خرید اینترنتی از آمریکا

سایت آمازون آمریکا چه سایتی است؟

آمازون فعالیت خود را در سال 1995 با عنوان فروشگاه آفلاین کتاب آغاز و سپس اقدام به فروش محصولات نو یا دست دوم از طریق اینترنت کرد. شرکت آمازون هم اکنون طیف گسترده ای از کالاها و محصولات را توزیع می کند که از کتاب، سی دی و دی وی دی، بسته های نرم افزاری تا تجهیزات الکترونیکی و وسایل خانگی، کیف، کفش و انواع لباس را در برمی گیرد و امروزه از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی جهان به شمار می آید. جهت آگاهی از نحوه خرید از امازون امریکا کلیک کنید..

ارزان ترین خرید از آمازون | خرید از آمازون بدون گمرک | خرید از آمریکا تحویل در ایران

جف بیزس بنیان گذار و مدیرعامل فعلی شرکت Amazoon با در اختیار داشتن 17٪ از سهام و کپیتال گروپ با مالکیت 6٪ از سهام آمازون، بزرگترین سهام داران آن محسوب می شوند. وبگاه های Alexa Internet، دیجیتال فتوگرافی رویو، گودریدز و بانک اطلاعات اینترنتی فیلم ها، متعلق به آمازون هستند. برای مشاهده کالای آمازون سری به سایت بزنید..

سایت ای بی آمریکا چه سایتی است؟

یک شرکت تجارت الکترونیک چند ملیتی آمریکایی است که در سان خوزه، کالیفرنیا مستقر است و از طریق وب سایت خود، فروش کالا به مصرف کننده و کسب درآمد از طریق خریدار را تسهیل می کند. ای بی در سال 1995 توسط پیر امیدیار تاسیس شد و به یک داستان موفقیت آمیز حباب دات کام تبدیل شد. eBay یک تجارت چند میلیارد دلاری است که از سال 2019 در 32 کشور فعالیت می کند. وب سایت ای بی یک وب سایت حراج و خرید آنلاین است که در آن افراد و مشاغل از سراسر جهان، طیف گسترده ای از کالاها را خرید و فروش می کنند. وسعت و پیچیدگی ای بی ممکن است کسانی را که با آن آشنایی ندارند کمی نگران کند.