عمومیکسب و کار جدید

فروش سنگ نما ساختمان در تهران

کشور ایران از لحاظ داشتن منابع سنگ از جمله انواع مرمریت ها و تراورتن ها در رتبه بندی های جهانی، ردیف های ابتدایی را به خود اختصاص داده و می توان گفت تنوع رنگی میان معادن تراورتن در کشور رتبه یک را داراست. بنابراین دست مصرف کننده را برای خرید و انتخاب هر نوع و رنگ سنگی باز خواهد گذاشت و این امکان فراهم شده است تا مصرف کننده به صورت مستقیم با کارخانه و تولید کننده در ارتباط باشد تا بتواند این محصول را به قیمت تولیدی تهیه و خریداری نماید.

مسلماً بازارهای سنگ می توانند بهترین انتخاب برای محل خرید سنگ ها تلقی شوند چرا که در آن ها می توان مستقیم از کارخانه های تولیدی خرید داشت و این می تواند قیمت تمام شده ی محصول را به طور چشمگیری قابل ملاحظه نشان دهد. در شهر تهران بازارهای معروف سنگ ساختمانی وجود دارد که می توان از میان آن ها به شهرک صنعتی شمس آباد، بازار سنگ شمال و شرق تهران، بازار سنگ مرکزی و همچنین پایتخت و شورآباد و … اشاره داشت که انواع مختلفی از سنگ های ساختمانی اعم از تراورتن ها و مرمریت ها و دیگر جنس های قابل بهره برداری، برش خورده و عرضه می گردند.

البته این نکته را نیز خاطر نشان کنیم که شهرک های سنگ تهران در صورتی می توانند قیمت پایین تری را نسبت به اصفهان ارائه دهند که سنگ های نزدیک به تهران را مورد فرآوری قرار دهند و در غیر این صورت دقیقاً نتیجه عکس بوده و بازار سنگ اصفهان می تواند قیمتهای خیلی پایین تر و رقابتی تری را عرضه نماید.

قیمت سنگ ساختمانی در تهران

همان گونه که در بخش بالا به آن اشاره داشتیم، شهرک های سنگ اصفهان و تهران می توانند رقابت تنگاتنگی را در قیمت گذاری سنگ های بریده شده ارائه دهند. از آنجایی که بیشتر معادن سنگ ساختمانی اطراف اصفهان هستند این امر باعث می شود که هزینه ی حمل خود کوپ سنگ تا کارخانه های سنگبری کمتر باشد و در نتیجه قیمت تمام شده ی سنگ را نیز پایین تر نشان می دهد.

از همین رو در موارد بسیاری شاهد آن هستیم که مشتریان و طراحان بسیاری از سمت تهران برای خرید نهایی خود به صورت حضوری یا غیر حضوری اصفهان را انتخاب می کنند. یکی دیگر از دلایلی که می توان سنگ تراورتن یا مرمریت را در اصفهان در قیاس با تهران مناسب تر دانست، اجاره بهایی است که در شهرک ها و بازارهای سنگ تهران وجود دارد و مسلماً می تواند در قیمت های ارائه شده به مصرف کننده تاثیر مستقیم داشته باشد و آن را تحت تاثیر قرار دهد.

همچنین می توان این گونه بیان کرد که بزرگ ترین و جامع ترین بازار سنگ ایران در اصفهان واقع شده و همین امر می تواند بازار رقابتی در این شهرک را افزایش داده و باعث می شود تا تولید کنندگان در امر قیمت گذاری، نهایت تلاش خود را برای عرضه ی نازل ترین و کمترین قیمت داشته باشند. تمرکز هر چه بیشتر کارخانه های سنگ در یک منطقه ی صنعتی می تواند خود به عنوان دلیل موجهی باشد برای قیمت گذاری های دقیق تر و پایین تر.

قیمت سنگ نما ارزان تهران

سایت مرجع کالاساخت این امکان را فراهم ساخته است تا تمامی هموطنان عزیزمان در سراسر ایران بتوانند به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای کالا و محصول خود را از اصفهان تهیه نمایند. در کالاساخت سنگ های ساختمانی فارق از هر جنسیت و رنگی که باشند و از هر معدنی که استخراج شده باشند، موجود و قابل عرضه است و می توان با استعلام قیمت های حتی سطحی و کوچک هم متوجه قیمت تولیدی و پایین محصولات سنگی در این سایت شد.

در کالاساخت بسیاری از سنگ های ساختمانی فرآوری شده و گاهاً اگر سنگی هم موجود نباشد می توان طبق درخواست مشتری، آن متریال و آن سنگ را از همکارهای دیگر در اصفهان معرفی و ارائه داشت. برای مشتریان بزرگواری از ساکن تهران هستند یا سنگ را برای مقصد تهران لازم دارند، این امکان فراهم است که با توجه به انتخاب خود مشتری امکان خرید حضوری و غیر حضوری وجود داشته باشد و در بیشتر مواردی که شاهد آن هستیم سنگ به صورت غیر حضوری و با مشورت با تیم فروش کالاساخت انتخاب شده و پس از قطعی شدن نتیجه، بار بدست مشتری درب پروژه خواهد رسید.

تمامی تلاش تیم کالاساخت بر این است که تکریم و احترام به نظر و پرسش مشتری در اولویت اول کار قرار بگیرد و تمامی درخواست های شما بزرگواران به بهترین و ساده ترین شکل ممکن صورت پذیرد. در مرحله ی دوم تضمین کیفیت و دوام بالای سنگ و محصول را به دنبال خواهیم داشت و این نکته می تواند به یکی از مهمترین پارامتر های خرید های غیرحضوری تبدیل شود و تلاش تیم کالاساخت بر این بوده تا اعتماد مشتری را به بهترین شکل ممکن جواب دهند.

مورد آخر این که می توان این گونه بیان کرد که سنگ های ساختمانی که توسط صنایع سنگ ایران فرآوری شده و در بین محصولات دیگر قرار گرفته است را می توان با تضمین پایین ترین قیمت نسبت به دیگر تولید کنندگان این صنعت معرفی کرد.

کالاساخت، در تمامی مراحل ساخت و ساز کنارتان هستیم.