بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی کدام است؟

برخی عطرهای مردانه که پخش بوی عالی دارند را به شما معرفی می‌کنیم. این لیست به مرور زمان توسط ما و نظرات شما تکمیل میشود.

این سوالی هستش که اغلب آقایون از ما میپرسن بهترن عطر مردانه کدام است.پخش بویی عالی مهمترین عامل جذابیت عطر است و شدیدا مورد توجه جنس مخالف قرار میگیرد. نمیدونم برای شما اتفاق افتاده یا نه ولی بعضی وقتها دنبالت تا ته خیابون هستن تا بدونن عطرت چیه یا حتی اتفاق افتاده وقتی تو ماشینم میپرسن آقا تو رو خدا اسم عطرت رو بگو

معمولادر انتخاب عطر، رایحه و کیفیت آن حرف اول را میزند و دو گزینه ماندگاری و پخش بو از ملاکهای اصلی انتخاب عطر هستند. برخی افراد تنها معیار کیفیت عطر را ماندگاری بوی آن در نظر می‌گیرند، در حالی که عوامل دیگری نیز در انتخاب عطر موثرند. به علت آنکه آقایون از نت چرم و تلفیق آن با سایر نت ها لذت میبرند معمولا در یک ادکلن مردانه شاخص اینها دیده میشن برای مثال کرید اونتوس که چرمی و وتیوری است و یا دیور هوم اینتنس که چرمی زنبقی است.

پخش بو یا سیلاج (sillage) در واقع قدرت پراکندگی یک عطر و پر کردن فضای یک اتاق است.

در یک کلام ردپای عطر 

پخش بو یا سیلاج (sillage)

در ادامه برخی عطرهای مردانه که پخش بوی عالی دارند را به شما معرفی می‌کنیم. این لیست به مرور زمان توسط ما و نظرات شما تکمیل میشود.

عطر مردانه آمواج اینترلود-Interlude Man Amouage با پخش بوی عالی

آمواژ یک برند عمانی است که بیشتر در تلاش است عطرهای عربی را با سبک اروپایی ارائه دهد. یکی از خصوصیات عطرهای آن، پخش بوی بالا می‌باشد. در میان عطرهای این برند اینترلود بالاترین پخش بو را دارد. این ادو پرفیوم مردانه در سال ۲۰۱۲ توسط Pierre Negrin  طراحی و به بازار عرضه شده است. آمواژ اینترلود مردانه عطری است گرم، شیرین و در عین حال تلخ و دودی که شروعی قدرتمند و پیچیده از رایحه های تلخ بخور با حسی دودی و رایحه کاملا مشخص فلفل دارد که با گرما و شیرینی قدرتمندی از کهربا و صمغها مهار و متعادل شده است. با گذر زمان بخور و فلفل آرام گرفته و همزمان عطر حالتی دارچینی، گرم و تلخ و شیرین پیدا میکند که بسیار جذاب و دوست داشتنی است. آمواژ اینترلود مردانه پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی دارد و تنها در فصول سرد سال باید مورد استفاده قرار بگیرد.

عطر مردانه بلک افغان-Black Afgano با پخش بوی عالی

این عطر یکی از شناخته شده ترین عطرها در ایران با پخش بوی بالا است. عود، روایح گیاهان دارویی و صمغها حسی سیاه ، مرموز و مخوف به این عطر میدهد. این عطر در سال ۲۰۰۹ توسط آلساندرو گوالتیری طراحی و به بازار عرضه شد. ناسوماتو بلک افگانو عطری است بسیار سنگین، گرم و تاریک که شروعی قدرتمند از رایحه سبز، نیمه شیرین و تاریک برگ شاهدانه و رایحه چوبها ترکیب با قهوه دارد که حسی سنگین و بسیار با وقار دارند.

