بررسی ورق دکرا، ورق کینگستون، هزینه ساخت و نحوه اجرای سقف کینگستون

کینگستون چیست؟

ورق دکرا، ورق کینگستون که درتایل کینگستون به کار می‌رود، از فروش و عملکرد خوبی در سراسر ایران برخوردار است. تایل کینگستون نام یک برند معتبر برای پوشش سقف‌های شیب دار است. این محصول طی چند سال از ورود به بازار ایران توانسته است با تبلیغات مشابه با تبلیغات هدفمند و مداوم و قیمت مناسب و کیفیت مناسب رقابت کند و خود را به مشتری نزدیک‌تر می‌کند.

مشخصات ورق کینگستون:

ورق دکرا، ورق کینگستون کاشی‌های کینگستون از هسته‌ای تشکیل شده است که از آلیاژ روی، آلومینیوم و آلیاژ روی تشکیل شده است که هر یک از آنها با درصد در ساختار اصلی محصول استفاده می‌شود.

سطح این محصول با ورق دکرا، ورق کینگستون از سنگریزه‌های رنگی ساخته شده است که بر روی هسته اصلی با یک چسب مقاوم مخصوص ثابت شده و با لعاب روی آن پوشانده شده است تا در برابر گرد و غبار محیطی مقاوم بوده و آنها را جذب نکند.

لایه‌های تشکیل دهنده کینگستون

ورق آلوزینک یا Galvallum که در برابر خوردگی بسیار مقاوم است، همچنین از مقاومت بسیار بالاتری نسبت به ورق گالوانیزه برخوردار است.

لایه بعدی رزین آکریلیک است که به طور کامل از خوردگی ورق آبکاری شده جلوگیری می‌کند.

لایه آخر که باعث تثبیت سنگریزه سنگریزه‌ها شده و از ورود گرد و غبار به داخل سنگریزه جلوگیری می‌کند، کاشی را نیز زیبا و براق می‌کند.

تایل سنگریزه‌ای

سقفی بسیار شیک و منحصربفرد

ورق دکرا، ورق کینگستون ویلانما یکی از زیباترین انواع بام مورد استفاده کاشی سنگریزه است که به آن کاشی سنگی یا کاشی دکرا نیز گفته می‌شود. این نوع کاشی‌های سنگریزه از بافت های نامنظم برجسته‌ای برخوردار است که مات هستند و این ویژگی‌ها باعث شده است که این کاشی‌ها بسیار زیبا، شیک و منحصر به فرد به نظر برسند.

انواع سقف سنگریزه‌ای

طرح کلاسیک سنگریزه

سنگریزه‌های شینگن

سقف سنگریزه فقط با نام تجاری Kingston در ایران ارائه می‌شود. در تولید و ساخت این نوع پوشش سقف، توجه خاصی به طراحی و رنگ بندی آن شده است، هم از نظر زیبایی و هم از نظر بی نظیر بودن برای داشتن یک سقف مجلل و خاص.

رنگ بندی سقف طرح شینگل

قرمز

سیاه و آبی

رنگ قهوه‌ای

آبی

سبز

سیاه و قرمز (زرشکی)

رنگ بندی سقف کلاسیک

سیاه و قرمز (زرشکی)

آبی

سبز

سیاه و آبی

رنگ قهوه‌ای

قرمز

 

منابع مقاله:

https://www.decraafrica.com/

https://www.alibaba.com/showroom/china-decra-roofing-tiles.html