عمومیکسب و کار جدید

تعمیر تخصصی گیربکس ام وی ام ۳۱۵

تعمیر گیربکس ام وی ام ۳۱۵ + هزینه تعمیر گیربکس ام وی ام ۳۱۵

تعمیر گیربکس ام وی ام 315 از جمله خدمات تعمیر گیربکس ام وی ام در تعمیرگاه گیربکس اتومات تهران گیربکس است. در صورتی که گیربکس ام وی ام ۳۱۵ شما دچار مشکل شده است، کافی است با ما تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم جهت مراجعه حضوری صورت بگیرد.  ام وی ام ۳۱۵ همانطور که در سال های پیش در بازار خودروی ایران مشاهده کرده ایم، می دانیم بخش خودروهای هاچبک همیشه در ایران طرفداران خودش را داشته است.

از دهه ۷۰ و عرضه پراید هاچ بک کره ای و علاقه جوانان به آن و بعد در دهه ۸۰ و عرضه ۲۰۶ به بازار خودرو، همیشه هاچ بک ها مورد اقبال خودرو سواران در ایران بوده اند. البته که دلایل متعددی برای این استقبال در انتخاب خودرو می توان پیدا کرد. اما شاید بتوان گفت مصرف سوخت کم، رانندگی نسبتا راحت به دلیل ابعاد کوچک، این خودروها تبدیل به محبوب ترین خودروهای در دسترس در ایران کرده. ام وی ام ۳۱۵ که با نام‌های چری A13 و چری فالوین ۲ نیز در بازارهای بین‌المللی شناخته می‌شود، اولین بار در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۰۸ به نمایش درآمد. نسخه فیس‌لیفت آن نیز در نمایشگاه گوانگژو ۲۰۱۲ در معرض دید عموم قرار گرفت.

مدل‌های هاچبک و سدان ام وی ام ۳۱۵ توسط شرکت مدیران خودرو (نماینده رسمی محصولات چری در ایران) در سال ۹۱ روانه بازار کشورمان شد، اما ۳۱۵ سدان موفقیت چندانی نداشت و خیلی زود با بازار ایران خداحافظی کرد. فیس لیفت دوم این هاچبک از سال ۹۴ تا ۹۹ در تیپ‌های ساده، اسپرت، اسپرت لاکچری و اسپرت اکسلنت به دست مشتریان رسید که تفاوت‌های خیلی کمی با هم دارند. مدیران خودرو در سال ۹۹ فیس لیفت سوم این خودرو را با نام ام وی ام ۳۱۵ پلاس و با تغییراتی در ظاهر و آپشن‌ها و همین طور اضافه کردن گیربکس اتومات راهی بازار کرد.

بررسی مشخصات فنی ام وی ام ۳۱۵ پلاس

با گشودن درب موتور ام وی ام 315 پلاس، با همان موتور 4 سیلندر تنفس‌طبیعی 1.5 لیتری قبلی مواجه می‌شویم. این پیشرانه 16 سوپاپ قادر است به کمک سیستم VVT در بهترین حالت 107 اسب‌بخار قدرت (دور موتور 6000) و 140 نیوتن‌متر گشتاور (دور موتور 3000) تولید نماید که این اعداد و ارقام برای وزن حدود 1285 کیلوگرمی ماشین، کافی -اما نه عالی- به نظر می‌رسند.

تهران گیربکس تعمیرگاه تخصصی گیربکس ام وی ام ۳۱۵

تهران گیربکس به عنوان ارائه دهنده خدمات تخصصی گیربکس اتومات و پاورگیربکس، به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می‌کند، توصیه های شرکت خودروساز درباره نگه داری صحیح از خودرو را جدی بگیرید.

ما در ادامه این مقاله به برخی از مشکلات و سوالات متداول در زمینه گیربکس خودرو نگاهی خواهیم داشت. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

چرا باید سرویس های دوره ای گیربکس MVM 315 Plus را جدی بگیریم؟

شاید در نگاه اول سرویس دوره ای خودرو، امری وقت گیر و هزینه بر به نظر برسد. اما باید بدانیم که اگر این سرویس ها را جدی نگیریم و حداقل سالی یک بار خودرو را به تعمیرگاهی مطمئن نرسانیم، ممکن است ایرادهای کوچکی که در همان زمان رخ دادن قابل برطرف کردن هستند، سبب آسیب هایی جدی به خودرو شوند. این ایرادها ممکن است هزینه و وقت شما را تلف کند.

خطاهای گیربکس اتوماتیک ام وی ام ۳۱۵ پلاس جدی بگیرید

هنگامی که گیربکس پیغام می دهد و یا چراغ چک روشن می گردد، قطعا ایرادی در سیستم خودرو به وجود آمده است و رانندگی به آن ایراد ممکن است آسیب های جدی به خودروی شما وارد سازد. بنابراین در صورت مشاهده خطا در اولین فرصت ممکن خودروی خود را به تعمیرگاهی مطمئن و تخصصی برسانید.