با گذر زمان حس سبز از بین رفته و عطر گرمتر میشود و رایحه چوب عود و بخور نیز به ترکیب عطر اضافه میگردند. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای تلخ و شیرین، گرم، چوبی، عودی و بسیار سنگین میباشد که حسی بسیار شکیل به مصرف کننده انتقال میدهد. ناسوماتو بلک افگانو پخش بو و ماندگاری بالایی دارد و انتخاب بینظیری جهت مصرف رسمی در فصلهای پاییز و زمستان میباشد.  رز سفید بزرگترین مجموعه فروش عطر و ادکلن در ایران.

ادکلن کرید اونتوس مردانه– با پخش بوی عالی

عطر ادکلن مردانه -Creed Aventus عطری است با رایحه خنک و تلخ. این عطر در سال ۲۰۱۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر کرید اونتوس عطری است مردانه و بسیار جذاب. محبوبترین و پر فروش ترین محصول برند گران قیمت کرید، در عین شادابی و نشاط و وقار و ابهت خویش روح دراماتیک در هم آمیخته از جنگ و صلح را به زیبایی هر چه تمامتر نشان داده است.

تضاد و پارادوکس عجیب و غریب اونتوس مردانه جادویی است که همگان را به سمت خویش میکشد.  بی شک یکی از موفق ترین عطرهای همه دوران هاست. عطری است بسیار جذاب که سریعا مورد توجه خانمها قرار میگیرد. قدرت پخش فوق العاده و ماندگاری مناسبی دارد و مخصوص آقایان جوان و میانسال لوکس پسند است.

این عطر جدید در عین شادابی و نشاط و وقار و ابهت خویش روح دراماتیک در هم آمیخته از جنگ و صلح را با بهره گرفتن از زندگی امپراطور ناپلئون به زیبایی هر چه تمامتر در قالبی سلطنتی و کاملا پادشاهانه نشان داده است .تضاد و پارادوکس عجیب و غریب درون این شیشه جادویی همگان را به سمت خویش می کشد تا به همه نشان دهد چه قدرت خیره کننده ای را با خود به یدک می کشد .

این عطر مردانه با رایحه شرقی، چوبی، ادویه ای و شیرین است که پخش بو و ماندگاری عالی دارد. این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه شده است. در این عطر نت چوب و انواع صمغها برجسته بوده و باعث ایجاد حس کهربایی مانند شده است.


Alfa Monte 1988
آلفا مونته ۱۹۸۸ مردانه و زنانه ادوپرفیوم

عطریست مخصوص خانهما و آقایان محصولی  با رایحه  وخاص با پخش بوی بسیار بسیار بالا و ماندگاری فوق العاده

عطریست با، پخش بوی بسیار زیاد و  بسیار طولانی دارد و این یکی از ویژگی‌های خاص این عطر است. این عطر زنانه و مردانه با طبع گرم و رایحه تلخ در گروه  قرارگرفته است. این عطر گرمای خود را از شرقی بودنش و تلخی را از چوبی بودنش گرفته است؛ این روزها عطرهای تلخ و گرم طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. همواره از عطر گرم در پاییز و زمستان استفاده کنید تا گرمای طبع آن لحظات شما را هر چه شورانگیرتر نماید.


Alfa Monte VIP men 100 edp pour homme
عطر آلفامونته وی آی پی مردانه

یک کار خاص گرم وشیرین و تند با پخش بوی بی نظیر مخصوص  بانوان و آقایان است با در نظر گرفتن ساختار بویی این  بی شک عطری حریف آن نمیشود جز رایحه اتشین همچون خاص و ماندگار مشابه رایحهدر ضمن با در نظر گرفتن قیمت ارزان این  یکی از بهترین و خاصترین کارهای برند خواهد بود

  • گلی , شرقی
  • رایحه آغازی گل یاس , زعفران
  • رایحه میانی چوب عنبر
  • رایحه ماندگار صمغ درخت صنوبر , سرو


Alfa Monte Gardiner
آلفامونته گاردینر ادوپرفیوم مردانه

عطر سنبل شکوه و جلال است از ظاهر این عطر هم مشخص است که این یک عطر لوکس میباشد اگر شما یکی از ان افراد هستید که دوست دارید بوی عطر شما منحصر به فرد باشد و بوی عطر خود را در کمتر جایی به شامه شما رسیده باشد  را به شما پیشنهاد میکنیم خنکی عطر گاردینر به شکل مناسبی ملایم می باشد از این رو عطری برای کل فصول سال است. رایحه این عطر بیشتر شبیه به بوی اطلاح شده  و  می باشد.

