مدیریت کرونا؛ اولویت اول کشور / اتمام واکسیناسیون گروه هدف تا ۲۲ بهمن

اولویت اول | واکسیناسیون

به گزارش شفاف ، به نقل از وبدا ، متن پیام وزیر بهداشت به شرح زیر است.

“سلام و درود بر روح پیروز حضرت امام خمینی (ره) به هشت سال دفاع مقدس روح القدس ، به شهدای مدافع حرم ، به شهدای مدافع سلامت ، و سلامت عالی و بهروزی. خطاب به رهبر ، آیت الله خامنه ای. “

ابتدا لازم می دانم از رئیس جمهور محترم و صداقت نمایندگان محترم ملت شریف ایران صمیمانه تشکر کنم. در جهان ، بنابراین ، در کشور اسلامی ما ، وضعیت کنونی با بیماری ایسکمیک قلب ، مسئولیت جدی متخصصان پزشکی را دوچندان کرده است ، به ویژه اینکه تحریم های ظالمانه استکبار جهانی و تأثیر آن بر جنبه های مختلف سیستم مراقبت های بهداشتی کشور ، مدیریت بیماری ها را دشوار می کند. به ن. با این حال ، تجربه گذشته ، به ویژه در دوران دفاع مقدس ، این واقعیت را نشان می دهد که وقتی مردم عزیز ما آرزو می کردند ، ما به یاری خداوند بر مشکلات بزرگ غلبه کردیم.

امروز ، در آغاز دولت سیزدهم ، با عزم رئیس جمهور مبنی بر تأکید بر درمان بیماری های ایسکمیک قلبی به عنوان اولویت اصلی کشور ، مطمئناً می توان بر همدلی و حمایت ملت بزرگ ایران اسلامی در پرتو نعمت ها حساب کرد. از حق تعالی مانند حامیان سلامت ، ما قادر خواهیم بود اقدامات موثری انجام دهیم.

اکنون ، با یاری خداوند متعال ، با حمایت همه ذینفعان سلامت ، از جمله عزیزان ما ، و همچنین ارائه دهندگان خدمات ، کارشناسان ، رهبران ، نمایندگان مجلس ، سیاست گذاران و سایر نهادهای دولتی که به نحوی در سلامت جامعه سهیم هستند: اولین مراحل راه اندازی برنامه پیشنهادی ، با تمرکز بر مدیریت حساب در سطوح مختلف ، امروز به طور رسمی آغاز می شود.

ساخت راه آهن در زمینه های مختلف از جمله مراقبت های بهداشتی که در سال 1393. در قالب یک سیاست کلی سلامت ، موضوع فعالان حوزه سلامت توسط مقام معظم رهبری (مجاله العلی) به عنوان مهمترین سند راهبردی در این زمینه اعلام شده است. سیستم به آن به خوبی تعریف شده است.

تاکید می کنم که طی 4 سال آینده ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نگهبان سیستم مراقبت های بهداشتی ، در کوتاه مدت ، همزمان مدیریت بیماری های ایسکمیک قلب را نیز تقویت می کند. تکمیل واکسیناسیون جامعه هدف تا 13 فوریه سال جاری ، به عنوان یک نیاز اساسی رئیس جمهور ، نوسازی پروتکل های پیشگیرانه ، مشارکت حمایت جامعه برای اجرای موثر آنها در زمینه های بهداشت ، درمان ، آموزش ، تحقیقات پزشکی. نحوه کشف و افزایش برای دستیابی به اهداف برنامه.

“البته این اهداف توسط جامعه ای از متخصصان محترم بهداشت ، کارشناسان ، مدیران و مقامات مذهبی ، حرفه ای ، مسئول ، صادق و با انگیزه همراه خواهد شد.”

دیدگاهتان را بنویسید