تعویض روغن گیربکس ام وی ام ۳۱۵ یکی از مهم ترین عوامل برای مراقبت از گیربکس خودرو، تعویض به موقع روغن گیربکس آن است. معمولا روغن گیربکس خودروهای چینی را بین ۳۰ هزار تا ۴۰ هزار تعویض می نمایند.

علائم خرابی گیربکس اتوماتیک ام وی ام ۳۱۵ پلاس

در برخی موارد راننده خودرو هر چقدر پدال گاز را فشار می دهد به سرعت خودرو افزوده نمی شود. گاهی نشتی جعبه دنده و ترک خوردن آن سبب کاهش روغن گیربکس می شود. این امر احتمالا در آینده ای نه چندان دور آسیبی اساسی در گیربکس خودرو ایجاد می کند.

اما گاز هرز خودرو ممکن است به دلیل مشکلی به نام لغزش گیربکس باشد. در مواجه شدن با هر یک از این مشکلات در اولین فرصت ممکن به تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتومات ام وی ام ۳۱۵ مراجعه نمایید. وجود صداهای عجیب نیز می‌تواند نشان از خرابی جعبه دنده باشد که باید به سرعت بررسی شود. یا اینکه تعویض دنده به راحتی انجام نمی‌شود که هر کدام از این موارد غیر عادی هستند.

هزینه تعمیر گیربکس ام وی ام ۳۱۵

یکی از مهم ترین مسائل در هنگام تعمیر یا تعویض قطعات خودرو، هزینه آن است. با توجه به چینی بودن خودروی ام وی ام ۳۱۵ و عدم وفور قطعات آن در بازار و نبود ثبات در بازار، تهران گیربکس به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کند تا برای اطلاع از جزئیات دقیق و قیمت قطعات و تعمیر گیربکس با شماره های ما در تماس باشید. کارشناسان ما آماده پاسخ گویی به سوالات شما مشتریان عزیز هستند. همچنین برای دریافت وقت حضوری بازدید از خودرو نیز می توانید با شماره های تهران گیربکس در تماس باشید.

درباره ام وی ام MVM

خودرو ام وی ام از سال 1381 در شهر ارگ جدید بم ایران در شرکت مونتاژ مدیران خودرو آغاز به تولید شد .این شرکت ،  مونتاژ کننده برخی از خودروهای چینی به نام چری میباشد که در دو گروه ام وی ام و چری فعالیت دارد. محصولات گروه ام وی ام  ( ام وی ام 110 ، ام وی ام 520 ، ام وی ام x22 ، ام وی ام x33 ، ام وی ام 550 ، ام وی ام 315 و…) میباشد .

مجموعه گیربکس آپ با سال ها تجربه و تخصص در تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروهای چینی این اطمینان را به دارندگان خودروهای چینی میدهد که در کمتر از 48 ساعت خوروی شما را همانند روز اول تحویل داده. تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام در این مجموعه با یکسال گارانتی صورت می پذیرد . تعمیر گیربکس ام وی ام تخصص ماست .

نکات مهم در نگهداری گیربکس ام وی ام MVM

خطاهای گیربکس اتوماتیک ام وی ام را جدی بگیرید و در اولین فرصت  حتمابه تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک مراجعه فرمایید. هنگامی که گیربکس پیغام میدهد و چراغ گیربکس یا چراغ چک روشن میشود قطعا ایرادی در این مجموعه به وجود آمده است و رانندگی با گیربکس معیوب، باعث میشود قطعه خراب به دیگر قطعات آسیب برساند و هزینه تعمیر گیربکس ام وی ام MVM شما را چندین برابر کند.

روغن گیربکس ام وی ام خود را سر وقت تعویض نمایید. روغن گیربکس اتوماتیک یکی از مهمترین ارکان گیربکس بوده و تعویض به موقع آن از بسیاری از آسیب ها جلوگیری میکند. معمولا در خودرو های چینی بین 30 هزار تا 40 هزار زمان مناسبی برای تعویض روغن است.

خودروهای اتوماتیک سیستم برق پیچیده‌ تری نسبت به سایر خودرو ها دارند، ترجیحا از وسایل برقی اضافه مانند چراغ زنون، آمپلی فایر، دزدگیر متفرقه و … استفاده نکنیدچرا که ممکن است به دیگر قسمت ها نیز آسیب زده بشود. مجموعه گیربکس اتوماتیک، سنسورها و مدارهای الکترونیکی حساسی دارد و موتورشویی برای آنها توصیه نمی شود.

هزینه تعمیر گیربکس ام وی ام MVM

هزینه تعمیر گیربکس ام وی ام MVM با توجه به این که خودرو چینی است و قطعات آن در کشور به وفور موجود نیست ممکن است کمی بالاتر از هزینه تعمیر گیربکس خودرو های هم رده خود شود اما ما در  گیربکس آپ سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس ام وی ام  MVM خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید.

