قیمت لباس پلیس یگان ویژه

عناوین این خبر پنهان کردن عناوین

لباس پلیس بچه گانه ایرانی

یکی از مواردی که برای بعضی از ما مهم است تولید لباس نظامی بچه گانه و لباس مشاغل بچه گانه به دست تولید کنندگان و نیروهای داخلی است. همچنین طرح لباس پلیس برگرفته از نمونه داخلی آن است. پوشیدن لباس پلیس موجب می شود که بچه ها از سنین پایین با این شغل بسیار مهم آشنا شوند. مهارت های خود را در این شغل بسنجند. بازی با هم سن و سالان و پوشیدن لباس مشاغل بچه ها را به خوبی در نقش آن شخصیت فرو برده و میزان قانون مند بودن در آن ها را ارزیابی و تقویت می کند.

همه ما از سنین پایین به خوبی به یاد داریم که داشتن یک وسیله اسباب بازی که شبیه به نمونه واقعی آن است ما را تا چه حد با کاربرد آن وسیله عجین می کرد. بنابراین می توان گفت به عنوان مثال پوشیدن لباس پلیس بچه گانه تاثیر بسیار زیادی در آموزش بچه ها برای رعایت قانون و شناخت آن دارد.

پوشیدن لباس پلیس بچه گانه خارجی حداقل 3 عیب را با خود دارد. یکی این است که لباس اصلا شبیه به چیزی که در واقعیت پلیس های ما می پوشند نیست و مختص کشور تولید کننده است. بنابراین بچه با آن ارتباط لازم را برقرار نمی کند. ضمن آنکه ممکن است از فرهنگ و آداب لباس پوشیدن کشور تولید کننده لباس الگو برداری کند. دوم اینکه به دلیل وارداتی بودن لباس پلیس بچه گانه، اندازه و سایزهای آن نیز محدود می باشد.

چنانچه سفارش دهنده نیاز به ویژگی خاصی در لباس باشد یا باید در صورت ممکن تغییراتی در آن صورت گیرد که این عمدتا به وسیله خریدار انجام می شود و یا امکان سفارش سازی لباس وجود ندارد. در حالی که لباس پلیس بچه گانه ایرانی به دلیل تولید و دوخته شدن در داخل ایران به راحتی و با صرف هزینه بسیار پایین امکان سفارش سازی و یا احیانا رفع ایراد دارد.

سومین نکته جنس لباس نوپو بچه گانه است. ممکن است که یک لباس دارای طرح زیبایی باشد اما لباس از کیفیت لازم برخوردار نباشد. اکثر تولیدات داخلی از پارچه های مرغوب برای تولید لباس بچه گانه استفاده می کنند و یا این امکان را برای خریدار فراهم می کنند تا جنس پارچه را خود انتخاب کند.

انواع لباس پلیس بچه گانه

لباس پلیس دارای انواع مختلفی مانند لباس تکاوری، لباس ناجا و لباس راهور است. همچنین عمدتا لباس پلیس برای پسر بچه ها تولید می شود چراکه این شغل در ایران لباس رسمی برای آقایان دارد. لباس پلیس بچه گانه دخترانه معمولا در انواع خارجی و با طرح لباس پلیس آن کشور تولید و به فروش می رسد.

خرید لباس پلیس بچه گانه

برای خرید لباس پلیس اسباب بازی بچه گانه می توانید از طریق سایت سفارش خود را ثبت نمایید. به دلیل داشتن نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید. ست لباس پلیس بچه گانه در کنار لوازم کامل آن برای خرید در سایت موجود است. همچنین راهنمای سایز نیز وجود دارد که شما می توانید در پایین هر محصول آن را پیدا کنید. با تطبیق دادن راهنمای سایز با سایز کودک سایز مناسب را انتخاب و ثبت سفارش کنید.

اندازه های سایز 6:

قد لباس: 53

سر شانه: 37-38

استین : 43

دور شکم: 90

دور کمر شلوار: 68-70

قد شلوار : 77

دور ران: 43-45

انواع لباس نیروی انتظامی و ویژگی‌های آن

انواع لباس نیروی انتظامی شامل لباس تاکتیکال یگان ویژه نیروی انتظامی، لباس سوسکی یگان ویژه و لباس یگان ویژه نیروی انتظامی ناجا است. انواع لباس نیروی انتظامی برای نیروها و یگان‌های ویژه وجود دارد که هر کدام از آن‌ها از ویژگی‌های متفاوتی برخوردار می‌باشند.

لباس جدید یگان ویژه نیروی انتظامی ناجا

در ادامه هر یک از انواع لباس نیروی انتظامی را بررسی خواهیم کرد.