ادکلن مردانه امبر استار زرجف– Amber Star Xerjoff با پخش بوی بالا


آمواج اپوس ۷ ادوپرفیوم .Amouage opus VII edp

الهام گرفته شده از همنشینی استدلال بین اندیشه ها و باور های متضاد!
به گفته مدیر خلاق شرکت آمواژ، وی به کشمکش تفکر انتقادی بین انسان ها علاقه بسیاری دارد. چرا که این امر منجر به تسلط ذهن بر معلومات فردی می شود. تفاوتی نمی کند که معلومات با چه هیاهویی کسب می شوند، به محض اینکه به دست آمدند، حس قدرتمند آزاداندیشی در فرد ایجاد می شود.
با طراحی شیشه این عطر به رنگ مشکی و جزئیات طلایی، طراح درصدد آن بوده تا تفاوت دو نقطه نظر گوناگون را در کنار هم نشان دهد.
رایحه بویایی اُپوس هفت شامل جوز هندی، شنبلیله، صمغ زرد، فلفل صورتی، هل، عود، عنبر، نعناع هندی، چرم، عنبر، مشک، چوب صندل و روغن سیپرویل می باشد

عطر مردانه جووی پرایوت لیبل– Private Label Jovoy با پخش بوی بالا

این عطر رایحه ای بسیار خشک و تیز از چرم و حس کاغذی پاپیروس دارد. این ادکلن مردانه در سال ۲۰۱۱ توسط برند جووی عرضه شده است.جووی پرایوت لیبل عطری است تلخ و رسمی بر پایه رایحه گیاهان معطر و چرم. رایحه ابتدایی عطر با بوی تلخ و گیاهی خس خس و نعنای هندی آغاز میشود که حسی تند و تیز، رسمی و کمی سبز دارند و حضور رایحه مشک و چرم باعث ایجاد تلخی بیشتری در عطر میگردد. با گذر زمان تغییرات کمی صورت گرفته و مشک قویتر و کمی شیرین میشود و همزمان چرم نیز بیشر از ابتدا خودنمایی میکند که تغییرات حاصله باعث ایجاد رایحه ای چوبی، چرمی و کمی شیرین و مُشکی میگردد. جووی پرایوت لیبل پخش بو و ماندگاری بالایی دارد و انتخاب بسیار خوبی جهت مصرف رسمی در فصول پاییز و زمستان میباشد.

عطر مردانه جووی دیپلماتیک Jovoy Paris Incident Diplomatique با پخش بوی بالا

جووی اینسیدنت دیپلماتیک عطری است با کیفیت بر پایه رایحه گیاهان و چوبها. رایحه ابتدایی عطر با بوی تند و تیز و کمی تلخ از ترکیب رایحه نعنای هندی و خس خس آغاز میشود که حس شیرین و نیمه شادابی از مرکبات نیز با آنها ترکیب شده است. با گذر زمان رایحه مرکباتی بسرعت محو شده و رایحه نعنای هندی و خس خس قویتر میگردند که حسی گیاهی و همزمان تلخ و چوبی مانند را بوجود می آورند. جووی اینسیدنت دیپلماتیک پخش بو و ماندگاری بالایی دارد و انتخاب بسیار خوبی برای مصرف روزانه یا رسمی در فصلهای بهار و پاییز میباشد.

عطر مردانه توباکو وانیل-Tobacco Vanille Tom Ford با پخش بوی عالی

این ادکلن، یک ادکلن شرقی وانیلی از برند تام فورد است که ترکیبی از رایحه وانیل و تنباکو می‌باشد. همانطور که از اسم آن مشخص است بسیار شیرین بوده و پخش بوی بالایی دارد. این عطر در سال ۲۰۰۷ به بازار عرضه شده و از ادکلن‌های بسیار موفق تام فورد بوده است. در ایران نیز این عطر شناخته شده و طرفداران زیادی دارد.

