آموزش پیدا کردن بهترین تولیدکنندگان تجهیزات بدنسازی مورد اعتماد

بهترین تولیدکننده دستگاه بدنسازی مورد اعتماد در سطح جهانی در ایران و چین وجود دارد، اما موفقیت در پیدا کردن آن است. آیا می خواهید تجهیزات تناسب اندام ایرانی یا چینی مقرون به صرفه بخرید؟ نگران تامین کنندگان جعلی و تجهیزات نامرغوب هستید؟ نمی دانید چگونه بهترین ها را از بقیه تشخیص دهید؟ آیا کیفیت تجهیزات بدنسازی اهمیت دارد؟ نگران نباشید – در این مقاله ما راهنمای نهایی را برای یافتن تامین کنندگان قابل اعتماد تجهیزات تناسب اندام تجاری ارائه می دهیم.

  1. چرا پیدا کردن تولید کننده معتبر مهم است؟

شما به عنوان یک مدیر باشگاه ورزشی سلامتی، تجهیزات شما کسب و کار شماست. شهرت مرکز تناسب اندام شما به کیفیت، عملکرد و قابلیت اطمینان تجهیزات تمرینی قدرتی و لاغری است که برای اعضای خود تهیه می کنید. آخرین چیزی که می خواهید این است که به اعضای خود تجهیزاتی با کیفیت پایین و غیر قابل اعتماد و ناراحت کننده ارائه دهید.

در عین حال، شما باید تامین کننده دستگاه های بدنسازی را پیدا کنید که بتواند ارزش سرمایه گذاری عالی را برای شما فراهم کند. خرید تجهیزات شما یکی از بزرگ‌ترین هزینه‌های شما خواهد بود، بنابراین ایجاد رابطه با یک تامین‌کننده قابل اعتماد که هم کیفیت و هم اقتصادی را ارائه می‌دهد، جنبه حیاتی مدل موفقیت شما است.

  1. برترین تولید کنندگان دستگاه بدنسازی در ایران و چین

در رده اول چین و سپس ایران از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات بدنسازی در جهان هستند. این شامل برخی از تامین کنندگان برتر تجهیزات باشگاه ورزشی با کیفیت برتر است که توسط خدمات برجسته پشتیبانی می شود. اما بسیاری از تولیدکنندگان نیز وجود دارند که دقت کمتری دارند. شرکت متقلب شرکتی است که از توافق خود با خریدار بد عهدی کند. در این بخش، رایج‌ترین روش های کلاهبرداری‌های تجاری در چین و ایران و نحوه جلوگیری از آنها را شرح می‌دهیم.

کلاهبرداری شماره یک: کیفیت پایین

اگرچه “ساخت چین” و “ساخت ایران” در همه جا وجود دارند، کیفیت به طور فزاینده ای در سراسر جهان شناخته می شود. با این حال، تولیدکنندگان تجهیزات تناسب اندام زیادی درایران و چین وجود دارند. به ناچار، بسیاری از آنها محصولات ارزان قیمتی را برای رقابت با همتایان خود و جذب مشتریان جدید ارائه می کنند. اما تحت رقابت قیمت پایین، آیا مشتریان ذینفع نهایی هستند؟ خیر. هرچه قیمت کمتر باشد، هزینه تجهیزات کمتری دارد. بدون ذکر برخی از لوازم جانبی، ایمنی برخی از دستگاه های تناسب اندام بزرگ را نمی توان به هیچ وجه تضمین کرد.

به عنوان مثال، برخی از تولیدکنندگان ادعا می کنند که از لوله ای با ضخامت 3 میلی متر استفاده می کنند، اما در واقع ضخامتی که آنها گزارش کرده اند ضخامت پس از پوشش اسپری است، نه ضخامت ماده اولیه. چنین چیزهایی بی پایان است. شرکت تن آسا اصرار دارد که از لوله با ضخامت 3 میلی متر به عنوان ماده اولیه استفاده کند.

