عمومیکسب و کار جدید

برخی از سوالات از وکیل مواد مخدر در اصفهان

وکیل مواد مخدر به چه دعاوی رسیدگی می کند؟

نگه داشتن، مخفی کردن، حمل، خرید و فروش مواد

کشیدن یا استعمال مواد

دایر کردن و اداره کردن یک مکان برای کشیدن مواد

تولید کردن، ساختن، خرید و فروش و نگهداری ابزار مربوط به مواد

بهترین زمان برای گرفتن وکیل متخصص مواد مخدر چه وقت است؟

بهترین زمان برای اخذ وکیل همان موقعی است که فرد مرتکب به جرم دستگیر شده است

وکیل مواد مخدر اصفهان باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

وکیل مواد مخدر در اصفهان به علم روانشناسی و شخصیت شناسی نیز تسلط دارد. فن بیان قوی یک وکیل حرفه ای، توانایی توجیه یک قاضی را دارد و باعث سودهی احساسات او می‌شود تا جایی که ممکن است متهم را عفو کند.

بهترین وکیل در اصفهان در پرونده های مواد مخدر، فردی است که ضمن آگاهی به تمامی قوانین مرتبط به جرائم مواد مخدر، همچون قوانین مرتبط با مجازات حمل، قاچاق و مصرف مواد مخدر، و نیز تبحر به عنوان یک وکیل کیفری در اصفهان از تجربه عملی و علمی مستمر و مرتبط در دادسرا و نیز دادگاه انقلاب در باب این پرونده ها و موضوعات مرتبط با قاچاق مواد مخدر و دیگر پرونده های قاچاق مثل اقسام زیر برخورداری کافی و اطلاعات کامل داشته باشد.

ابتدای تشکیل یک پرونده مواد مخدر بسیار حائز اهمیت است ،این موضوع بسیار قابل توجه بوده ، چرا که اصولا در دادگاه انقلاب بسیار سخت میتوان به کیفر خواست صادره از ناحیه دادسرای عمومی و انقلاب ایراد موثری گرفت .به همین لحاظ بهتر است شما جهت پرونده  دادگاه انقلاب خود در همان ابتدا به یک وکیل مواد مخدر در اصفهان رجوع  کنید.

ما به شما خوش آمد میگوییم شما به درستی به وبسایت وکیل مواد مخدر خوب در اصفهان قدم گذاشته اید و اکنون در حال مطالعه دست نوشته های بهترین وکیل مواد مخدر اصفهان هستید .ما سعی داریم که همه مشکل شما را ابتدا با صبر بشنویم و همه راهکارهای تخفیف مجازات و حتی تبرئه شما را در ذهن خود مرور میکنیم.

به تمام زوایای پنهان پرونده شما قصد آگاهی و اشراف داشته و مطمئنا میخواهیم شما هم ما را به عنوان یک وکیل قوی مواد مخدر در اصفهان دادکوشا و یک وکیل توانا و کوشا در پرونده های مواد مخدر به همه دوستان خود بشناسانید .آرزوی ما پیروزی شما در پرونده مواد مخدر است ،اما برایند این قصد حاصل تضمین نیست بلکه نتیجه سعی و تلاش و علم و تجربه و پیگیری های وکیل مواد مخدر خوب اصفهان  است .

و صد البته همین اکنون که شما در حال مطالعه این متن هستید مسلما انرژی مثبت شما موجب شده که اکنون در وب سایت وکیل مواد مخدر اصفهان مشغول مطالعه باشید. پس چه امیدی از این بهتر که ابتدا با آگاهی از تاریخچه و انواع مواد مخدر و جرم و میزان مجازات مواد مخدر در قسمت بعدی با ما همراه و همگام گردید.