1. لباس تاکتیکال یگان ویژه نیروی انتظامی

لباس عملیاتی ویژه نیروهای انتظامی یا تاکتیکال معمولا مشکی رنگ هستند. شاید تصور کنید که در عملیات‌ها از لباس‌های دیگری هم استفاده می‌شود. مانند لباس فرماندهان و افسران ارشد. در چند سال اخیر بیشتر از یونیفرم‌های چریکی با استتار دیجیتالی استفاده می‌شود.

2. لباس سوسکی یگان ویژه

رایج‌ترین لباس‌های نیروهای انتظامی، لباس سوسکی یگان ویژه است که به عنوان یک لباس زرهی است. این نوع لباس‌ها مخصوص نیروهای ضد شورش و اغتشاش‌گر است. در برخی از موارد از این نام به عنوان زه محافظ نیروها استفاده می‌شود.

3. لباس جدید یگان ویژه نیروی انتظامی ناجا

در چند سال اخیر، بیشترین کاربرد و استفاده از لباس‌های جدید یگان‌های نیروی انتظامی ناجا بوده است، به این دلیل که این نوع لباس‌ها مقاومت و استحکام بالایی هم از لحاظ شکل ظاهری و مقاومت بالایی دارد.

شیوه انتخاب لباس یگان ویژه نیروی انتظامی

انتخاب لباس کار پلیس شرایط ویژه‌ای دارد، کاملا بدیهی است که لباس یگان ویژه نیروی انتظامی مثل هر اقدام دیگری یک تاریخچه و عقبه‌ای چه در داخل و چه در خارج از کشور است.

نخستین لباس‌های نیروی پلیس در کشور انگلستان آغاز شد. تا قبل از آن برای ایجاد نظم در شهرها از نیروهای ارتش سلطنتی با استفاده از یونیفرم شلوار سفید و کت قرمز استفاده می‌کردند. هدف اصلی از این اقدام ایجاد تفاوت بین دو نیرو و تاکید بر مجزا کردن آن‌ها بود.

در طول سال‌های متمادی از ۱۸۵۲ تا نیمه قرن ۲۰، لباس‌های پلیس شباهت زیادی به لباس‌های نیروهای نظامی داشت. لذا در این قرن به دلیل اهمیت بهبود ظاهر پلیس در حضور عوام، برای اعتمادسازی و تالیف قلوب میان مردم و پلیس مطرح شد. برهمین اساس لباس‌ها شروع به تغییر کردن نمودند.

مهم‌ترین اهدافی که طراحان نسل جدید لباس آن را دنبال می‌کردند ایجاد حسن نیت و امنیت و اقتدار در یونیفرم نیروها بود.

لباس نیروی انتظامی در کشور ایران

لباس نیروی انتظامی در ایران تا حدودی قدمت مشابهی دارد. قبل از ایران رهبر یک شهر توسط قاضی القضات و رئیس نیروهای برقراری نظم و سربازان اقدام به برقراری نظم شهر می‌کردند. با مشخص کردن یک لباس یکدست و یک شکل بسته به نظر آن‌ها بود. دستورالعمل خاصی را دنبال نمی‌کردند. اولین نیروهای پلیس در ایران را سوئدی‌ها در زمان پهلوی اول ایجاد کردند، از همین رو لباس پلیس در آن دوران به رنگ آبی بود بسیار شبیه به لباس پلیس سوئدی‌ها بود.

در طول دهه‌های بعدی، با شروع تغییرات جهانی، لباس‌ها مجددا تغییر یافتند؛ اما بزرگ‌ترین تغییر با وقوع انقلاب اتفاق افتاد. در این زمان به صورت شفاف نباید نشانی از رژیم قبل در نهادهای رسمی برجای می‌ماند و باید کاملا حذف می‌شد. با اجازه نیروهای شهربانی، ژاندارمری و سایر کمیته‌های دیگر این نیاز ایجاد شد تا لباس یکدست و یک شل برای تمامی نیروها تعریف شود.

دلایل تفاوت لباس یگان‌های ویژه با سایر نیروها

شاید برای شما هم سوال باشد که بدانید دلیل متفاوت بودن لباس یگان‌های ویژه با سایر نیروها چگونه است. با توجه به اینکه نیروهای یگان ویژه یا تاکتیکال بهتر است در شرایطی بیشتر از سایر نیروها برای انجام وظایف استفاده کنند. در ضمن در لباس این نیروها باید مکانی برای گذاشتن تجهیزات خاص در نظر گرفته شود.