ادکلن ترنزی اوریون-Tiziana Terenzi Orion با پخش بوی عالی

تیزیانا ترنزی اوریون عطری است عامه پسند و خوشبو که شروعی شیرین و شاداب از رایحه میوه آناناس دارد که حضور رایحه غان و بخور در کنارش حسی تلخ، چوبی و کمی دودی مانند را ایجاد میکنند. با گذر زمان رایحه غان قویتر شده و حس چوبی قویتری را ایجاد میکند که باعث تلخ تر شدن و رسمی تر شدن رایحه میگردد اما همزمان رایحه شیرین و شاداب آناناس این تلخی را بخوبی مهار و کنترل مینماید. تیزیانا ترنزی اورایون پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و به استثنای تابستان در باقی فصول سال بصورت روزانه یا رسمی قابل استفاده است.

1-فتیش پرفیوم – روژا پرفمز مردانهROJA PERFUMES- Fetish Pour Homme

فتیش پور هوم روژا داو عطری است مردانه که در سال 2012 روانه بازار شد. عطار و سازنده این عطر روجا داو است. نت های ابتدایی شامل رایحه ی لیمو، ترنج و لیمو و نت های میانی متشکل از رایحه ی انجیر، نرولی، یاس و بنفشه هستند. نت های پایه نیز عبارتند از رایحه ی چرم، کرچک، دارچین، لبدانیم، هل، خزه بلوط، عنبر، سنجد، فلفل، وتیور، بنزوئین، نعناع هندی، مشک و وانیل.

مطلب پیشنهادی :

این عطر از روژا پرفیومز دارای کلاهکی است که با کریستال سواروسکی تزیین شده است. فتیش پور هوم روژا داو دارای رایحه ای گرم و اغواگر، خشک، شیرین، تند، چرمی ، بسیار حسی و منحصر به فرد است. چرم می تواند آنقدر اجباری باشد که برای بسیاری تبدیل به نوعی طلسم و بت شود. سپس به چرم در دنیای مردانه فکر کردم. چیزهایی که او خود را با آنها احاطه کرده است. مراقب باشید، زیرا من عطری خلق کرده ام که یک باربا طلسم آن بازگشتی وجود ندارد” – روژا داو

پخش بوی آن در فاصله ی 4 فوتی (1/2 متر) بسیار خوب است و در 5 فوت (1/5 متر ) پشت شما سیلاژ خوبی دارد.

فتیش پور هوم روژا داو عطری مجلل با پخش بو و ماندگاری بسیار عالی است.

2- فردریک مال د مون   FREDERIC MALLE – The Moon

 

فردریک مال د مون   عطر گلی کهربایی زنانه و مردانه است  که در سال 2019 عرضه شد. عطار و سازنده این عطر جولین راسکوینت است. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی تمشک، لیچی و زعفران و رایحه میانی متشکل از رایحه ی رز ترکی، الیبانوم، مویز قرمزو بنفشه هستند و نت های پایه عبارتند از آگاروود(عود)، چرم، نعناع هندی، عنبر و چوب صندل سفید .

شاید دوست داشته باشید :

این عطر شامل رایحه های متضاد و غنی از میوه ها، ادویه ها و رزین ها، ترکیب رز عود با کندر و توت قرمز رسیده است. شیرینی و ظرافت‌های قرمز گرم نت‌های میوه‌ای حاصل از تمشک و توت قرمز را فراهم می‌کند که گل‌های بنفشه و گل‌های رز را در آغوش گرفته‌اند و رایحه ای که از گیاه نعناع هندی، چوب صندل و چوب آگار بدست می آید ،بوسیله رایحه های کهربا گرم می شود. این عطر به صورت ادوپرفیوم 50 و 100 میلی لیتری موجود است.