یک ضرب المثل قدیمی در چین وجود دارد که می گوید آنچه را که برای آن پول می دهید دریافت می کنید. بنابراین هنگام انتخاب تامین کننده تناسب اندام، فقط روی قیمت تمرکز نکنید، باید به خود کیفیت توجه بیشتری داشته باشید.

کلاهبرداری شماره دو: بدون اصالت

بسیاری از تامین کنندگان تجهیزات بدنسازی در ایران و چین اکنون بخش طراحی خود را دارند. اما در روزهای اولیه، بسیاری از تامین کنندگان تجهیزات ایرانی فاقد طرح های اصلی و کپی برداری کامل از برندهای بین المللی بودند. تا به حال، هنوز تعدادی تولید کننده کپی و پیست وجود دارد. اگر طرح و موادی را که برندهای بزرگ اعمال کرده اند کاملا چسبانده باشند، به شما تبریک می گویم، کیفیت بین المللی را با قیمت پایین خریداری کرده اید.

اما این دور از واقعیت است. به منظور کاهش هزینه ها، محصولات فقط از نظر ظاهری مشابه هستند. زاویه حرکت و مواد کاملاً عجیب و غریب هستند. حرکت شبکه های عملکردی برای برآورده کردن استانداردها دشوار است. پس حتماً چشمان خود را جلا دهید و سعی کنید از این تامین کنندگان کپی و پیست ضعیف خودداری کنید.

کلاهبرداری شماره سه: عدم تمایل به نمایش مستندات

اگر با یک شرکت معتبر ایرانی سر و کار دارید، آنها مشتاق خواهند بود تا مجوز کسب و کار خود را به شما نشان دهند. کسانی که یک شرکت معتبرنیستند، نشان دادن مدارک خود را به تعویق می اندازند. به احتمال زیاد آنها خواهند گفت که آن را برای شما فکس خواهند کرد، فقط برای اینکه واقعاً هرگز به دستتان نرسد. قراردادی را با یک شرکت ایرانی یا چینی امضا نکنید مگر اینکه و تا زمانی که آنها کپی مجوز تجاری خود را به شما ارائه کنند.

کلاهبرداری شماره چهار: عرضه محصولی که نسبت به نمونه ها پایین تر است

تن آسا شرکت تولید کننده دستگاه بدنسازی ایرانی همیشه همان کیفیت برتر را ارائه می دهد، فرقی نمی کند نمونه یا سفارش رسمی باشد. اما بسیاری از شرکت‌های ایرانی وجود دارند که نمونه‌های برتر را به خریداران خارجی نشان می‌دهند تا محصولاتی را که به مراتب با کیفیت پایین‌تر هستند، به سفارش خریداران تولید می کنند.

تنها راه برای جلوگیری از این کلاهبرداری این است که یک بار دیگر بررسی های لازم را در مورد شرکت انجام دهید. به احتمال زیاد این شرکت قبلاً این کار را انجام داده است. اگه داشته باشن یه جایی آنلاین ثبت میشه. در صورت امکان، قبل از پرداخت هر گونه پولی، یک بررسی سایت انجام دهید. همچنین مطمئن شوید که بندهای کنترل کیفیت در قرارداد گنجانده شده است.

  1. چرا یک تولید کننده در ایران یا چین را باید انتخاب کنید؟

مطمئناً برای انجام تجارت در ایران یا چین چالش هایی وجود دارد. با این حال، انگیزه های قدرتمندی نیز وجود دارد که به آن کشور به عنوان تامین کننده تجهیزات بدنسازی خود نگاه کنید. در اینجا 5 دلیل اصلی وجود دارد که چرا باید به طور جدی معامله با یک شرکت ایرانی را در نظر بگیرید:

هزینه های تولید کمتر

شرکت های ایرانی قادرند تجهیزات تناسب اندام با کیفیت بالا را با قیمتی بهتر از هر کشور دیگری در جهان ارائه دهند. آنها دستمزدهای کمتری از مکزیک یا برزیل دارند (و بسیار کمتر از ایالات متحده). با توجه به اینکه نیروی کار جزء بزرگی از هزینه های تجاری است، این امر به شرکت های ایرانی مزیت بزرگی در بازار می دهد.