خرید لباس یگان ویژه ناجا

در سال‌های کنونی، بیشتر افراد از لباس‌های تاکتیکال نظامی استفاده کردند. زیرا این نوع لباس‌ها دارای دو مزیت منحصر به فرد هستند یکی مقاومت بالا و دیگری ظاهر مناسب و شیک. در صورتی که شما تمایل دارید که لباس یگان ویژه نیروهای انتظامی را خریداری کنید. خوب است که سری به فروشگاه‌های معتبر و معروف لباس کار بزنید، چرا که از این بابت خیالتان آسوده خواهد شد که از بهترین جنس و متریال استفاده شده است.

نحوه خرید لباس یگان ویژه نیروی انتظامی برای کودکان

شاید تا به حال کمتر پسر بچه‌ای را دیده باشید که زمانی از او می‌پرسید بزرگ شدی دوست داری چکاره شوی نگوید پلیس. کودکان از همان سنین پایین علاقه زیادی به لباس و تجهیزات پلیس دارند. به همین دلیل والدین نیز برای آن‌ها لباس یا تجهیزات پلیس تحت عنوان اسباب بازی برای سرگرمی کودک خود تهیه می‌کنند.

مشخصات لباس یگان ویژه نیروی انتظامی

خرید لباس یگان ویژه نیروی انتظامی مناسب برای پایگاه های پلیس، نیروی انتظامی و بسیج، بادوام و با کیفیت، قیمت مناسب و مقرون به صرفه. لباس یگان ویژه نیروی انتظامی را حتما تا به حال دیده‌اید. در واقع این لباس یکی از لباس‌هایی است که نیروی انتظامی برای نیروهای خود در نظر گرفته است. واحدهای مختلف این نیرو، با توجه به حیطه و نوع فعالیت خود از لباس‌های مختلفی استفاده می‌کنند. این لباس‌ها در کشورهای گوناگون گاه مشابه و گاه یکسان هستند.

این تغییرات گاه به دلیل محیطی که این نیروها معمولا در آن خدمت می‌کنند و گاه به دلیل پیشینه‌ی تاریخی رخ می‌دهد. برای درک بهتر این موضوع می‌توان به لباس ۴ تا از مشهورترین نیروهای ویژه‌ی پلیس در جهان اشاره کرد. نیروهای GSG 9 der Bundespolizei آلمان، نیروهای ویژه کشور اندونزی یا Brimob، S. W. A. T ایالات متحده و نیروی ویژه پلیس خلق چین اشاره کرد.

نیروی ضدتروریستی GSG آلمان لباس سراسر زیتونی و نیروهای ویژه‌ی اندونزی لباس خاکی بر تن می‌کنند. در حالی که دو نیروی امریکایی و چینی البسه یکدست مشکی دارند. البته این یگان‌ها تنها نیروهای ویژه پلیس این کشورها نیستند؛ بلکه شهرتشان را مدیون موفقیت‌های پی‌ در پی خود در مقایسه با دیگر نیروهای کشور خود می‌باشند.

در ایران نیز معمولا منظور از لباس یگان ویژه نیروی انتظامی، لباس نیروهای نوپو است. به همین علت در این یادداشت وقتی صحبت از لباس یگان ویژه نیروی انتظامی می‌کنیم، منظورمان تنها نیروها ویژه پاسدار ولایت (یا پاد-وحشت) نیست. بلکه به تمامی البسه یگان ویژه نیروی انتظامی نظر داریم.

لباس یگان ویژه نیروی انتظامی چطور انتخاب شده است؟

آن چه که واضح است، این است که لباس یگان ویژه نیروی انتظامی مانند هر موضوع دیگری دارای پیشینه‌ای در داخل و خارج از کشور است. اولین لباس‌های نیروی پلیس، در انگلستان معرفی شد. تا پیش از آن، برقراری نظم در شهرها به عهده‌ی نیروی زمینی ارتش سلطنتی با یونیفرم شلوار سفید و کت قرمز بود. هدف از این کار، ایجاد تفاوت میان این دو نیرو و تأکید بر جداسازی آن‌ها بود.

طی اسل‌های طولانی از ۱۸۲۵ تا نیمه قرن نخست قرن بیستم، لباس پلیس مشابه با لباس نیروهای نظامی بود. اما در این قرن، اهمیت بهبود چهره‌ی پلیس در اذهان عمومی، لزوم اعتمادسازی و تألیف قلوب میان مردم و پلیس مطرح گردید. به همین دلیل کم کمک لباس‌ها شروع به تغییر کردند. مهمترین هدفی که طراحان نسل جدید لباس دنبال می‌کردند، القای حس امنیت و اقتدار در یونیفرم نیروها بود.

