راستینه: با کابینه جوان اقتصادی رئیسی به جنگ اقتصادی دشمن رویم

اقتصاد | جنگ | جنگ اقتصادی

نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با دفاع از برنامه های وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، وی را در شرایط کنونی بازار بهترین گزینه دانست و گفت ما با کابینه جوان جنگ اقتصادی دشمن مبارزه خواهیم کرد. دولت اصلی

به گزارش اینترنشنال نیوز ، احمد راستینه صبح امروز (سه شنبه) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با وزیر پیشنهادی صنعت ، معدن و تجارت فاطمی امین اعلام کرد. امروز وظیفه نمایندگان ملت است که با اعتماد به این تیم جوان و کنترل مستقیم آنها ، حقوق ملت را مطالبه کنند.

او ادامه داد. یکی از این جوانان دکتر فاطمی امین است که سابقه بیرون آوردن خودروهای فرسوده را دارد ». سه نقطه قوت برنامه های پیشنهادی وزیران را می توان در پایبندی به اصول چارچوب برنامه ریزی ، انطباق کامل وزارتخانه ها با مسئولیت برنامه ها و دو تقسیم بندی کوتاه مدت و میان مدت اقدامات و برنامه ها مشاهده کرد. به دوره ها:

معاون مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارزیابی توسط معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: در برنامه های امین فاطمی ». فاطمی امین در گزارش خود از تعمیم “اهداف غیرشفاف” خودداری کرد و “خود را در برابر ارزیابی نمایندگان قرار داد”.

راستین اضافه کرد همه می دانیم که باید ثباتی در نرخ ارز ، تنظیم بازار ، کسری بودجه وجود داشته باشد ، در غیر این صورت نمی توان از حقوق مردم به خوبی محافظت کرد.

وی با بیان اینکه وزارت صنعت ، معدن و تجارت نقش مهمی در تنظیم بازار و ثبات آن دارد ، افزود: موضوعات “: او به دنبال مشارکت نمایندگان مناطق ، شهرها است ، می خواهد با وزارت امور خارجه همکاری کند تا موضوع همکاری های بین المللی و توسعه صادرات را دنبال کند.

انتهای پیام:

دیدگاهتان را بنویسید