عمومیکسب و کار جدید

مشخصات میز اداری مدیریت نرگس مدل (S170)

هنگام خرید میز اداری جدید برای دفتر خود، چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

چه بخواهید فضاهای اداری جدید خود را مبله کنید یا به دنبال زیباسازی فضای اداری فعلی خود باشید، مبلمان اداری جدید می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. هنگام خرید مبلمان اداری باید به موارد زیادی توجه کنید؛ از کاربردی بودن و راحتی گرفته تا سبک و ظاهر میزها و صندلی ها. در ادامه این قسمت، به یک راهنمایی در مورد نحوه انتخاب و خرید میزهای مدیریتی و مبلمان اداری اشاره ای خواهیم داشت.

نام شرکت مجموعه ناب ایران
موبایل 09194844670
ادرس تهران , بازار مبل نعمت آباد , خیابان جانباز ، پلاک ۲۱۰
ایمیل nab-iran@repino.ir

رنگ میز مدیریتی | قیمت میز مدیریت | قیمت میز مدیریت کلاسیک

·         شکل ظاهری

شکل ظاهری ممکن است یک عامل سطحی در خرید مبلمان مدیریتی اداری به نظر برسد، اما وقتی صحبت از خرید مبلمان اداری می شود، نباید ظاهر را نادیده گرفت. مبلمان بیشتر در دفتر کار، ظاهر فضا را بزرگ تر نمایان می کنند؛ عاملی که می تواند بر نظر کارمندان و مشتریان به طور یکسان تأثیر بگذارد.

اگر فضای اداری خود را به گونه ای طراحی می کنید که نشان دهنده هویت برند شما باشد، مبلمان اداری شرکت تان باید با دقت انتخاب شوند تا با این تصور مطابقت داشته باشند. سبک های مختلف مبلمان با سایر مبلمان اداری یا حتی میزهای اداری ارتباط برقرار می کنند. به عنوان مثال، مبلمان تیره با چوب باکیفیت و طراحی پیچیده، نشانگر حرفه ای بودن و سبک تجارت سنتی است؛ در حالی که مبلمان سبک معاصر با رنگ های روشن ممکن است نشان دهنده مدرنیسم، نوآوری و رویکرد تجاری تازه باشد.

ترکیب رنگ ها، بافت ها، شکل ها و مواد در مبلمان اداری نیز می تواند بر روحیه و انگیزه کارمندان تأثیر بگذارد. بنابراین، مبلمان اداری باید با توجه به تأثیر آن بر بهره وری و شادی در دفتر کار انتخاب شود.

·         راحتی و دسترسی آسان

در حالی که ظاهر میزهای مدیریتی و مبلمان اداری مهم است، این وسایل هرگز نباید ویژگی های کاربردی و راحت بودن را به خطر بیندازند. راحتی در دفتر کار، کاملاً ضروری است، زیرا کارکنان در تمام روز هفته به کار مشغول هستند و از مبلمان استفاده می کنند. میزها و صندلی های ارگونومیک، ارزش هزینه کردن را دارند زیرا پشتیبانی عالی برای سلامت همه کارمندان محسوب می شوند.

به دنبال خرید میز و صندلی‌های اداری باشید که دارای پشتی‌ ها و تکیه‌گاه‌های مستحکم، روکش‌های خوب، ویژگی‌های چرخشی آسان، و گزینه‌های قابل تنظیم هستند. انواع میزهای اداری باید فضای سطحی کافی، قابلیت‌های ذخیره‌سازی و فضای جادار برای راحتی پاها در زیر میز را فرآهم کنند. قیمت میز مدیریتی باکیفیت، دارای کمد و کشورهای متعدد، نسبتاً گران تر از میزهای اداری کوچک تر است اما ارزش زیادی را به دفتر کار شما می بخشند.

