اظهارات طراح واکسن “کووپارس” درباره واریانت “اُمیکرون” کرونا

واکسن

واکسن رازی، مدیر تحقیق و توسعه و طراح موسسه تحقیقات سرم و واکسن راپ گفت: سیستم ایمنی افراد نسبت به قبل از شروع بیماری ایسکمیک قلبی هوشیارتر شده است.

به گزارش اینترنشنال نیوز، از روابط عمومی موسسه رازی، دکتر سید رضا بنی هاشمی، با اشاره به اینکه در طول تاریخ همواره جنگی بین «ویروس‌های» سیستم ایمنی بدن وجود داشته است که برای توسعه هر دو مهم بوده است. : سیستم امنیتی پیشرفته دیگر پیشرفت‌های دیگر در سیستم‌های دیگر مدیون این کمپین‌ها است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در دو سال اخیر، به مواردی از تغییرات سیستم ایمنی در برابر این ویروس اشاره کرد و گفت: نسخه جدید کووید 19 (امیکرون) گفت: «سیستم ایمنی شما اکنون همان سیستم ایمنی است. دو سال قبل از شیوع.» این کووید نیست، همانطور که می دانید، با آموزش های آموخته شده از بیماری های طبیعی و به دلیل اطلاعاتی که از طریق واکسن ها به سیستم ایمنی منتقل می شود، این سیستم در زمان شیوع اولیه بیماری هوشیارتر، قوی تر و اشباع تر شده است. ، بسته است و مجاز نخواهد بود.

جهش‌های آمیکرون در سایت‌های RBD و NTD، مانند محل برش فورین NSP 6، N و S1 / S2، همگی با هدف افزایش گسترش ویروس و بیماری‌زایی در هنگام فرار ویروس از سیستم ایمنی بدن انجام می‌شوند. um نظم خود را تغییر می دهد. پاسخ های امنیتی میزبان، که اکنون در یک نسخه بالاتر و هدفمندتر ظاهر می شوند، هیچ جایگزینی ندارند.

این تغییر در تاکتیک‌ها توسط ویروس، که گاهی به خود ویروس آسیب می‌رساند، بیشتر با گیرنده ACE2 مرتبط می‌شود و قسمت حساس ویروس RBD را به سیستم ایمنی نشان می‌دهد تا سیستم ایمنی را بزرگ‌تر کند.» قدرت و شدت اتصال.

بنی هاشمی خاطرنشان کرد: افزایش بیان RBD ممکن است به دلیل تغییر در گلیکوزیلاسیون سطح ویروس پس از جهش باشد.

رازین می گوید: «به یاد داشته باشید که برای اینکه ویروس غالب شود، آمیکرون، علاوه بر سیستم ایمنی میزبان، باید با رقیب خود، دلتا و دلتا پلاس، و این فقط رقابت باشد، مبارزه کند. نسخه دلتا مانند نسخه های آلفا و بتا نخواهد بود، و بعید به نظر می رسد که نسخه دلتا و نسخه غالب را به راحتی نصب کند.

وی جهش های بالای ویروس را از نظر ایمنی خونریزی دهنده و همچنین از نظر آنتی بادی های مونوکلونال (درمان) عامل موثر بر واکسن دانست و افزود. موفقیت آمیز

بنی هاشمی گفت. واقعیت این است که اگر این ویروس مانند ویروس اصلی ووهان بود، دو سال پیش با سیستم ایمنی بدن، نرخ مرگ و میر در حال حاضر شش برابر بیشتر از امروز بود.

وی افزود: امروز این نگرانی جایی ندارد و الحمدلله با واکسیناسیون و ایمنی طبیعی این مشکل حل شده است.

مدیر تحقیق و توسعه موسسه رازی با اشاره به نکات مهم واکسیناسیون، واکسیناسیون، با تاکید بر تکمیل هرچه سریعتر واکسیناسیون افراد واجد شرایط، گفت:

او گفت: «به دلیل خود جهش RBD، واکسن‌هایی که صرفاً مبتنی بر RBD هستند، یا واکسن‌هایی که ساختار پروتئین سطحی RBD و با غیرفعال کردن ویروس را مختل می‌کنند، در این کمپین عملکرد ضعیفی خواهند داشت.»

بنی هاشمی می‌تواند تزریق دوز محرک را بسیار زیاد و زیر خط بکشد. افرادی که واکسن را در سینوفارم دریافت می کنند باید دوز دوم را سه تا چهار ماه پس از دریافت دوز دوم دریافت کنند.

رازی کوپر طراح واکسن گفت: این ممکن است آخرین راه حل باشد، دوزهای محرک جدید در سال های آینده مورد نیاز خواهد بود. در صورت لزوم آن را وارد کنید، بنابراین از واکسن های ویروسی غیرفعال یا دوزهای تقویت کننده مبتنی بر ناقل استفاده نکنید.

وی کنترل و قرنطینه بدون استثناء مرزهای ورودی کشور را ضروری دانست. افرادی که از کشورهای مشکوک به نسخه جدید وارد ایران می شوند باید به مدت دو هفته در مکان های ایزوله نگهداری شوند.

ایمونولوژیست پژوهشکده واکسن و سرم سازی رازی با تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و اقدام منطقی برای واکسیناسیون تا 7 سالگی، یادآور شد: در صورت رعایت این موارد و پروتکل ها مشکلی نخواهیم داشت. . .

انتهای پیام:

دیدگاهتان را بنویسید