روجا پرفیوم فتیش پرفیوم پور هوم دارای رایحه ای لوکس و گران قیمت متشکل از روایح :

ترنج، لیمو، لیموترش، انجیر، یاس، نرولی، بنفشه، عنبر، بنزوئین، هل، کرچک، دارچین، الیمی، لابدانیوم، چرم، مشک، خزه بلوط، نعناع هندی، فلفل، فلفل صورتی، وانیل، وتیور می باشد.

شما فقط با چند اسپری از این عطر با رایحه ی دودی میوه ای تند و مردانه و بی نظیر می توانید سیلاژی عالی در فاصله ی 5 فوتی(1/5 متر ) از خود داشته باشید .ماندگاری این عطر بیشتر از 5 ساعت می باشد .بهترین زمان برای استفاده ا ز این ادکلن روزهای سرد اوایل بهار و پاییز و زمستان است .

3- ژان پل گوتیر (گوتیه) اولترا میل ادو تویلت Jean Paul GAULTIER – Ultra Male

 

ژان پل گوتیر (گوتیه) اولترا میل عطری است مردانه که در سال 2015 روانه بازار شد. این نسخه جدیدتر از عطر  له میل  است که در سال 1995 منتشر شد. این عطر دارای نت های ابتدایی مرکباتی از ترنج، اسطوخودوس سیاه، نعناع، لیمو و گلابی است. . نت میانی تند آن از زیره، دارچین و مریم گلی تشکیل شده است. پایه آن دارای نت هایی از نعناع هندی، سدر، کهربا و پوسته وانیل سیاه است. این عطر دارای رایحه ی سنگین و ماندگاری طولانی است.

مطلب پیشنهادی :

سازنده این عطرژان پل گوتیر است. او یک طراح مد از فرانسه است که اولین مجموعه خود را در سال 1976 منتشر کرد. اگرچه او هیچ آموزش رسمی ندیده بود، اما طرح های خود را برای طراحان مشهور ارسال می کرد که اینکار به او در شروع کار کمک کرد. خانه او اولین عطر زنانه خود را در سال 1993 منتشر کرد. عطر مردانه این برنددر سال 1995 به بازار عرضه شد. عطرهای این طراح به دلیل بسته بندی و ترکیبات منحصر به فرد خود شناخته شده اند.

ژان پل گوتیر (گوتیه) اولترا میل عطری با مشخصات منحصر به فرد و سیلاژی خیره کننده است.

رد بو و سیلاژ آن 5 فوت(1/5 متر ) است و ماندگاری بالای 6 ساعت دارد .بهترین زمان استفاده از این عطر بعد از ظهر های روزهای سرد پاییز و زمستان است و زمانیکه قصد دارید در محلی بسیار جلب توجه کرده و توجهات را به سمت خود سوق دهید. می توان گفت عطری شیرین و مردانه و بی نظیر و دارای عملکردی فوق العاده در جلب توجه دیگران است.

 

4- مونتال بلک آعودMontale – Black Aoud

 

مونتال بلک آعود عطری دراماتیک و چوبی مردانه بسیار اغواگر و جذاب است اما آن را با عطر بسیار قوی اشتباه نگیرید. این ادکلن معجون حباب زا از گل رز مخملی و احساس چرم قدیمی لبدانوم، مخلوط با روغن های عرفانی درخت عود است . یک سفر نادر به جایی است که احتمالا هرگز نرفته اید و بسیار مشتاق خواهید بود که به آن بازگردید… تنها چیزی که لازم دارید کمی از این اکسیر شگفت انگیز و کمیاب است. اگر به دنبال عطری با بوی رز و چوب صندل هستید، بویی که بالش‌های رنگارنگ حرمسرا را معطر می‌کرد، دیگر نیازی به جستجو نیست.

