چگونه با ایکس باکس جیتگ انلاین بازی کنیم

چگونه ایکس باکسجیتگ رابه اینترنت وصل کنیم؟

ایکس باکس جیتگ یکی از انواع ایکس باکس محسوب می‌شود که گیمرهای زیادی از آن استفاده می‌کنند. بسیاری از گیمرها به دنبال وصل کردن این ایکس باکس به اینترنت هستند. وصل کردن این ایکس باکس به اینترنت به این دلیل است که بتوان از بازی‌های آنلاین استفاده کنید. این مورد برای گیمرهای حرفه‌ای اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. دیاکوگیم آماده است تا ۲۴ ساعته به سوالات شما پاسخ داده و شما را در هر زمینه مربوط به گیم راهنمایی کند.

از کجا بفهمیم ایکس باکس 360 کپی خور است | چگونه ایکس باکس ۳۶۰ را آنلاین کنیم | چگونه ایکس باکس ۳۶۰ را جیتگ کنیم

برای وصل کردن ایکس باکسجیتگ به اینترنت باید مرحله به مرحله طبق موارد زیر پیش بروید. این مراحل عبارتند از: برای شروع، دستگاه ایکس باکس خود را روشن کرده و سپس پروفایل خود را انتخاب کنید. وارد قسمت settings، system و سپس Network settings شوید. در صورتی که برای اتصال به اینترنت از کابل استفاده می‌کنید، لازم است تا گزینهwired network و پس از آن گزینه test xboxb live connection را بزنید.

اگر اخطار آپدیت ایکس باکس را مشاهده کردید، گزینه no را بزنید. در صورتی که این اخطار را مشاهده نکردید، از صفحه بیرون بیایید. اسیستم را disconnect کرده و دوباره connect کنید. با مشاهده internet باید گزینه stop test را بزنید. اگر به‌جای کابل از اینترنت وای‌فای استفاده می‌کنید، تنها کافیست وای‌فای خود را انتخاب کرده و رمز آن را بزنید. سایر مراحل طبق مراحل گفته شده در بالا انجام می‌شود.

سخن پایانی

همانطور که خواندید، درباره این‌که چگونه می‌توان ایکس باکس جیتگ را به اینترنت متصل کرد صحبت کردیم و هر دو نوع کابلی و وای‌فای را توضیح دادیم. برای اتصال به اینترنت طبق مراحلی که گفته شد، قدم به قدم پیش بروید تا مشکلی پیش نیاید. در صورتی که به مشکلی برخوردید، فقط باید با ما تماس گرفته یا در قسمت نظرات بیان کنید. تیم کارشناسی سایت خرید بازی استیم  در اسرع وقت پاسخ سوال شما را خواهند داد.

یک قدم تا نصب بازی فاصله دارید

FreeStyle Dash برای ایکس باکس 360) سعی داریم شما را با ویژگی ها و قابلیت های برنامه FreeStyle Dash  آشنا کنیم. FreeStyle Dashنرم افزاری بسیار قدرتمند با امکانات بسیار است که بر روی دستگاه های RGH و JTAG نصب شده و ویژگی های جذابی را به ایکس باکس 360 شما اضافه می کند که در ادامه بعضی از این ویژگی ها را بیان خواهیم نمود. برای دانلود بازی ایکس باکس 360 کلیک کنید.

مهمترین ویژگی های فری استایل دَش :

1 – امکان دانلود و نمایش کاور و همچنین توضیحات مربوط به بازی های موجود بر روی هارد دستگاه شما

2 – امکان دانلود و بروزرسانی Title Update بازی های موجود بر روی دستگاه تنها با یک کلیک

3 – امکان جابجائی خودکار بین دیسک های بازی هائی که با 2 دیسک یا بیشتر عرضه شده اند ، بدون نیاز به اعمال تنظیمات خاص

4 – امکان نصب و اجرای بازی هائی که در حالت عادی امکان نصب بر روی هارد دستگاه را ندارند . به عنوان مثال بازی Battlefield hardline

5 – طبقه بندی محتوای موجود بر روی هارد دستگاه به گروه های مختلف برای دسترسی ساده تر به محتوای مورد نظر

6 – امکان استفاده از محیط Xlink برای انجام بازی های سیستم لینک به صورت آنلاین با سایر دارندگان کنسول های جیتگ

7 – امکان ایجاد تنظیمات مختلف بر روی سرعت چرخش Fan های کنسول برای هر چه خنک تر کار کردن دستگاه .