لباس نیروی انتظامی در ایران

لباس نیروی انتظامی در ایران نیز کم و بیش پیشینه‌ی مشابهی دارد. پیش از این در ایران، والی هر شهر به کمک یک قاضی‌القضات و رئیس نیروهای برقراری نظم (مشهور به داروغه) و سربازان وی (گزمه یا شرطه)، نظم را در شهر برقرار می‌کرد. تعین لباس متحدالشکل تنها بسته به نظر ایشان بود و دستورالعمل خاصی را دنبال نمی‌کرد. نخستین نیروی پلیس در ایران را سوئدی‌ها در دوره پهلوی اول تشکیل دادند. به همین علت، لباس پلیس (یا شهربانی) در آن دوره، آبی رنگ و مشابه با پلیس سوئد بود.

در طول دهه‌های بعدی، همگام با تغییرات جهانی، البسه باز هم تغییر کردند. اما بزرگترین تغییر، با وقوع انقلاب رخ داد. در این دوره، واضحا نباید نشانی از رژیم پیشین در نهادهای رسمی باقی می‌ماند. علاوه بر آن با ادغام نیروهای شهربانی، ژاندارمری و کمیته در یکدیگر، این نیاز وجود داشت تا لباس متحدالشکلی برای همه‌ی نیروها تعریف شود.

چرا لباس یگان ویژه با دیگر نیروها متفاوت است؟

اما چرا لباس یگان ویژه نیروی انتظامی متفاوت است؟ برای پاسخ به این سؤال باید ابتدا درباره‌ی مفهومی به نام تاکتیکال صحبت کنیم. همان طور که می‌دانید، نیروهای یگان‌های ویژه یا تاکتیکال، باید در شرایطی دشوارتر از دیگر نیروها به انجام وظیفه بپردازند. به همین دلیل البسه‌ی ایشان باید بیش از دیگر نیروها برای انجام وظایف بهینه گردد. همچنین، گاه در البسه‌ی این نیروها باید جا برای قرارگیری تجهیزات خاصی نیز فراهم شود.

گفتیم که نیروی انتظامی دارای نیروها و یگانهای ویژه متفاوتی است. علاوه بر نوپو (که یک واحد ویژه زیر نظر یگان امیرالمؤمنین است)، نیروی انتظامی نیروهای ویژه‌ی دیگری را هم در اختیار دارد. از جمله البسه‌ای که این نیروها از آن استفاده می‌کنند، باید به این موارد اشاره کرد.

لباس سوسکی یگان ویژه

لباس موسوم به سوسکی یگان ویژه نیروی انتظامی، لباسی زرهی است که در نیروهای ضدشورش و اغتشاش استفاده می‌گردد. در واقع گاهی از این نام، برای اشاره به زره محافظ نیروها استفاده می‌شود.

لباس تاکتیکال یگان ویژه نیروی انتظامی

لباس عملیاتی یگان ویژه نیروی انتظامی یا تاکتیکال، معمولا به رنگ مشکی می‌باشد. البته ممکن است بنا به میدان عملیات از البسه‌ی دیگری نیز استفاده شود. به عنوان مثال، فرماندهان و افسران ارشد این نیرو در سال‌های اخیر، به کرات در حال استفاده از یونیفرم‌های چریکی با استتار دیجیتالی دیده شده‌اند.

لباس جدید یگان ویژه نیروی انتظامی ناجا

در سال‌های اخیر زمزمه‌هایی از تغییر لباس یگان ویژه نیروی انتظامی به گوش می‌رسد. در حال حاضر پیشنهاداتی مبنی بر استفاده از البسه‌ی خاکی یا خاکستری پدر منابع خبری به گوش می‌رسد. با این وجود تا زمان نگارش این یادداشت چنین موضوعی رسمیت نیافته است.

خرید لباس یگان ویژه ناجا

در سال‌ها اخیر، بسیاری به استفاده از البسه‌ی تاکتیکال نظامی علاقه نشان داده‌اند. این امر جای تعجب هم ندارد. زیرا این البسه علاوه بر مقاومت از ظاهر شایسته و مطلوبی نیز برخوردارند. اگر قصد خرید لباس یگان ویژه نیروی انتظامی را دارید بهتر است به فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده مراجعه کنید. زیرا بهترین جنس‌های پارچه را تنها در معتبرترین فروشگاه‌ها خواهید یافت.

خرید لباس یگان ویژه نیروی انتظامی برای کودکان

کودکان از همان سنین اولیه، به البسه و تجهیزات پلیس علاقه نشان می‌دهند. والدین نیز معمولا نسبت به این قضیه با روی باز برخورد کرده و این اسباب‌بازی‌ها را برای پسران خود تهیه می‌کنند. معمولا لباس یگان ویژه نیروی انتظامی برای کودکان از نوع یکسره (یا بویلرسوت) است.

خروج از نسخه موبایل