تعمیر گیربکس ام وی ام ۳۱۵ شامل خدماتی همچون :

  • تعمیر گیربکس ام وی ام ۳۱۵
  • سرویس دوره ای گیربکس ام وی ام ۳۱۵
  • تعویض روغن گیربکس ام وی ام ۳۱۵
  • بازدید فنی گیربکس ام وی ام ۳۱۵ با یک سال گارانتی
  • عیب یابی و نمایش ایراد گیربکس ام وی ام ۳۱۵ به صورت رایگان
  • مشاوره صحیح رانندگی با گیربکس اتوماتیک ام وی ام ۳۱۵ میباشد.

مهندسان و تعمیرکاران آموزش دیده در زمینه تعمیر گیربکس ام وی ام ۳۱۵

تمام تعمیرکاران و مهندسان تهران گیربکس، دوره های تخصصی تعمیرات گیربکس را در خارج از کشور گذرانده اند؛ لذا تمامی آنها به تشخیص و تعمیر ایراد به وجود آمده در تمامی خودرو ها مسلط هستند. شما می توانید با اطمینان بالا تعمیرات گیربکس ام وی ام ۳۱۵ خود را به دست ما بسپارید.

قطعات اصلی گیربکس ام وی ام ۳۱۵

ما در مجموعه تهران گیربکس از قطعات و لوازم اصلی گیربکس ام وی ام ۳۱۵ استفاده میکنیم. این قطعات به دلیل کیفیت بالا و طراحی دقیقشان بهترین قطعات برای گیربکس ام وی ام ۳۱۵ شما میباشند.

تست و عیب یابی رایگان گیربکس اتوماتیک ام وی ام ۳۱۵

در صورتی که احساس میکنید گیربکس ام وی ام ۳۱۵ شما دچار ایرادی شده و نیاز به بازبینی دارد، ما به طور رایگان ایراد گیربکس شما را پیدا میکنیم.

درباره ام وی ام ۳۱۵ پلاس

شرکت مدیران خودرو با تکیه بر موفقیت های کسب شده در سهم بازار و میزان فروش نسل های قبلی ام وی ام ۳۱۵ تصمیم بر عرضه نسل سوم این محصول گرفت که در مقایسه با نسلهای قبلی و خودروهای هاچبک داخلی دارای مزیت های رقابتی قابل قبولی است.

۳۱۵ جدید با نام ۳۱۵ پلاس، تغییراتی در نمای جلو داشته است. طرح سپر جلو و جلو پنجره که ظاهر مدرن تری را به خودرو بخشیده و این تغییر کاملا بر چهره خودرو ملموس می باشد. در نمای جانبی نیز رینگ های ۱۵ اینچی با طراحی جدید جلوه خاصی را به خودرو داده است و وجود راهنما بر روی آینه های جانبی نیز از جمله تغییرات در بخش طراحی خودرو است.

اما با ورود به نمای داخلی، شما کاملا با فضایی مشابه با ام وی ام ایکس ۲۲، مینی کراس پرطرفدار بازار روبرو می شوید، داشبورد ، صندلی ها و رنگ پوشش داخلی برای ۳۱۵ پلاس جدید و برای مشتریان ایرانی آشنا و مثبت است. ارگونومی صندلی ها راحت تر و مناسب تر شده است و پوشش چرمی و دو رنگ آن حس بهتری را ایجاد می کند.

مشخصات فنی ام وی ام ۳۱۵ پلاس

پیشرانه به‌کاررفته در ام وی ام ۳۱۵ جدید ۴ سیلندر با آرایش خطی است و ۱۴۹۷ سی‌سی حجم دارد. ام وی ام ۳۱۵ قابلیت تولید ۱۰۷ اسب بخار قدرت در دور موتور ۶۰۰۰ دور در دقیقه و ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور در دور موتور ۴۵۰۰ دور در دقیقه را دارا است.

برای انتقال قدرت پیشرانه به چرخ‌های ۳۱۵ plus  از گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک استفاده‌شده است و گیربکس ۵ سرعته دستی هم برای خریداران این ماشین در دسترس است ولی در کل از نظر شتاب و کشش حتی با گیربکس دستی هم ام وی ام ۳۱۵ plus ماشین قابل قبولی نیست.

آپشن ها و امکانات ام وی ام ۳۱۵ پلاس

امکانات و آپشن های استفاده شده در این خودرو عبارت اند از :

  • استفاده از فرمان برقی EPS
  • گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک
  • طرح جدید فرمان
  • کروز کنترل
  • سیستم کنترل فشار باد لاستیکهای خودرو TPMS
  • سانروف برقی دوحالته
  • چراغ های جلو اتوماتیک
  • سیستم کنترل پایداری ESP

و تغییر کامل تم داخل خودرو به دو رنگ نارنجی و مشکی شامل داشبورد و صندلی های  جدید بکار رفته و تغییرات ظاهری مانند تغییر در جلو پنجره، سپر جلو، اضافه شدن دی لایت، به روز رسانی طرح گرافیکی چراغ های جلو، طرح جدید رینگ های اسپرت می باشد.

مرجع مقاله: tehran-gearbox.com