خواننده محترم این مطالب لطفا به دقت به این نکته توجه فرمایید که به دلیل اهمیت ویژه فرایند رسیدگی و صدور حکم در پرونده های مواد مخدر نمیتوان این چنین پرونده هایی را به هر وکیل پایه یک دادگستری سپرد ،چرا که جدای از مبحث مهارت وکیل خوب مواد مخدر در اصفهان در پرونده های مواد مخدر ،به دلیل ماهیت این جرایم که از زمره جرایم با جنبه صرف عمومی یا به همان زعم گفتار همگانی در لسان عوام دارای جنبه دولتی میباشند اولا باب گذشت در این گونه جرایم منتفی میباشد و ثانیا باب بسیاری از تخفیفات که در جرایم عمومی برای فرد مرتکب متصور است.

و از دیدگاه قانونگذار وضع گردیده در این قسم جرایم راهبردی نداشته یا به ندرت میتوان باب تخفیف را مطرح کرد، لکن اصولا در هنگام عدم دفاع قاطع در مرحله تجدید نظر بهترین راهکار معمولا تمکین به حکم و در خواست ماده ۴۴۲ قانون آیین دادرسی کیفری مبنی بر در تمامی محکومیت های تعزیری در صورتی که دادستان از حکم صادره درخواست تجدید نظر نکرده باشد.

محکوم علیه میتواند پیش از پایان مهلت تجدیدنظر خواهی با رجوع به دادگاه صادر کننده حکم ، حق تجدیدنظرخواهی خودرا اسقاط یا درخواست تجدیدنظر را مسترد نماید و تقاضای تخفیف مجازات کند، دراین صورت دادگاه در وقت فوق العاده با حضور دادستان به موضوع رسیدگی و تا یک چهارم مجازات تعیین شده را کسر می کند ، این حکم دادگاه قطعی است.

دیدگاههای حقوقی و تحقیقی بهترین وکیل مواد مخدر اصفهان چه مواردی را در بر میگیرد ؟

اعتياد به عنوان يكي از بحرانهاي چهارگانه قرن بيست و يكم ميباشد كه همه جوامع را درگير كرده است. در حال حاضر با توجه به نرخ رشد سالانه اعتياد  ۸% و رشد جمعيت زير ۱%، تعداد مصرفكنندگان مواد افيوني ۶ ميليون نفر برآورد ميشود به علاوه شيوع اعتياد در جوانان رو به رشد است به طوري كه سن ابتلا به اعتياد در ايران طي دو دهه اخير به شدت كاهش يافته و به زير ۲۰ سال و گاهي به دوره راهنمايي رسيده است.

انواع اعتياد به مواد مخدرسه قطب دارد که از سوی وکیل قدر و کارکشته مواد مخدر در اصفهان بیان میشود :

قطب اول: ماده مورد استفاده و تأثيرات آن بر ارگانيسم؛

 قطب دوم: شخصيت فرد معتاد و تمام عوامل عاطفي مربوط به آن؛

قطب سوم: نقش محيط افراد معتاد در دورانهاي مختلف زندگي و ساير محيطهاي زيستي است كه فرد جبراً در آنها قرار ميگيرد.

تاریخچه پیدایش تنباکو

وقتي كريستف كلمب نيمكره غربي را كشف كرد، در يادداشت روزانه خودآورده بوميان، برگها را به صورت درهم پيچيده شده يا در چپق، آتش ميزنند و دود آن را وارد دهان خود ميكنند اين برگها تنباكو بوده اند.

بعضي كاشفان اوليه به تدخين دست زدند و احتمالاً به دليل لذت آن، برگهاي تنباكو را در اوايل سده ۱۵۲۲ ، با خود به اروپا بردند كه مورد استفاده مقاصد پزشكي قرار ميگرفته است. عده اي آغاز رواج و استعمال گسترده ترياك را در ايران از زمان ناصرالدينشاه قاجار ميدانند. استعمارگران خارجي با ايادي داخلي در اين دوره خصوصاً از سال ۱۸۵۱ ميلادي به بعد عملاً در ترويج و اشاعه مواد افيوني و مخدر كوشيدند.