تولید انبوه

صنعت ایران تولید انبوه کالا را به کمال رسانده است و امکان تولید مقادیر عظیمی از محصول را در مدت زمان کوتاه فراهم کرده است. این یکی دیگر از عوامل مهم در قیمت پایین تر است که آنها می توانند به خریداران خارج از کشور ارائه دهند.

خطوط تولید تضمین شده

طی دهه گذشته، فرآیند خط تولید در بسیاری از شرکت‌های چینی و ایرانی به سطح بالایی از کارایی ارتقا یافته است. تخصص کارگران برای انجام یک کار خاص، همراه با نوآوری گسترده در ماشین آلات و فناوری، این فرآیند تولید را هدایت کرده است و در نتیجه محصولات با کیفیت بالاتر با قیمت های رقابتی تر تولید می شود.

خوشه های صنعتی مختلف

خوشه های صنعتی زیادی در سراسر ایران و چین وجود دارد. شرکت‌هایی که در همان صنعت هستند خود را در همان منطقه از کشور مستقر خواهند کرد. بسیاری از تولیدکنندگان تجهیزات تناسب اندام در مناطق ساحلی جنوب شرقی مانند استان های شانگهای، گواندونگ، شانگدونگ و جیانگ سو و یا در ایران مانند استان های تهران، البرز، شیراز، اصفهان، تبریز قرار دارند. این باعث می شود به راحتی به بنادر دسترسی داشته باشند و هزینه و زمان حمل و نقل را کاهش می دهد. مناطق خوشه ای برای یک دسته محصول نیز هزینه مواد و نیروی کار کمتری دارند.

اکوسیستم کسب و کار

طی چند دهه گذشته، چین کارآمدترین اکوسیستم تهیه محصول در جهان را توسعه داده است. این شبکه‌های گسترده‌ای از تامین‌کنندگان، توزیع‌کنندگان، بسته‌بندی‌کنندگان، فرستنده‌ها، سازمان‌های دولتی، شرکت‌های تامین‌کننده و شرکت‌های کنترل کیفیت را در بر می‌گیرد که به‌طور یکپارچه کار می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که کل فرآیند بسیار روان اجرا می‌شود.

  1. از چه طریق می توان تولید کنندگان برتر را پیدا کرد

اینترنت

اولین نقطه تماس شما هنگام جستجوی سازنده ایرانی ایده آل تجهیزات بدنسازی ، اینترنت خواهد بود. بهترین تولید کنندگان را در گوگل جستجو کنید. سپس به وب سایت رسمی شرکت بروید و یک خرید خوب انجام دهید. از آنجا، نام شرکت را در گوگل وارد کنید و در 10 صفحه اول نتایج جستجو کنید. اگر قبلاً مشکلی وجود داشته باشد، در آن صفحات نشان داده می شود. به عنوان یک جستجوی دوم، نام شرکت را در گوگل وارد کنید و سپس “کلاهبرداری +” را وارد کنید. هر مشکلی ردی از خود به جای گذاشته است!

اسپانسری و نمایشگاه ها

سفر به ایران و چین برای بازدید از نمایشگاه تجاری سرمایه گذاری در زمان و پول است که پشیمان نخواهید شد. هیچ جایگزینی برای تماس چهره به چهره و امکان مشاهده مستقیم تجهیزات وجود ندارد. هنگامی که در یک نمایشگاه با یک تولید کننده رابطه برقرار می کنید، سعی کنید قبل از بازگشت به خانه از کارخانه آنها بازدید کنید.

قبل از حضور در یک نمایشگاه تجاری، باید از قبل هماهنگ کنید که یک مترجم تایید شده برای ملاقات با شما داشته باشید. همچنین باید بدانید که اکثریت قریب به اتفاق فروشندگان نمایشگاه های تجاری دلار آمریکا را به نفع RMB نمی پذیرند. همچنین باید از قبل یک باربری برای ارسال ترتیب دهید.

خروج از نسخه موبایل