·         کیفیت و دوام

ناگفته نماند که مبلمان اداری و انواع میزهای مدیریتی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. این امر به ویژه در مورد دفاتر بزرگ تر، صادق است؛ جایی که تعویض مبلمان معیوب، به طور مکرر، می تواند منجر به هزینه های زیاد شود. سرمایه گذاری روی خرید مبلمان اداری با کیفیت، بدون نیاز به تعمیر و نگهداری و تعویض دائمی، همیشه سودمندتر است. این میزهای مرغوب، عمر طولانی تری خواهند داشت.

مواد با کیفیت و خوب برای مبلمان اداری می تواند شامل چوب سخت مانند بلوط، چوب ساج یا چوب ماهون یا مواد مصنوعی مانند PVC باشد. قفسه های فلزی یا کابینت های بایگانی می توانند وزن های بیشتری را نسبت به سایر مواد تحمل کنند. مبلمانی که از فلز یا مواد مصنوعی کامپوزیت ساخته شده اند، اغلب ساختار محکم‌تری دارند.

به عنوان مثال، میزهایی با سطوح شیشه ای ممکن است زیبا و شیک به نظر برسند، اما شیشه به راحتی خراشیده می شود، وزن زیاد را تحمل نمی کند و ممکن است ترک بخورد یا خرد شود. به همین ترتیب، صندلی‌های روکش شده با پارچه‌های سست، ممکن است سریع ‌تر از صندلی‌های روکش با کیفیت بادوام فرسوده، پاره یا فرسوده شوند. مبلمان اداری با کیفیت بالا، دوام بیشتری دارند، پشتیبانی بهتری را ارائه می دهند و تجربه کاری کارمندان شما را بهبود می بخشند.

·         قیمت میز مدیریتی – مبلمان اداری

اینکه بخواهید بهترین میز مدیریتی مانند میز اداری مدیریت نرگس مدل (S170) را بخرید اما بودجه کافی نداشته باشید، تصمیم گیری شما هیچ فایده ای ندارد! هزینه های مبلمان اداری جدید باید در اولویت قرار گیرد. هر شرکتی، محدودیت های مالی خود را خواهد داشت. همانطور که قبلا ذکر شد، مبلمان اداری جدید باید یک سرمایه گذاری باشد! هنوز هم می توانید مبلمان اداری با کیفیت را با قیمتی مقرون به صرفه پیدا کنید.

میزها و صندلی هایی را بخرید که برای دفتر شما مناسب است

با توجه به این نکات، اکنون آماده خرید مبلمان اداری و میزهای مدیریتی جدید خود هستید! سبک ها و گزینه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. برای جلوگیری از گیج شدن در انبوهی از مدل ها، داشتن یک لیست از ویژگی هایی که می خواهید داشته باشید به شما کمک می کند. پیدا کردن بهترین میز مدیریتی می تواند کمی وقت گیر باشد. سعی کنید نیازهای دفتر کار خود را معین کنید و بهترین مدل را از میان ده ها سبک طراحی شده در مجموعه ناب ایران انتخاب نمایید.

لازم به ذکر است مجموعه ناب ایران در 13 استان کشور شامل شهر های تهران، کرج،اهواز، همدان، گیلان، استان مرکزی، آبادان، کردستان، اصفهان، سمنان، لرستان، کاشان و شیراز بیش از 30 نمایندگی جهت فروش محصولات و همچنین خدمات پس از فروش(گارانتی) دارد.

در لینک زیر آدرس دقیق نمایندگی ها موجود می باشد:

نمایندگی ها

شماره تماس: 09194844670

(تمرکز فروش بیشتر بر تهران باشد سپس نمایندگی های شهرستان ها)

نکات مهم برای خرید میز مدیریت خاص

چنانچه به نکات و موارد زیر نهایت دقت را داشته باشید، قادر به خریدن بهترین میز مدیریت خواهید بود. این نکات مهم عبارت‌اند از:

–         مشخص کردن بودجه برای خرید میز اداری

در وهله اول توصیه می‌کنیم مبلغی را برای خرید میز اداری شیک در نظر بگیرید. سپس می‌توانید با گرفتن استعلام از قیمت میز مدیریت لاکچری برای خرید اقدام کنید. چنانچه بی‌خبر از قیمت محصولات برای خرید اقدام کنید، بدون شک ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید.