انواع و اقسام مواد افیونی و مخدر

 عبارت است از

 ۱.سستی زا  ۲.توهم زا   ۳.توان افزا

مواد سستى ‏زا:

موادى هستند كه مصرف آن بر روى سلسله اعصاب مصرف‏ كننده اثر گذاشته و در نتيجه فعاليت فكرى و بدنى او را سست نمايد.

  اين مواد به دو دسته تقسيم مي‏شوند:

 طبيعى ، مانند : استحصالات گياه خشخاش، ترياك، شيره ترياك، مرفين

 مصنوعى ، مانند : هروئين، متادون ، پاپاورين، پتيدين، انواع و اقسام قرص هاى مسكن و آرام ‏بخش

مواد توهم‏ زا:

با مصرف اين مواد فرد دچار اوهام حسى و بصرى مي ‏شود. اين مواد را هالوسينوژن مي‏ گويند:

  طبيعى ، مانند : استحصالات گياه شاهدانه،حشيش، بنگ، ماري‏جوانا، گراس، چرس؛ مسكالين، جو سياه آفت ‏زده، برخى از قارچهاى حاوى مواد توهم ‏زا، دانه‏ هاى نوعى نيلوفر وحشي

 مصنوعي، مانند: ال.اس.دي (L.S.D) ، دي‏ متيل تريپتامين (D.M.T) دي‏ اتيل تريپتامين (D.E.T)

مواد توان‏ افزا:

مصرف آن بر روى سلسله اعصاب تأثير گذاشته و در نتيجه فعاليت فكرى و بدنى مصرف‏ كننده بيشتر و باعث هيجان مي‏ شود. اين مواد به دو دسته تقسيم مي‏ شوند كه عبارتند از:

 طبيعي ، مانند : برگ كوكا، كوكائين، كراك، برگ و ساقه برخى درختان مثل خات و كراتم و ناس

 مصنوعي ، مانند : آمفتامين، متيل آمفتامين، تركيبات آمفتامين‏ها

سستي زاها:

خشخاش:

قدمت آشنايي بشر با خشخاش به حدود هفت هزار سال پيش مي رسد. در اواسط بهار، بعد از اين كه گلهاى رنگارنگ ان كم‏ كم شروع به ريختن مي‏ كند، از ميان گلها كپسول ظاهر مي ‏شود كه به آن گرز خشخاش مي‏ گويند.

اين گرزها در اواخر بهار و اوائل تابستان داراى پوست سبزى است كه به زردى مى ‏گرايد. البته، قبل از اين كه ميوه گياه خشك و زرد شود به روش خاص مبادرت به تيغ زدن آن مي‏ نمايند. اين كار به وسيله افرادىكه تجربه خاصى در تيغ زدن دارند، انجام مي‏شود.

آنان در ساعات اوليه شب با تيغهاى مخصوص و با ايجاد چندين شيار افقى و يا عمودى و يا مورب بر روى گرزها مبادرت به تيغ زدن مي‏نمايند. صبح روز بعد، شيره سفيد رنگى از محل شكافهاى گرز به بيرون ترشح مي‏كند و در مجاورت هوا به صمغ قهوه‏اى رنگ تبديل گرديده در پياله مخصوص جمع‏ آورى و براى ترياك مالى آماده و به صورت لول روانهبازار قاچاق مي ‏شود.

ترياك

تاريخچه:

قديمى ‏ترين و مشهورترين ماده مخدر است كه از گياه خشخاش به دست مي‏ آيد.درحدود سه هزارو چهارصد سال قبل از ميلاد مردم سواحل رودخانه دجله وفرات ترياك را در زمين هاي پست بين االنهرين پرورش مي دادند.سومري ها آن را گياه لذت مي ناميدند.و در نوشته هاي هومر از آن نام برده شده است.

