فروش ویژه کولرگازی اجنرال

کولرگازی اجنرال یکی از بهترین مارک های تولید کننده تهویه مطبوع در جهان است که در ایران نیز نقش برجسته ای دارد. البته همه ما به اندازه کافی درباره محصولات ژاپنی می دانیم. مارک های ژاپنی در ایران و سراسر جهان بسیار محبوب هستند. کیفیت ساخت محصول ژاپنی بسیار بالا بوده و عمر بسیار طولانی خواهد داشت. به همین دلیل است که بسیاری از ما ترجیح می دهیم کالای ژاپنی را با قیمتی کمی بالاتر خریداری کنیم تا سالها برای ما مفید باشد. همین مورد در مورد کولرهای گازی نیز صدق می کند. اگر به دنبال تهویه مطبوع عالی، مقرون به صرفه و با دوام هستید، مارک ژاپنی می تواند تمام این ویژگی ها را در اختیار شما قرار دهد. اگر همچنین می خواهید در مورد این مارک تهویه مطبوع اطلاعات بیشتری کسب کنید با ما همراه باشید.

همه چیز درباره برند اجنرال

کولرگازی اجنرال دارای فناوری ویژه ای بود که فراتر از محدوده علوم مدرن است. به همین دلیل توانست کولرهای گازی بی نظیری تولید کند که در دماهای بالاتر از 50 درجه سانتیگراد نیز خوب کار کنند. جالب است بدانید که برند اجنرال شاید نخستین برندی باشد که توانسته است تهویه مطبوع خود را به خاورمیانه صادر کند. خاورمیانه، به ویژه ایران، یک منطقه کاملاً بیابانی است. در این منطقه دمای هوا معمولاً به بیش از 50 درجه سانتیگراد می رسد. در این دما، سیستم تهویه هوا کار نمی کند و به شدت آسیب دیده است.

برند ژاپنی دارای مراکز تحقیقاتی مختلف در سراسر جهان است. حتی باید بدانید که سیستم های تهویه مطبوع اجنرال نیز در ایالات متحده فروخته می شوند و بسیار محبوب هستند. کارشناسان تاپ فروش آماده ی ارائه ی خدمات می باشند.

کولر گازی اجنرال | کم مصرف‌ترین کولر گازی حال حاضر بازار ایران

یکی از مواردی که می تواند ما را از خرید تهویه هوا متوقف کند مصرف زیاد انرژی است. برای بسیاری از مشتریان میزان مبلغ اولیه خرید یک دستگاه تهویه مطبوع از اهمیت بالایی برخوردار نیست و آنها بیشتر علاقه مند به افزایش دید مصرف برق در خانه یا محل کار خود هستند. خوشبختانه، برند اجنرال با ارائه جدیدترین فن آوری در جهان توانست بهترین تهویه هواهای کم مصرف جهان را ارائه دهد. کولرهای گازی اجنرال بسیار کارآمد هستند و برخی مدل ها دارای کلاس قدرت A ++ هستند. این بدان معناست که اگر میزان مصرف آب و برق کولرهای آبی را در نظر بگیرید، خواهید دید که از مصرف برق کولرهای گازی اجنرال بیشتر خواهد بود. بنابراین اگر به فکر کاهش مصرف انرژی در خانه یا محل کار خود هستید، قطعاً باید یک سیستم تهویه مطبوع اجنرال را انتخاب کنید.

کولر گازی اجنرال ساخت کدام کشور است؟

تاکنون بارها ذکر کردیم که تهویه مطبوع اجنرال در ژاپن ساخته می شود. اما وقتی سعی در خرید آن می کنید، خواهید دید که می گوید در تایلند ساخته شده است. در ابتدا ممکن است فکر کنید که این یک مدل جعلی است. اما این اصلاً درست نیست. یکی از مهمترین مراکز تحقیقاتی شرکت اجنرال در تایلند واقع شده است و کلیه کولرهای گازی آن در این کشور جمع آوری می شود. اصولاً تمام قسمت های تهویه مطبوع اجنرال در ژاپن ساخته می شود و مونتاژ آن در تایلند برای کاهش هزینه های تولید انجام می شود. بنابراین اگر با نوشته اسمبل روبرو نگران نباشید.

مراجع:

https://www.fujitsu-general.com/shared/g-eu/pdf-geur-support-ctlg-3eg019-1801e-01.pdf

https://gzsouxin.en.alibaba.com/product/60255460213-210143992/12000btu_o_general_air_conditioners_air_coolers_split_type_air_conditioner_remote.html