیاری شود.

گچبری

گچبری مجموعه ای از عملیات ساخت و ساز برای تنظیم داخلی یک ساختمان است. انواع گچبری شامل سقف گچبری، دندان گچبری دندان یا خرگوش، KUFIC و گچبری طراحی، گچبری هندسی، قوس، گلو (نور ساده یا پنهان)، جعبه نور پنهان و هالوژن، گچبری سر ستون ، گچبری رو شومینه ، گچبری قاب آینه دور لوستری ، کشویی و تمسه و قاب.

هنر گچبری یکی از هنرهای مربوط به معماری است و به طور کلی تخصص گچ و گچ به طور کامل از هم جدا شده است. روشنایی داخلی با یک جعبه نور پنهان و هالوژن یکی از محبوب ترین دکوراسیون گچ در سقف ساختمان گچبری است.

گچبری نورمخفی شامل چهار بخش است: 1- جوشکاری میلگرد به سقف  2- رابیتس بندی  3- گچکاری  4- ابزار کشویی. این مجموعه آثار نور مخفی گچبری نامیده می شود. گچبری نور مخفی به عنوان یک اتوبوس بین گچ شناخته می شود. برای گچبری آرماتور سبک وزن پنهان، بهتر است از تقویت رگهای درجه 8 استفاده شود.

با این حال، به دلیل خم شدن و برش درجه 8 دشوار است، بسیاری از مرده ها از تقویت درجه 6 استفاده می کنند. با توجه به این واقعیت که درجه درجه 6 درجه است سیمی و کشش آن کوچک است و همچنین به این دلیل که WinWare آن کوچک است، استفاده از آن برای نور پنهان گچبری توصیه نمی شود.

همچنین بهتر است بر روی سقف تکیه بر روی سقف تکیه بر بتن، اما در شرایطی که سقف قبلا پشتیبانی نمی شود، احترام به مسائل مهندسی و نظارت بر مهندس، پشتیبانی از سقف سقف می تواند ساخته شود. برای این منظور، تخریب بتن پرتو و همچنین جریان بالا دستگاه جوشکاری باید جلوگیری شود. پس از صرفه جویی در تقویت با توجه به طراحی گچبری، ما استاندارد پنهان پنهان پنهان را با تقویت با استفاده از سیم متصل می کنیم.

بهترین نوع خرگوش برای گچبری استفاده از 13 ستون خرگوش سنگین است. وزن هر برگ رابیتس با سیزده ستون باید حداقل حدود 800 گرم تا یک کیلوگرم باشد. استفاده از خرگوش های سبک به دلیل عدم استحکام بالا در اثر بارهای زلزله شدید مجاز نمی باشد. همچنین فنرهای برگ های رابیتس باید به گونه ای باشد که گچ فضای بین برگ ها را کاملا پر کند. برای نور پنهان گچکاری، ملات سطحی ریزدانه نیز باید استفاده شود.

در مرحله نهایی، به سلیقه کارفرما، یک ابزار کشویی به نام گلویی انجام می شود. معمولا در گچبری اتوبوسی نورمخفی، دو ردیف از ابزار گلو کشیده شده است. ابزار گلو قرمز بین سقف و نور پنهان و ابزار ردیف برای باز کردن بخش که در آن موضوع نور پنهان واقع شده است.

توجه داشته باشید که قاب های هالوژن تیره تر باید در طول گچبری وارد شوند. قاب هالوژن یک قطعه گالوانیزه و دایره ای است که بر اساس ابعاد قاب هالوژن روی سقف قرار می گیرد. بسته به طعم مشتری، یک قاب هالوژن با قطر 8 یا 10 سانتی متر می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

سیستم سقف سازنده گچبری نیاز به جوشکاری تقویت، تهیه پیش نویس تقویت، خرگوش و برق دارد. همچنین استفاده از ابزارهای ویژه گچبری مطابق با طراحی مدرن و به روز شده اثر خاصی بر روی جعبه نور پنهان و هالوژن فراهم می کند. دو چیز وجود دارد که شما باید برای سقف آشپزخانه گچبری نگه دارید. اول، اگر ارتفاع سقف در آشپزخانه گچبریA بیش از حد بالا باشد، فضای بالای کابینت آشپزخانه خیلی کوچک خواهد بود.

 این مخصوصا برای کابینت های غشایی بسیار مهم است. از آنجا که قسمت بالای کابینت دارای غشاء است و اگر فاصله کوتاه باشد، هیچ دید فوق العاده ای وجود نخواهد داشت. دوم، سقف آشپزخانه گچبری باید به گونه ای باشد که هیچ مشکلی با نورپردازی فضای آشپزخانه وجود ندارد. برای این منظور، قبل از طراحی آشپزخانه گچبری، محل سقف Chandele و تجهیزات نورپردازی باید ساخته شود.

بر اساس گفته شده، قیمت Aaaaaa و Noormakfi بستگی به قیمت تقویت 16 و قیمت ربتز و قیمت گچ و قیمت کار است. با توجه به این که قیمت تقویت و قیمت خرگوش متغیر است، با توجه به قیمت روزانه، قیمت گچبری ارزیابی می شود. لوستر گچبری به دو صورت انجام می شود: گچبری در محل و مجمع گچبری .البته گچبری پیش ساخته ارزانتر است. قالب مونتاژ گچبری در کارگاه ساخته می شود سپس قالب مونتاژ گچبری با میخ و ملات در محل قرار می گیرد.

مجموعه گچبری کثیف کمتری دارد و همچنین می توان از آن برای شکل دادن به انواع طرح های پیچیده استفاده کرد. بسیاری از گچبری های پیچیده از گچبری های پیش ساخته استفاده می کنند. پایه گچبری معمولاً به عنوان لوستر یا به عنوان قاب در ساختمان ها استفاده می شود.

گچبری نور مخفی مدرن کلاسیک (دستی و پیش ساخته)

نورپردازی در دکوراسیون داخلی بسیار مهم است زیرا فضا و طراحی خانه را بهتر جلوه می دهد و زیبایی آن را دو چندان می کند. نور پنهان اجرای هر نورپردازی است که منبع تولید نور باشد که مستقیماً قابل رویت نباشد و فقط نوری که ایجاد می کند به چشم ما می رسد. چیزی که معمولا به آن نور مخفی می گویند با کمک شلنگ هایی برای روشنایی سقف ها و داخل گچبری انجام می شود.