8 – ایجاد بستر مناسب برای نرم افزار های جانبی برای بروز رسانی Freeboot دستگاه های جیتگ

9 – داشتن قالب های متنوع و داشتن امکانات بسیار برای شخصی سازی

10 – اجرای بازی از روی هارد کامپیوتر به صورت گیم سرور و …

FreeStyle Dash می تواند جایگزین داشبورد شما شده یا به صورت نرم افزار بر روی دستگاه نصب شود و با فشار دادن یک کلیک بر روی دسته در زمان Boot شدن اولیه ی دستگاه و یا با استفاده از فایل های اجرائی نرم افزار از روی هارد اکسترنال یا اینترنال اجرا شود.

نکته : توجه داشته باشید که FreeStyle Dash تنها بر روی دستگاه های JTAG و یا RGH قابل استفاده است و نمیتوانید آن را بر روی دستگاه های نرمال یا Retail نصب نمائید . در بیان ساده تر ، FreeStyle Dash را می توان مهمترین نرم افزار جانبی برای ایکس باکس 360 جیتگ معرفی نمود . قابلیت های بسیار زیاد نرم افزار به همراه محیطی ساده و کاربر پسند باعث شده است مطلوبیت FreeStyle Dash به قدری باشد که کاربران برای نسخه های بروز این نرم افزار لحظه شماری کنند.

یکی از امکانات بی نظیر FreeStyle Dash که مایکروسافت با آپدیت 17349 آن را برای کاربران کنسول های نرمال Xbox 360 محقق نمود استفاده از هارد های اکسترنال با هر ظرفیتی البته با فرمت Fat32 بر روی دستگاه جیتگ برای نصب و اجرای بازی است. اگر شما کنسول جیتگ یا RGH دارید و به هر دلیلی علاقه به آپدیت FreeBoot دستگاه خود ندارید می توانید با استفاده از این نرم افزار بازی ها را بر روی هارد اکسترنال نصب و از روی آن اجرا نمائید

پیش نیاز های این برنامه آشنائی کامل با نرم افزار Xex menu و همچنین بروز بودن Dash Launch دستگاه است. بنابراین چنانچه هر کدام از این دو مورد برای شما نامفهوم هستند حتما قبل از استفاده از این برنامه، آن ها را بیاموزید. همونطور که از عنوان مطلب معلومه این اموزش واسه وصل شدن به اینترنت در کنسول های جیتگ هست در مطالب قبلی اموزش انلاین بازی کردن در جیتگ رو گذاشتیم و شما اگه نمیدونید چجوری باید وصل شین بهتره اول این مطلبو بخونین بعد اون مطلب و همونطور که گفتم امکان بن شدن هست و من مسعولیتی ندارم در قبال بن شدن خوب میریم سر اصل مطلب.ابتدا کنسول ایکس باکس خودتونو رو روشن کنید.پروفایلتون رو انتخاب کنید.

بعد برین تو قسمت settings و system بعد برین تو قسمت network settings اونجا اگر اینترنت رو با کابل وصل کردین باید روی گزینه ی wired network و بعد test xboxb live connection و ببینید اگر تا سه تا گزینه ی اول رو رد کرد و به گزینه ی چهارم رسید یعنی xbox live و اخطار برای اپدیت کنسول اورد no رو بزنید اگر yes رو بزنید کنسول بن میشه حواستون باشه و اگر اخطار نیاورد و به xbox live وصل شد سریع بیاین بیرون و dicconect کنین و دوباره connect کنید و وقتی تاجای internet رفت stop test رو بزنید و اگر هم برای اینترنت از وای فای استفاده میکنید روی اسم وای فای خود بزنید

و میاره که رمز وای فای خودتون رو بزنید بعد دیگه بقیه کاراش مثل همون کابل هست.و اگر همین همون جای مودم ارور داد و به اینترنت و  لایو نرسید باید تنظیمات داش لانچ رو دستگاری کنید ابتدا برین تو xex menu و داش لانچ رو از روی فلش یا هارد اجرا کنید.لینک دانلود داش لانچ حجم 2.5 mb بعد از دانلود روی فلش کپی کنین و اجرا کنین.این قسمت خیلی دقت کنین چون با اندک اشتباه کنسولتون میپره.بعد از اینکه وارد داش لانچ شدین برین به شاخه ی network و فقط گزینه ی live blocke رو disable کنین و بعد RB رو بزنین بعد روی HDD1 و X بعد A رو بزنین تا سیو بشه بعد دیگه همونکار های بالا رو دوباره تکرار کنین احتمال99% درست شه و اگر درست نشد نظر بزارین تا راهنماییتون کنم موفق باشین.