شكل ظاهرى:

ترياك شيره منعقد شده تخمدان كال بوته خشخاش است كه از نظر علمى به پاپاور معروف است. ترياك آماده مصرف، ماده ‏اى است خميرى به رنگ قهوه‏اى كه بر حسب نوع و منطقه كشت خشخاش و آب و هواى منطقه پرورش از قهوه‏اى روشن تا تيره وجود دارد نامهاى ديگر آن افيون، اپيوم و ترياق مي‏ باشد.

الكالوييد:

ترياك داراى تركيبات بسيارى است كه تاكنون ۲۵ نوع موثر آن شناخته شده است. مهمترين آلكالوييدهاى ترياك عبارتند از مرفين، ناركوتين، پاپاورين، تبائين، كدئين و نارسئين..

  نحوه مصرف:

 تدخين به وسيله وافور و يا با وسيلى مانند آن مثل قليان، قلقلي، سيخ و سنگ

 استفاده به صورت قرص

حل كردن در آب يا چاى و نوشيدن آن.

عوارض: مغز: وابستگى (اعتياد)، بي‏خوابى هنگام شب، خواب الودگى در طى روز.

 تغييرات شخصيتي

كاهش علائق و انگيزه‏ها

كاهش احساس مسئوليت

كاهش توجه به تحصيل، شغل و خانواده

افسردگى و بي قراري، پرخاشگري، اغماء به دنبال مصرف زياد

– گوارش: تهوع و استفراغ، كاهش اسيد معده و اختلال در هضم غذا، كاهش فعاليت روده ‏ها و يبوست مزمن، بي‏ اشتهايى و كاهش وزن، سوء تغذيه، خشكى دهان، اختلال در كبد

 پوست: خارش، تيره شدن رنگ پوست، تيرگى لبها، كهير

 بيضه و تخمدان: كاهش توان و ميل جنسي، بهم خوردن دوره ‏هاى قاعدگى در زنان

– تضعيف دفاع بدن عليه بيماريها: بي ‏حسى و عدم تعادل بدني‏، عفونت ريه، يست تنفسى به دنبال مصرف زياد، انقباض مردمك چشم

شيره ترياك: پس از تيغ زدن گرز خشخاش، ماده ‏اى شيرى رنگ از آن خارج مي ‏شود كه به آن شيره ترياك گويند. اين شيره در مجاورت هوا تيره شده به رنگ قهوه ‏اى تبديل مي ‏گردد.

مرفين: مرفين از كلمه مورفئوس خداى رويايى يونان باستان مشتق شده است و يكى از اجزاى اصلى و اساسى ترياك است كه به طور متوسط از هر ۱۰ كيلوگرم ترياك يك كيلوگرم مرفين تهيه مي‏شود. رنگ آن به صورت كرم روشن و گاهى اوقات به رنگ آرد نخودچى و مزه آن تلخ است. ذرات آن در زير ذره‏ بين شبيه كريستال هاى سوزنى است.

از نظر دارويي، ضد درد بوده، با اثرات رخوت ‏زيى كه بر روى مغز دارد، باعث كنترل دردهاى شديد مي‏ شود و به همين خاطر مصرف مجاز آن فقط در بيمارستانهاست.

مشاوره با وکیل مواد مخدر در اصفهان، در زمره خدمات حقوقی موسسه وکیل تلفنی است که مستقیماً با حقوق جزا مرتبط است و واجد پیچیدگی و اهمیتی بسیار جدی است؛ حالتی را فرض کنید که یک صبح از ایام تعطیلات را با خانواده تان به مسافرت می روید که ناگهان مأمورین ایست بازرسی جلوی شما را گرفته و 1/5 کیلو آمفتامین و کوکائین از وسیله نقلیه شما یافت می کنند؛

همسرتان قسم می خورد که مال شما نیست، کودکانتان اشک می ریزند و در همین حال به شما دست بند می زنند؛ حال چه کسی مسئول است؟ این که مواد مال شما نیست مشخص است؟ اما چه کسی پول یک کیلو کوکائین خالص را خرج کرده تا برای شما پاپوش بدوزد؟

دیدگاهتان را بنویسید