شاید دوست داشته باشید :

M مونتال بلک آعود عطری بی نظیر است که در سال 2006 عرضه شد و رایحه ای ماندگار با سیلاژ باورنکردنی دارد. عنصر ستاره ای و برجسته آن عود است، روغن کمیابی که توسط درختان آگار که دارای کپک خاصی هستند تشکیل می شود. تعداد بسیار کمی از درختان عود تولید می شود که این امر  آن را به یکی از ارزشمندترین مواد تشکیل دهنده عطر در جهان تبدیل کرده است. برخی از مردم حتی به رزین به عنوان “طلای مایع” اشاره می کنند. از دیگر نت های این عطر احساسی و تند می توان به مشک، گیاه پاتچولی اندونزیایی، پرتقال ماندارین، رز و لبدانوم فرانسوی اشاره کرد.

این رایحه نمادی از کل مجموعه عطر پیر مونتال است. مونتال با این عطرها و عطرهای دیگر، سنت فرانسوی عطرسازی را با ترکیبات مجلل شرق ترکیب کرد. در حالی که او تا سال 2003 خانه عطر خود را افتتاح نکرد و او سال ها تجربه ایجاد رایحه برای ملکه ها و پادشاهان در عربستان سعودی دارد. او مطمئن می شود که از بهترین مواد اولیه در ساخت عطرهایش استفاده می شود و ساخته های خود را در بطری های آلومینیومی می فروشد تا از برخورد نور خورشید به عطر محافظت کند.

مطلب پیشنهادی :

این عطر تک جنسیتی است و هم مردان و هم زنان می تواننداز این رایحه مشکی گلی چوبی لذت ببرند. این ترکیب از عطرهای دیگر که در مونتال خلق شده است متمایز می شود. رایحه ی آن تیره ، پررنگ ، غیر معمول و هم قابل توجه است. ماندگاری آن فوق العاده (حدود 8 ساعت) و سیلاژ استثنایی آن 6 فوت (1/8متر ) است .در زمان استفاده از این عطر بی نظیر نگران تاثیر لایه های لباس در پخش بوی آن نباشید زیرا این عطر در پخش بو مانند رادیو اکتیو عمل می کند .

5- عطر تام فورد عود وود اینتنس Tom Ford Oud Wood Intense

 

عطر تام فورد عود وود اینتنس عطری کهربایی زنانه و مردانه است که در سال 2017 به بازار عرضه شد.

تام فورد عود وود اینتنس ابعاد جدیدی از عود را در غنی‌ترین و مجلل‌ترین حالت اشباع آن معرفی می‌کند. عود وود کلاسیک تام فورد با اینکه اغلب کپی می‌شود، هرگز تکراری نمی‌شود، تمام قدرت خود را از طریق تشدید جسورانه‌ای آشکار می‌کند. چنگ زدن به ریشه گلپر و سرو.”

شاید دوست داشته باشید :

عود وود اینتنس از دسته عطرهای چوبی شرقی است. یک چوب صمغی تیره که به دلیل عطر آن، عود یا چوب آگار ارزش دارد، نت مشخص این ترکیب جذاب که سر ها را برمی گرداند از عود، گلپر، کرچک، سرو، زنجبیل و ارس است. نتیجه ی عطری بسیار ماندگار با رایحه ای بسیار قوی ، غنی و مجلل، به ویژه برای استفاده در شب در ماه های پاییز و زمستان نیمکره شمالی مناسب است. آکوردهای تند و خاکی گلپر، زنجبیل و کاستوروم (عصاره ای رزین مانند که از غددی در نزدیکی مقعد سگ آبی استخراج میشود و در عطر سازی و صنایع غذایی کاربرد دارد ) نت اشباع شده عود را تثبیت می کنند و با آکوردهای چوبی سرو و ارس به زیبایی تعادل برقرار می کنند. اگر به دنبال عطری جسورانه و بی پروا می‌گردید که حاوی برخی از هیجان‌انگیزترین ترکیبات زمین باشد، این عطر برای شما مناسب است.

تام فورد، طراح مد و کارگردان فیلم آمریکایی، این عطر را در سال 2017 منتشر کرد. این ادو پرفیوم در حجم 50 و 250 میلی لیتری موجود است و بالای 8 ساعت ماندگاری دارد.