عمومیکسب و کار جدید

شلنگ کارواش رونیکس

نظافت حیاط، ویلا، باغ، دوچرخه، ماشین، استخر، دیوارها و نما و … یکی از مهم ترین کارهای نظافتی برای کارواش می باشد. یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین تجهیزات کارواش خانگی است که به راحتی آلودگی و آلودگی را از سطوح مختلف پاک می کند. استفاده از کارواش های خانگی علاوه بر صرفه جویی در زمان و آب می تواند باعث کاهش هزینه ها و افزایش راندمان و بهره وری شود. از آنجایی که این دستگاه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، در این مقاله نحوه ساخت کارواش را به شما آموزش می دهیم.

نحوه شستن ماشین در خانه

کارواش برقی خانگی مجهز به پمپ فشار قوی، شلنگ کارواش، تفنگ اسپری، لنج و نازل می باشد. عملکرد این دستگاه بدین صورت است که آب با فشار کم وارد کارواش می شود و پس از عبور از پمپ فشار قوی، با فشار زیاد روی سطح مورد نظر پاشیده می شود. به دلیل فشار بالای آب، برای این دستگاه یک شلنگ فشار قوی در نظر گرفته شده و پس از عبور از پمپ، آب از طریق این شلنگ به لنس و در نهایت به نازل ارسال می شود. نازل در واقع در انتهای دستگاه قرار دارد و نحوه پاشش آب بر روی سطوح را مشخص می کند. بسته به نوع استفاده از کارواش برقی، نازل های کف شوی، برس های چرخشی و …. می توانید از ابزارهای اضافی مانند


نحوه نصب و راه اندازی کارواش

برای راه اندازی ماشین لباسشویی خانگی، ابتدا دفترچه راهنما را بخوانید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله اول

ابتدا کارواش و سایر ابزار و تجهیزات را از جعبه خارج کنید. چرخ ها، پایه ها، شلنگ جمع آوری و سایر متعلقات ارائه شده توسط کارواش همرا را به کمک دفترچه راهنما به دستگاه وصل کنید. سپس بست بالایی کارواش را با پیچ های تعبیه شده ببندید. پایه ابزار را با آلن دوباره نصب کنید.

مرحله دوم

سپس اتو، شاخه، تفنگ اسپری، مخزن صابون و سیم برق را در شکاف های تعبیه شده در پشت دستگاه قرار دهید.

مرحله سوم

در این مرحله تمام اتصالات ورودی و خروجی و فیلتر آب را وصل کنید. توجه داشته باشید که در صورت نشت آب می توانید از نوار تفلون برای جلوگیری از نشت آب استفاده کنید.

مرحله چهارم

حالا نوبت اتصال شلنگ ورودی به شلنگ آب و شیلنگ دستگاه به خروجی کارواش است. لازم است بدانید که در کارواش های با ظرفیت مکش انجام این کار الزامی نیست و لوله ورودی آب در سطل آب یا حوضچه آب را از آنجا جذب می کند.

بخش پنجم

سیم برق را با توجه به نکات ایمنی به پریز وصل کنید. اطمینان حاصل کنید که هرگز سیم برق را با دست خیس به پریز وصل نکنید.

6 مرحله

آخرین مرحله برای راه اندازی کارواش، انتخاب نوع شفت متناسب با نیاز و نوع کاربران است. با کارواش ها معمولا دو نوع اسپری ارائه می شود که الگوهای اسپری متفاوتی دارند. هنگامی که کارتریج مناسب را برای کار خود انتخاب کردید، آن را به تفنگ اسپری وصل کنید. در نهایت دستگاه را روشن کرده، فلش را به سمت سطح مورد نظر گرفته و ماشه تفنگ اسپری را فشار دهید.

نکات ایمنی هنگام استفاده از کارواش در منزل

با رعایت نکات زیر می توانید از آسیب رساندن دستگاه به افراد یا سطوح دیگر جلوگیری کنید.

دستگاه را روشن نگذارید. زیرا این کار باعث می شود که آب تحت فشار خارج نشود و به پمپ برگردد. اگر این عمل چندین بار تکرار شود باعث افزایش دمای آب و در نتیجه آسیب رساندن به پمپ می شود.

اگرچه فشار آب در کارواش خانگی کمتر از کارواش صنعتی است. اما همین مقدار فشار می تواند برای افراد خطرناک باشد اگر اقدامات احتیاطی رعایت نشود. بنابراین هنگام استفاده از کارواش به نکات ایمنی توجه کنید و از لباس، عینک و دستکش مناسب استفاده کنید. همچنین از پاشیدن آب با وسایلی که افراد و حیوانات را نشان می دهند خودداری کنید.

هنگام استفاده از ماشین لباسشویی برقی، از ایستادن روی پله ها خودداری کنید زیرا فشار آب هنگام روشن شدن می تواند برای کاربر خطر ایجاد کند. علاوه بر این، فاصله 1-2 متری از سطح مورد نظر را حفظ کنید و اطمینان حاصل کنید که آب راکد وجود ندارد. روی سیم ها پاشیده می شود