–         توجه به مدل میز مدیریتی مدرن

تنوع مدل و شکل میز مدیریت بالا است. در این راستا توصیه می‌کنیم قبل از اقدام برای خرید میز مدیریتی مدل‌های متنوع را مورد بررسی قرار دهید. میزی که انتخاب می‌کنید، باید با صندلی مدیریتی و سایر محصولاتی که برای اتاق هیئت مدیره خریداری می‌کنید، سازگاری و هماهنگی کامل داشته باشد.

–         توجه به طرح میز مدیریت و رنگ آن

اینکه میز مدیریت سفید انتخاب کنید یا به سراغ رنگ‌های تیره بروید به عوامل متعددی بستگی دارد. برای مثال به هارمونی ترکیب رنگ سایر عناصر موجود در دکوراسیون محیط اداری باید دقت ویژه‌ای داشته باشید. چنانچه صندلی مدیریتی شما به رنگ سفید است، خرید میز مدیریت سفید نیز انتخاب معقولانه‌ای است. البته طرح میز مدیریت نیز نباید نادیده گرفته شود. شما می‌توانید به سراغ مدل‌های ساده‌تر و فاقد طرح نیز بروید.

–         برند میز مدیریتی

از دیگر نکات مهم برای خرید میز مدیریتی شیک می‌توان به نام برند محصول اشاره کرد. بدون شک با انتخاب برندهای معتبر و شناخته شده از بابت کیفیت جنس محصولات آسوده خاطر خواهید بود. پیشنهاد ما برای شما عزیزان برندهای زیر هستند:

    میز مدیریتی نیلپر

    میز مدیریتی راحتیران

    میز مدیریتی جلیس

    میز مدیریتی لیو

    میز مدیریتی ساجیران

    میز مدیریتی نظری

    میز مدیریتی دایکاست

    میز مدیریتی نوژن

    میز مدیریتی آرتمن

–         توجه به متریال مورد استفاده در تولید میز

میز مدیریتی خاص و مدرنی که انتخاب می‌کنید، باید از متریال باکیفیتی تولید شده باشد. اکثر مدل‌های موجود در بازار از جنس چوب، فلز ضد زنگ، پلی استر و سایر موارد هستند. بدون شک هرچه کیفیت متریال مورد استفاده در تولید میز اداری بالاتر باشد، دوام و ماندگاری آن نیز بیشتر خواهد بود.

–         سازگاری ابعاد و اندازه میز با دکوراسیون محیط

برای انتخاب و خرید میز مدیریت خاص در وهله اول باید به ابعاد و اندازه میز توجه داشته باشید. این اندازه‌ها بهتر است که با فضای اتاق مدیریت سازگاری کامل داشته باشند. برای مثال شما نمی‌توانید یک میز نسبتاً بزرگ را در اتاقی با متراژ پایین قرار دهید. در نتیجه توصیه می‌کنیم به تناسب اندازه میز مدیریت با صندلی و سایر عناصر موجود در دکوراسیون دقت داشته باشید.

–         جنبه‌های ظاهری و امکانات میز مدیر

یک میز اداری مناسب در درجه اول ارگونومیک است. یعنی زمانی که مدیریت شرکت پشت این میز و به روی صندلی خود می‌نشیند در وضعیت کاملاً استانداردی قرار دارد. مثلاً برای تماشای مانیتور روی میز لازم نیست که قوز کرده و خم شود. بعد از اینکه از بابت استاندارد و ارگونومیک بودن میز مدیر مطمئن شدید حتماً به جنبه‌های ظاهری میز، نظیر تعداد کشوها و سایر ویژگی‌های مشابه توجه داشته باشید.